No 94 900 eiro - Audi prezentējis modernizēto SQ7 (+ FOTO) 6

 

Foto: Publicitātes attēls

iAuto | 22.jūlijs 2019 19:46

Audi jaudīgais krosovers SQ7 piedzīvojis modernizāciju, ieguvis jaunas gaismas, pneimatisko piekari un jaunas vadītāja atbalsta sistēmas.

Modernizācijas gaitā Audi jaudīgais krosovers ieguvis jaunu radiatora režģi, bamperus ar lielākiem gaisa pievadiem, jaunus Matrix-LED lukturus, ko par piemaksu var nomainīt ar HD-Matrix-LED un lāzergaismām.  Jauna LED optika arī aizmugurē, bet salonā jauns priekšējais panelis ar diviem jaunā A7 stilā veidotiem liela izmēra skārienekrāniem konsoles centrā. Augšējais ekrāns paredzēts multimediju sistēmai, bet apakšējais tiek izmantots, lai regulētu klimatkontroles darbību.

Sērijveida aprīkojumā pneimatiskā piekare, piestūrējošies aizmugures riteņi, virsbūves sānu stabilizācijas sistēma, sporta diferenciālis, sporta sēdekļi, alkantara, ādas un pulēta alumīnija apdare, izgaismotas sliekšņu uzlikas, četru zonu klimatkontrole, Quality pakete ar salona aromatizācijas un jonizācijas iespējām, alumīnija pedāļu uzlikas un komforta salona apgaismojums 30 variantos (piemaksa). Komplektā arī MMI Navigation plus ar Google-Earth kartēm, tiešsaistes atbalsta servisiem, sastrēgumu informāciju un luksoforu pārslēgšanos brīdinājumiem, kas ļauj noskaņoties uz braukšanu „zaļajā vilnī”. Vadītāja rīcībā Virtual Cockpit ar S versijas specifisko noformējumu un Performance funkciju, kas ekrāna centrā novieto tahometru.

SQ7 jau no rūpnīcas aprīkots ar 20 collu alumīnija riteņu diskiem 5-spieķu “turbīnstilā”, 285/45 izmēra riepām un 400/370 mm bremžu diskiem (priekšā/aizmugurē). Melnās bremžu skavas ar S modeļa uzrakstu par piemaksu var nomainīt pret sarkanām. Papildinvestīcijas būs nepieciešamas arī, ja gribēsiet oglekļa šķiedras-keramikas bremzes vai adaptīvo braukšanas asistentu, kas atbalsta tālos pārbraucienos, uzņemoties vadību arī šaurās ceļa remontu zonās.

SQ7 motortelpā atrodas 4,0 litru V8 dīzeļdzinējs, kas attīsta 435 Zs (900 Nm) un strādā kombinācijā ar elektrisko kompresoru, kas tiek piedzīts no 48V elektrosistēmas. Šāda sistēma (daļējais hibrīds) nodrošina dinamisku paātrināšanos un uzlabo degvielas patēriņa rādītājus.

Komplektā ar astoņu pakāpju automātisko pārnesumkārbu 100 km/h tiek sasniegti 4,8 sekundēs, bet maksimālais ātrums ir 250 km/h (elektroniski ierobežots).

Vācijā Audi SQ7 varēs pasūtīt jau jūlija beigās, cena – no 94 950 eiro.

 
Visi komentāri
 
650 22.jūlijs 2019 20:56
4 2 Atbildēt

Cerams, ka šis te Ražotājs vai (kāds) viņa oficiālais Pārstāvis (t.s. Dīleris) sadūšosies un (beidzot!)(varbūt!) izteiks kādu "viedokli" par šo te visai autoritatīvo 10.maijā publiski publicēto materiālu- iauto.lv/zinas/latvija...-neka-parastie

Armands 23.jūlijs 2019 7:28
5 1 Atbildēt

Es arī gribētu atbildes reakciju. Dīzeļus taisa un taisīs, jo izmešu ziņā viņi iegriež pat benzīna dzinējiem. Ko gan citu Wess var teikt, jo viņi jau vairs vieglajam transportam iekļaujot Rav4 nepiedāvā dīzeļa dzinējus vairs. Tikai komerctransportam.

Pērtiķis 23.jūlijs 2019 9:40
2 3 Atbildēt

650 kā tu man esi apnicis. Tev visi posti ir vienādi. Ko tu te centies visiem ieborēt? Ka dīzeļi ir ūber progresīva tehnoloģija? Izmirs tāpat tie tavi smirdīgie dīzeļi. Lūdzu izdzēsies vai aizveries.

650 23.jūlijs 2019 12:28
3 0 Atbildēt

Tad kad Tu izaugsi no mērkaķa,tad es konkrēti ar Tevi padiskitēšu.

Kas attiecas uz Gibrīddirektora rakstu- viņš ar to ir savu panācis.Jebkurš normāls dd auto it nokritis gan cenā gan atlikumā.Un Neviens gļēvais ne VAG ne PSA pārstāvis 2mēn laikā nav spējis izspiest no sevis neviena paša pretargumenta.

Šis te pats (drošvien devīgais)reklāmdevējs audi pārstāvis pat nemaz i nezin,kādu totālu dezinformāciju šis pats portāls ir publicējis (apgalvojuma formā!!!) tepat titullapā nuoat 10.maijā.O-kungs viņiem izpūtējā ir pamatīgu gurķi iebāzis,pa virsu vēl uzspļāvis un ar kāju pieminis lai nesmird.Mollera klienti eed zemi un sūkā ledu un audi ar saviem šiem te hlamiem pa 100k gabalā var doties uz ateju un slēgt līgumu ar tolmettu.Jo "nāvesspriedums" un 0% izsludinātais atlikums 109k vērtam auto ur katastrofa pirmkārt pašam dīlerim.Kur nu vēl viņu esošajiem vai topošajiem (ja tādi muļķi ir..)klientiem un interesentiem.

Nožēlojami un zemiski,paldies Varonīgajam Molleram.Pat wessa pārstāvētais bmw ražotājs nupat ir publicējis viedokli ka dd produkcijai vēl trīs gadu desmiti atvēlēti,bet wess pat tam vnk uzspļauj.Lai visiem veicas katram sava hlama tirgošanā,Pērciet nelikvīdus pa 100k un ļaujiet sevi apkakāt četrās dimensijās.Te vismaz vairāk par pusi visu iAuto biedru un lasītāju brauc ar dd,tā ka turpiniet vien viņu apmētāšanu ar meesliem.Apzināti un sistemātiski izplatot fufeli un melus un inspirējot šo te derdzīgo pazemošanas kampaņu.Tfu..

viencexperc 23.jūlijs 2019 11:54
0 4 Atbildēt

Strādnieku sapnis.

autoparts777 23.jūlijs 2019 12:16
2 0 Atbildēt

Laikam pēdējais spēcīgākais dīzelis Q7-tajam, jaunajai Q7 paaudzei tādu vairs neredzēt.

Izbaudiet!!!

Tavs komentārs
 
 

Pievienot bildi Pievienot video
 
 
Stingri aizliegts iAuto.lv publicētos materiālus izmantot, kopēt vai reproducēt citos interneta portālos, masu informācijas līdzekļos vai kā citādi rīkoties ar iAuto.lv publicētajiem materiāliem bez rakstiskas EON SIA atļaujas saņemšanas.

Izceltie raksti

Krievijas autotirgus “ķīnizācija”

Krievijas automobiļu tirgu pārņem Ķīnas autobūve, Krievijas ražotāji nespēj konkurēt ar lielā Austrumu kaimiņa piedāvājumu. Lasīt vairāk

 

TV AUTO ZIŅAS TESTĒ: Visu laiku labākais VW Passat? (+VIDEO) 12

Jaunais Volkswagen Passat bija un ir gada gaidītākais D segmenta modelis, kas turpmāk būs tikai universāļa izpildījumā. Pats galvenais, ka jaunais Passat būs ļoti “gardi” aprīkots un tas lieliski brauks. Lasīt vairāk

 

TV AUTO ZIŅAS TESTĒ: Izmēģinām jauno Toyota C-HR PHEV (+VIDEO) 1

Jaunais Toyota C-HR ir lielāks, greznāks un jaudīgāks par iepriekšējo, turklāt tagad tam ir arī lādējamā hibrīda versija. TV Autoziņām bija izdevība iepazīties ar šo C-HR modeli testa braucienos Francijā. Lasīt vairāk

 

Šis hibrīds nav tas hibrīds. Kā atšķiras elektrificētie auto? (+VIDEO) 2

Daudzzīmolu auto dīleris Autohalle tagad saucas Auto Bassadone. Šoreiz sadarbībā ar AB servisa tehnisko speciālistu Edgaru Lulli salīdzināsim trīs veidu pašuzlādes hibrīdus - Opel mikrohibrīdu, Alfa Romeo vieglo jeb mild hybrid kā arī pavisam īstu Hyundai pašuzlādes hibrīdu. Lasīt vairāk

 
 

Lasītākie raksti

Jaunie raksti