Visi komentāri - Kompaktais krosovers Nissan Juke nomainījis paaudzi (+ FOTO)

Kompaktais krosovers Nissan Juke nomainījis paaudzi (+ FOTO) 11

 

Foto: Publicitātes attēls

iAuto | 5.septembris 2019 5:42

Arī pie mums populārais Nissan Juke nomainījis paaudzi, kļuvis vieglāks, modernāks un pārgājis uz trīscilindru dzinēju.

Jaunās paaudzes modeļa pamatā tā pati CMF-B platforma, ko izmanto arī jaunajam Renault Clio un Captur. Salīdzinājumā ar pirmās paaudzes Juke, jaunais garumā/platumā/augstumā pielicis attiecīgi 75/35/30 mm, kas labvēlīgi atsaucas gan uz pasažieru salonu, gan kravas telpu. Tā brīvā zona pie aizmugures pasažieru kājām palielinājusies par 58 mm, bet virs galvām – par 11 mm.

Pieaudzis arī bagāžas nodalījuma apjoms, kas tagad sasniedz 422 litrus. Neraugoties uz pieaugumu “visās frontēs”, Juke pašmasa, pateicoties konstrukcijā izmantotajiem modernajiem materiāliem, sarukusi par 23 kg. Izmantojot jaunu lukturu grafiku un radiatora režģi ar biezām hroma apmalēm, padarīts modernāks ārējais izskats, vienlaicīgi saglabājot Juke raksturīgos elementus: apaļos priekšējos gaismekļus, “nomaskētos” aizmugures durvju rokturus un stilīgās krāsu kombinācijas. Salons straujas evolūcijas piekritējiem šķitīs drīzāk konservatīvs – 8 collu multimediju ekrānu par lielu mūsdienās vairs nenosaukt, bet lielākā daļa funkciju joprojām jāpārvalda ar pogu un slēdžu palīdzību.

Salonam tiek solīti labāki apdares materiāli un jauni komfortabli, ar kombinēto ādu pārvilkti priekšējie sēdekļi. Juke būs pieejama adaptīvā kruīzkontrole, joslas uzturēšanas palīgs, aktīvais aklā leņķa asistents, automātiskās bremzēšanas sistēma ar gājēju un velosipēdistu atpazīšanas funkciju.

Motortelpā atradīsies sadarbībā ar Daimler izstrādāts 117 Zs jaudīgs vienlitra trīscilindru turbomotors , kas strādās kombinācijā ar 6MK vai septiņu pakāpju robotizēto pārnesumkārbu.

Sākumā jaunais Juke būs pieejams tikai priekšējo riteņu piedziņas versijā, vēlāk arī 4x4 variantā un ar jaudīgākiem motoriem.

Eiropas tirgū jaunais Juke kļūs pieejams jau šoruden.

 
Visi komentāri
 
Antons 5.septembris 2019 9:23
2 5 Atbildēt

Kundzēm pēc 40 patiks. Ja Tev ir vismaz 40, Tev jābrauc ar šo lai visi zinātu Tavu īsto vecumu.

Hais 5.septembris 2019 18:53
0 0 Atbildēt

Tev jau 60, neko dariit!!!

Raimonds 5.septembris 2019 10:05
1 2 Atbildēt

Smuks, vismaz autobūve nav tik vienmuļa. Drīz varēs redzēt uz ceļiem.

Ludis 5.septembris 2019 10:13
5 0 Atbildēt

"Juke pašmasa, pateicoties 3x pārstrādātajai eko plastmasai, pilnīgai skaņas izolācijas neesamībai un pazaudētājam motora cilindram, sarukusi par 23 kg"

Juke 5.septembris 2019 10:42
0 2 Atbildēt

ironija nevietā - katrs kilograms ir no svara - paskaties Timrota eksperimentus

gunbox 5.septembris 2019 10:46
2 1 Atbildēt

Un tagad, ja mēs paskatāmies uz vispār Nissan dizaina koncepta ceļu linkā, tad mēs redzam smuku, modernu auto, bet šis uzražotais atkal ir tas pats vecais žuks ar minimālas kantes pieskaņu. Nekā jauna. Izsviesta nauda un progress nolaists podā. Atkal kāds pensionēts stagnāts klāt stāvējis pie roķenes.

www.carmagazine.co.uk/car-news/moto...rankfurt-2015/

nepiekrītu 5.septembris 2019 11:52
1 2 Atbildēt

man gan jaunais liekas labāks - agrāk tas bija 100% Kvazimodo, tagad kļuvis sportiskāks, baudāmāks un gluži vai pieņemams.

iAuto 5.septembris 2019 11:16
1 3 Atbildēt

Izskatīgs ir, bet ja var nedaudz pielikt pie cenas un ņemt ko citu, tad labāk tā arī darīt!

Raimonds 5.septembris 2019 17:42
1 1 Atbildēt

Tā jau var turpinåt diezgan ilgi. Visu laiku tik pieliek pāris tūkstošus un sanāk labāka mašīna.

Janeks 7.septembris 2019 3:32
0 0 Atbildēt

Nissan Pjuke. Kāda iepriekšējā, tāda arī nākošā paaudze. Braukšanas, skaņas izolācijas un dzinēja dēļ manās acīs viņa ir 1:1 ar dacia duster. Šrots kas šrots

spurziks 9.septembris 2019 15:27
0 0 Atbildēt

Neviens kaut ko saprotošs no motoriem cilvēks nepirks automašīnu ar motoru 70 tūkstošiem domātu. Tad jau vecie Gaujas mopēdi bija ar lielāku motoresursu.

Tavs komentārs
 
 

Pievienot bildi Pievienot video
 
 
Stingri aizliegts iAuto.lv publicētos materiālus izmantot, kopēt vai reproducēt citos interneta portālos, masu informācijas līdzekļos vai kā citādi rīkoties ar iAuto.lv publicētajiem materiāliem bez rakstiskas EON SIA atļaujas saņemšanas.

Izceltie raksti

88 gados nebijis notikums: Volkswagen slēdz Drēzdenes rūpnīcu 26

Vācijas autobūves uzņēmums Volkswagen šonedēļ pārtrauks darbu vienā no savām rūpnīcām. Lasīt vairāk

 

Pāris, kas nav pāris. Kas kopīgs Lynk & Co modeļiem 02 un 08? (+ VIDEO)

Šoreiz TV Autoziņās salīdzinām divus it kā nesalīdzināmus Lynk & Co modeļus - elektromobili 02 un lādējāmā hibrīda 08. 02 kļuva par pirmo Lynk elektromobili Eiropas tirgū, un tas simboliski sekoja hibrīdautomobilim 01. Lynk & Co 08 turpretim ir tehniski identisks Volvo XC40. Lasīt vairāk

 

Vai Cupra sportiskais gars joprojām ir dzīvs? Atbildi meklē Jānis Vanks (+ VIDEO) 1

Cupra zīmols savulaik bija SEAT automašīnu sporta divīzija. Kopš tas kļuvis neatkarīgs, nebūt ne visas Cupra automašīnas aprīkotas ar 300 zirgspēku motoriem, un ražošanas apjomi tikko pārsnieguši miljonu. Vai tikai Cupra nav pārāk iegājusi "meinstrīmā"? Lai to noskaidrotu, paņemsim jaunāko Formentor VZ ar nu jau 333 ZS, un noskaidrosim, vai Cupra joprojām ir ātri un vienlaikus droši? Lasīt vairāk

 

351 211 eiro: Porsche gatavo kolekciju modeli par godu Ferdinandam Aleksandram Porše (+ FOTO) 2

Vācijas sportisko luksusa automobiļu ražotājs Porsche paziņojis par jaunu īpašo modeli, kas tiks saražots 90 vienībās un piedāvāts kolekcionāriem par nedaudz vairāk kā 350 000 eiro. Lasīt vairāk

 
 

Lasītākie raksti

Jaunie raksti