Brabus īpašie piedāvājumi – grīdas paklājiņi par 2000, sēdekļi par 35 000 eiro (+ FOTO) 3

 

Par šiem sēdekļiem Brabus prasa 35 000 eiro Foto: Publicitātes attēls

iAuto | 17.septembris 2019 11:08

Frankfurtes autoizstādē vācu Brabus ir plaši pārstāvēts, tostarp ar īpaši dārgām ekstrām, kas “pieri liks saraukt” pat arābu šeihiem.

Brabus Frankfurtes izstādē piedāvā ne tikai elektrisko mazauto Smart Brabus Ultimate E par gandrīz 59 000 eiro un perfekti restaurētu  Mercedes 300 SL Roadster par gandrīz 1 900 000 eiro, bet arī V12 motoru par 343 910 eiro (tikai pārbūve) un mazākas detaļas, kas cenu jomā atstās ne mazāk lielu iespaidu.

Piemēram, četri automašīnas grīdas paklājiņi, ko Brabus uzstāda 460 000 eiro vērtajām Mercedes-Maybach S 650  maksā 2142 eiro, kamēr Mercedes par līdzīgu izstrādājumu S-klasei prasa “tikai”145 eiro.

Sliekšņu uzlikas par 8342 eiro. 720 239 eiro vērtajam G 900 V12 apvidus auto Brabus piedāvā izgaismotas oglekļa šķiedras sliekšņu uzlikas par 8342 eiro – 7711 prasa par šo detaļu, 631 eiro – par uzstādīšanu.

Oglekļa šķiedras dekoru komplekts par 11 167 eiro. Tas paredzēts Brabus 900 un sastāv no 29 atsevišķām detaļām. Komplekts maksā 10 477 eiro, uzstādīšana – 690 eiro.

Vinča par 13 899 eiro. To uzstāda uz G 350d bāzes izveidotajam apvidus auto Brabus D35 Adventure. Pieejama kopā ar tālvadības pulti un Brabus-Widestar pastiprināto priekšas buferi. Cena – 11 888 plus uzstādīšanas izmaksas 2011 eiro apmērā. Pārveidotā apvidnieka cena – 242 585 eiro.

Salona jumta apdare par 23 681 eiro. Savam 442 792 eiro vērtajam Brabus 800 uz modeļa G 63 bāzes Brabus piedāvā Rolls-Royce līdzīgu jumta apdari ar LED elementiem, kas skārienjutīga ekrāna vadīts var izgaismot salonu visās varavīksnes krāsās. Cena – 23 681 eiro, kas ir tikai nedaudz mazāk, cik jauns A-klases hečbeks.

Bet arī tas vēl nav viss – dažiem modeļiem Brabus piedāvā atsevišķus sēdekļus ar vadības viduskonsoli. Modelim Brabus 800 tie maksā 29 726 eiro plus 5950 eiro par uzstādīšanu. Šādiem elektriski regulējamiem sēdekļiem ir viduskonsolē iebūvēta skārienjutīga vadība, apsilde un ventilācija, glāžu turētāji ar sildīšanas/dzesēšanas funkcijām, “šofera režīms”, kas no aizmugures ļauj regulēt labo priekšējo sēdekli, ar kodu noslēdzams nodalījums īpaši svarīgu priekšmetu uzglabāšanai.

 
Visi komentāri
 
LMT 17.septembris 2019 11:51
1 0 Atbildēt

Lēti nav, bet mantas labas.

TML 17.septembris 2019 11:59
3 1 Atbildēt

tad nekavējies, citādi arābi izpirks

feciic 17.septembris 2019 15:52
0 2 Atbildēt

Tur nav nekādas saiknes ar kvalitāti vai pašizmaksu.

Brabus ir dārgs jo viņam ir jābūt dārgam lai saglabātu savu ekskluzivitātes piešprici.

Tavs komentārs
 
 

Pievienot bildi Pievienot video
 
 
Stingri aizliegts iAuto.lv publicētos materiālus izmantot, kopēt vai reproducēt citos interneta portālos, masu informācijas līdzekļos vai kā citādi rīkoties ar iAuto.lv publicētajiem materiāliem bez rakstiskas EON SIA atļaujas saņemšanas.

Izceltie raksti

Krievijas autotirgus “ķīnizācija”

Krievijas automobiļu tirgu pārņem Ķīnas autobūve, Krievijas ražotāji nespēj konkurēt ar lielā Austrumu kaimiņa piedāvājumu. Lasīt vairāk

 

TV AUTO ZIŅAS TESTĒ: Visu laiku labākais VW Passat? (+VIDEO) 13

Jaunais Volkswagen Passat bija un ir gada gaidītākais D segmenta modelis, kas turpmāk būs tikai universāļa izpildījumā. Pats galvenais, ka jaunais Passat būs ļoti “gardi” aprīkots un tas lieliski brauks. Lasīt vairāk

 

TV AUTO ZIŅAS TESTĒ: Izmēģinām jauno Toyota C-HR PHEV (+VIDEO) 1

Jaunais Toyota C-HR ir lielāks, greznāks un jaudīgāks par iepriekšējo, turklāt tagad tam ir arī lādējamā hibrīda versija. TV Autoziņām bija izdevība iepazīties ar šo C-HR modeli testa braucienos Francijā. Lasīt vairāk

 

Šis hibrīds nav tas hibrīds. Kā atšķiras elektrificētie auto? (+VIDEO) 2

Daudzzīmolu auto dīleris Autohalle tagad saucas Auto Bassadone. Šoreiz sadarbībā ar AB servisa tehnisko speciālistu Edgaru Lulli salīdzināsim trīs veidu pašuzlādes hibrīdus - Opel mikrohibrīdu, Alfa Romeo vieglo jeb mild hybrid kā arī pavisam īstu Hyundai pašuzlādes hibrīdu. Lasīt vairāk

 
 

Lasītākie raksti

Jaunie raksti