Mercedes dīzeļauto pārsteidz ekotestos 5

 

Foto: Ekrānbilde

iAuto | 12.jūlijs 2019 13:16

Nesen uzsāktā Green NCAP programma publicējusi jaunu reitingu, kas atspoguļo automobiļu ietekmi uz vidi. Vairums rezultātu bija prognozējami, taču ir arī pārsteigumi.

Green NCAP pārbaudes pirmo reizi notika 2019.gada pavasarī – līdzīgi kā EuroNCAP, kas pārbauda jaunos automobiļus triecientestos, šī organizācija pārliecinās par to, cik lielu ietekmi katrs autobūves jaunums atstāj uz apkārtējo vidi. Automobiļi tiek vērtēti pēc desmit ballu skalas, galīgo vērtējumu sniedzot pēc piecu zvaigžņu sistēmas.

Jaunākajos testos piedalījās elektromobilis Nissan Leaf, ar metānu darbināmais Audi A4 Avant g-tron, benzīna Opel Corsa, kā arī divi modeļi ar dīzeļdzinējiem - Renault Scenic un Mercedes-Benz C200 d 4Matic.

Kā jau varēja gaidīt, augstāko atzīmi (10 balles) ieguva Nissan Leaf, taču tikpat daudz punktu saņēma arī Mercedes dīzeļauto. Tas ir pārsteigums pat ekspertiem, ko speciālisti skaidro ar vācu kompānijas veiksmīgi izstrādāto atgāzu attīrīšanas tehnoloģiju.

Nissan Leaf un Mercedes-Benz C200 d 4Matic energoefektivitāti Green NCAP eksperti novērtēja ar 8,5 un 5,3 ballēm, bet kopējā atzīme ir attiecīgi piecas un trīs zvaigznes.  

Audi A4 Avant g-tron nopelnīja 8,7 un 4,7 balles (trīs zvaigznes), Renault Scenic – 8,6 un 5,9 balles (trīs zvaigznes), bet aizejošās paaudzes Opel Corsa – 9,0 un 6,0 balles (četras zvaigznes).

 
Visi komentāri
 
viencexperc 12.jūlijs 2019 13:41
7 3 Atbildēt

Man interesē daudz detalizētāks tās sūda, komunistiskās, organizācijas "pētījums".

Ko tieši pēta un kā skaita tās balles. Jo rezultāti aizdomīgi, par ko jebkurš gudrs cilvēks ierēks.

Jo 10 balles nevar iedot pat velosipēdam, jo braucot tas deldē riepas un gumijas mikrodaļiņas, kā arī WD40 ieskalo vidē.

Vai tas kārtējais komunistu psihotriks, kā darīja ar kraštestiem, pagaidīt, lai visas mašīnas dabū vismaz 9, un tad pamainīt parametrus.

Slinkais 13.jūlijs 2019 0:42
3 1 Atbildēt

riepas, smēres, akumulātorus lādē/pērk baterejas priekš velodatora, sensoriem, lukturiem. beigās tas 200D iznāks tīrāks par dažu labu ciskudrilli

Smart 12.jūlijs 2019 15:27
0 0 Atbildēt

Nu tas jau ir C 200D

Asaris 14.jūlijs 2019 16:17
0 0 Atbildēt

Jauns tīrais dīzelis? Tāpat kā bija VW?

tomēr 17.jūlijs 2019 16:05
0 0 Atbildēt

Visi hibrīdauto ir daudz energoietilpīgāki un dabai nedraudzīgāki par dīzeļauto. Datortirliņi (tjipa zaļie) analizē tikai vienu aspektu no visu dabai nedraudzīgo aspektu gammas, kā arī iegūst dīzeļmašinām negatīvu vērtējumu. Jo viņi nespēj analizēt faktus kopumā.

Tavs komentārs
 
 

Pievienot bildi Pievienot video
 
 
Stingri aizliegts iAuto.lv publicētos materiālus izmantot, kopēt vai reproducēt citos interneta portālos, masu informācijas līdzekļos vai kā citādi rīkoties ar iAuto.lv publicētajiem materiāliem bez rakstiskas EON SIA atļaujas saņemšanas.

Izceltie raksti

Palika 18 kilometri: 3 miljonus vērts Ferrari F40 piedzīvo avāriju Vācijā 7

Automašīna bija ceļā uz automobiļu izstāžu un pārdošanas kompleksu Motorworld Bublingenē, netālu no Štutgartes. Līdz mērķim bija atlikuši 18 kilometri. Lasīt vairāk

 

Kurš izraisīja bīstamu situāciju? (+ VIDEO) 34

Abu vadītāju domas par to, kurš izraisīja bīstamu situāciju, dalās. Lasīt vairāk

 

Arī kā sedans - Volkswagen Passat Ķīnai 7

Jaunākais Volkswagen Passat Eiropā ir pieejams tikai universāla modifikācijā, taču Ķīnā to var nopirkt ar sedana virsbūvi. Lasīt vairāk

 

ADAC: Ķīnas autobūve ir nopietni konkurenti 8

Vācijas automobiļu kluba ADAC eksperti nonākuši pie secinājuma, ka Ķīnas autobūves produkcija pēdējos gados ir stingri pielikusi un min Eiropas ražotājiem uz papēžiem. Lasīt vairāk

 
 

Lasītākie raksti

Jaunie raksti