Visi komentāri - Jaunā Škoda Octavia jau internetā

Jaunā Škoda Octavia jau internetā 17

 

Foto: Ekrānbilde

iAuto | 22.oktobris 2019 5:28

Interneta lietotāji pirmie ieraudzījuši jaunās paaudzes Škoda Octavia. Tas noticis pateicoties attēliem, kas ievietoti čehu markas vācu mājaslapā.

Jaunās Octavia izskats pārstājis būt noslēpums, iespējams, modeļa konfiguratora mājaslapas uzturētāju kļūdas dēļ. Lai nu kā, bet jaunā Octavia iekļuvusi daudzos auto jaunumiem veltītos portālos dažas nedēļas pirms oficiālās pirmizrādes, kas plānota 11.novembrī.

Konfiguratora attēls izskatās līdzīgs pagājušajā nedēļā izplatītajam oficiālajam tīzerim, vien miglas lukturi izvietoti savādāk, ko gan var skaidrot ar dažādām komplektācijām. Pamatā ceturtās paaudzes modelis seko jau iepriekš ieturētajam stilam, bet daudzu kritizētie atdalītie priekšējie lukturi, ko Octavia ieguva pēc trešās paaudzes feislifta, atkal apvienoti un atgriezušies pie čehu markai vairāk pierastā izskata. 

Pagaidām nav oficiālas informācijas par jaunās Octavia tehnisko pildījumu, tomēr agrāk vairākkārt tika pieminēts, ka čehu liftbeks, tāpat kā tā līdzinieks VW Golf 8, iegūs jaunu multimediju sistēmu ar 10 collu ekrānu un ciparu mērinstrumentus jau bāzes versijā.

Vairāk informācijas par Octavia IV ražotājs sola atklāt 24.oktobrī, pasākumā, kas veltīts Volkswagen Golf 8 pirmajam oficiālajam iznācienam.

Jaunās Octavia pirmizrāde plānota 11.novembrī, bet tirdzniecībā tā nonāks 2020.gadā.

Octavia trešās paaudzes modelis pēc feislifta

 
Visi komentāri
 
gunbox 22.oktobris 2019 10:05
4 4 Atbildēt

Kāpēc atkal tiek pasniegta "jaunā', ja jauni ir tikai lukturi? Laikam drīz nomainot citus diskus arī rakstīs jaunā.

box 22.oktobris 2019 10:30
4 0 Atbildēt

šī patiešām jaunā, tātad 4 paaudze un nekāds tur feislifts

martinslusis 22.oktobris 2019 11:39
3 0 Atbildēt

Pārliecināts esi? Pirmkārt, var redzēt, ka arī pats auto ir nedaudz citas formas. Otrkārt, tas nav feislifts, bet gan jauns modelis.

Ir jau svarīgi arī, kas lācītim ir vēderā.

Iva 22.oktobris 2019 13:20
4 0 Atbildēt

Pat acis izberzēt nevajag, lai saredzētu jau vizuāli ne tikai jaunus lukturus.

gunbox 22.oktobris 2019 15:51
1 5 Atbildēt

Esat pārāk pakļauti mārketingam. Ir jābūt aklai vistai lai neredzētu, ka jo tālāk iet, jo mazāka kļūst atšķirība starp modeļiem. Un kā redzams, tādi kā jūs to atbalstiet. Pietiek uz 5% izmainīt kopskatu un te jau būs jums jauns auto? Passat faceliftam pietika tikai bamperi nomainīt un skaitās jau kārtējais facelifts. Agrāk facelift bija bez maz vai 10% no kopskata izmaiņām. Auto no parasta braucamā kļuva nedaudz klasiskās vai sportiskāks. Tas, kas agrāk bija facelift, tas šodien priekš jums skaitās jauns kuzavs? Episki naivuļi.

Lūk šāda skaitas modeļa maiņa:

box 22.oktobris 2019 16:54
3 1 Atbildēt

tu kļūdies draugs - tā izskatās pilnīga izgāšanās un neveiksmīgs projekts - tieši tāpēc mercedes a-klases modelis tika pilnībā uzkonstruēts no jauna un te nav nekāda sakara ar to, ko dara tas pats mercedes un citi ražotāji ar visiem pārējiem modeļiem. vnk palasi vēsturi par mercedes a-klasi, tad sapratīsi...parasts feislifts ir tad, ja nomaina, bamperus, lukturus, drusku pakoreģī resti, ieliek jaunus multinedijus ar lielāku ekrānu, labāku grafiku utt, piemet klāt kādus elektroniskos asistentus vai kaut ko no lielāko segmentu labumiem, ja paveicas, cena paliek tā pati

felix65 22.oktobris 2019 17:17
3 0 Atbildēt

Un kā tad nākošajam modelim būtu jāizskatās? Pēc lidojoša paklāja, vai diližansa?

s 22.oktobris 2019 18:31
2 0 Atbildēt

A Tu, ko gribēji? Lai uztaisa tādu kropli, kā civiks?

Tāpat ne Tu pirksi, ne ko. Brauksi ar savu veco auto un viss.

Loti daudzko var "sadirst" ar pilnīgi vizuāli atšķirīgu auto, un or bijuši dsudzi tādi gadījumi.

Tavs piemērs arī kaut kāds pāķisks. Paskaties cik ilgi tos a klases meršus tādus ražoja? Mercedes vispār stagnēja pilnīgi visur, kārbas, dzinēji, tie sūda vecie saloni, pats šī iemesla dēļ pāris gadus atpakaļ izvēlējos 5. Sēriju, nevis E klasi. Šobrīd aktuālā E klase gan ir ok, bet iepriekšējies flinstons pilnīgs.

Plus neaizmirsti, ka nu neriskēs vācu autobūve uztaisīt kaut kādus hibrīdus, tas Tev nav fords, renis, vai kia, kurus pērk tikai tādēļ, lai iekļautos budžetā....

gunbox 23.oktobris 2019 11:46
1 1 Atbildēt

Jā, nu noteikti, ka esat pilnīgi auni auto modeļu pārejas posmos, ja piemēru ar MB izvērtējiet kā vienīgo.

Dīvāna komentāri 22.oktobris 2019 10:22
3 1 Atbildēt

Jaunais Peugeot 508?

650 22.oktobris 2019 12:29
0 1 Atbildēt

Labi, ka šoreiz tikai attēli noplūda.Brīnumi, ka (pagaidām..) nav "atrasta" kāda kārtējā/pamestā noliktava ar šiem hlamiem

Es 22.oktobris 2019 13:43
0 0 Atbildēt

Tomēr sanāca tuvāk Scalai, kas apgrūtinās to pārdošanu, bet, laikām jau negribēja iegriezt Superbam.

felix65 22.oktobris 2019 17:19
0 0 Atbildēt

Nesaki vis. Scala izskatās daudz organiskāk, bet te gan sanācis kaut kāds nošļucis dizains.

Dīvānam 22.oktobris 2019 14:53
0 0 Atbildēt

Kur jāsmejas???

aigi 23.oktobris 2019 9:23
1 0 Atbildēt

Nedaudz Audi atsit.

Bet 110% glītāka kā esošā.

spurziks 24.oktobris 2019 8:25
0 0 Atbildēt

Smuka.

Conqueror 24.oktobris 2019 19:38
0 0 Atbildēt

Un arī trīs cilindrīšu motoriņš

Tavs komentārs
 
 

Pievienot bildi Pievienot video
 
 
Stingri aizliegts iAuto.lv publicētos materiālus izmantot, kopēt vai reproducēt citos interneta portālos, masu informācijas līdzekļos vai kā citādi rīkoties ar iAuto.lv publicētajiem materiāliem bez rakstiskas EON SIA atļaujas saņemšanas.

Izceltie raksti

88 gados nebijis notikums: Volkswagen slēdz Drēzdenes rūpnīcu 24

Vācijas autobūves uzņēmums Volkswagen šonedēļ pārtrauks darbu vienā no savām rūpnīcām. Lasīt vairāk

 

Pāris, kas nav pāris. Kas kopīgs Lynk & Co modeļiem 02 un 08? (+ VIDEO)

Šoreiz TV Autoziņās salīdzinām divus it kā nesalīdzināmus Lynk & Co modeļus - elektromobili 02 un lādējāmā hibrīda 08. 02 kļuva par pirmo Lynk elektromobili Eiropas tirgū, un tas simboliski sekoja hibrīdautomobilim 01. Lynk & Co 08 turpretim ir tehniski identisks Volvo XC40. Lasīt vairāk

 

Vai Cupra sportiskais gars joprojām ir dzīvs? Atbildi meklē Jānis Vanks (+ VIDEO) 1

Cupra zīmols savulaik bija SEAT automašīnu sporta divīzija. Kopš tas kļuvis neatkarīgs, nebūt ne visas Cupra automašīnas aprīkotas ar 300 zirgspēku motoriem, un ražošanas apjomi tikko pārsnieguši miljonu. Vai tikai Cupra nav pārāk iegājusi "meinstrīmā"? Lai to noskaidrotu, paņemsim jaunāko Formentor VZ ar nu jau 333 ZS, un noskaidrosim, vai Cupra joprojām ir ātri un vienlaikus droši? Lasīt vairāk

 

351 211 eiro: Porsche gatavo kolekciju modeli par godu Ferdinandam Aleksandram Porše (+ FOTO) 2

Vācijas sportisko luksusa automobiļu ražotājs Porsche paziņojis par jaunu īpašo modeli, kas tiks saražots 90 vienībās un piedāvāts kolekcionāriem par nedaudz vairāk kā 350 000 eiro. Lasīt vairāk

 
 

Lasītākie raksti

Jaunie raksti