Interneta lietotāji pirmie ieraudzījuši jaunās paaudzes Škoda Octavia. Tas noticis pateicoties attēliem, kas ievietoti čehu markas vācu mājaslapā.
Jaunās Octavia izskats pārstājis būt noslēpums, iespējams, modeļa konfiguratora mājaslapas uzturētāju kļūdas dēļ. Lai nu kā, bet jaunā Octavia iekļuvusi daudzos auto jaunumiem veltītos portālos dažas nedēļas pirms oficiālās pirmizrādes, kas plānota 11.novembrī.
Konfiguratora attēls izskatās līdzīgs pagājušajā nedēļā izplatītajam oficiālajam tīzerim, vien miglas lukturi izvietoti savādāk, ko gan var skaidrot ar dažādām komplektācijām. Pamatā ceturtās paaudzes modelis seko jau iepriekš ieturētajam stilam, bet daudzu kritizētie atdalītie priekšējie lukturi, ko Octavia ieguva pēc trešās paaudzes feislifta, atkal apvienoti un atgriezušies pie čehu markai vairāk pierastā izskata.
Pagaidām nav oficiālas informācijas par jaunās Octavia tehnisko pildījumu, tomēr agrāk vairākkārt tika pieminēts, ka čehu liftbeks, tāpat kā tā līdzinieks VW Golf 8, iegūs jaunu multimediju sistēmu ar 10 collu ekrānu un ciparu mērinstrumentus jau bāzes versijā.
Vairāk informācijas par Octavia IV ražotājs sola atklāt 24.oktobrī, pasākumā, kas veltīts Volkswagen Golf 8 pirmajam oficiālajam iznācienam.
Jaunās Octavia pirmizrāde plānota 11.novembrī, bet tirdzniecībā tā nonāks 2020.gadā.
Kāpēc atkal tiek pasniegta "jaunā', ja jauni ir tikai lukturi? Laikam drīz nomainot citus diskus arī rakstīs jaunā.
šī patiešām jaunā, tātad 4 paaudze un nekāds tur feislifts
Pārliecināts esi? Pirmkārt, var redzēt, ka arī pats auto ir nedaudz citas formas. Otrkārt, tas nav feislifts, bet gan jauns modelis.
Ir jau svarīgi arī, kas lācītim ir vēderā.
Pat acis izberzēt nevajag, lai saredzētu jau vizuāli ne tikai jaunus lukturus.
Esat pārāk pakļauti mārketingam. Ir jābūt aklai vistai lai neredzētu, ka jo tālāk iet, jo mazāka kļūst atšķirība starp modeļiem. Un kā redzams, tādi kā jūs to atbalstiet. Pietiek uz 5% izmainīt kopskatu un te jau būs jums jauns auto? Passat faceliftam pietika tikai bamperi nomainīt un skaitās jau kārtējais facelifts. Agrāk facelift bija bez maz vai 10% no kopskata izmaiņām. Auto no parasta braucamā kļuva nedaudz klasiskās vai sportiskāks. Tas, kas agrāk bija facelift, tas šodien priekš jums skaitās jauns kuzavs? Episki naivuļi.
Lūk šāda skaitas modeļa maiņa:
tu kļūdies draugs - tā izskatās pilnīga izgāšanās un neveiksmīgs projekts - tieši tāpēc mercedes a-klases modelis tika pilnībā uzkonstruēts no jauna un te nav nekāda sakara ar to, ko dara tas pats mercedes un citi ražotāji ar visiem pārējiem modeļiem. vnk palasi vēsturi par mercedes a-klasi, tad sapratīsi...parasts feislifts ir tad, ja nomaina, bamperus, lukturus, drusku pakoreģī resti, ieliek jaunus multinedijus ar lielāku ekrānu, labāku grafiku utt, piemet klāt kādus elektroniskos asistentus vai kaut ko no lielāko segmentu labumiem, ja paveicas, cena paliek tā pati
Un kā tad nākošajam modelim būtu jāizskatās? Pēc lidojoša paklāja, vai diližansa?
A Tu, ko gribēji? Lai uztaisa tādu kropli, kā civiks?
Tāpat ne Tu pirksi, ne ko. Brauksi ar savu veco auto un viss.
Loti daudzko var "sadirst" ar pilnīgi vizuāli atšķirīgu auto, un or bijuši dsudzi tādi gadījumi.
Tavs piemērs arī kaut kāds pāķisks. Paskaties cik ilgi tos a klases meršus tādus ražoja? Mercedes vispār stagnēja pilnīgi visur, kārbas, dzinēji, tie sūda vecie saloni, pats šī iemesla dēļ pāris gadus atpakaļ izvēlējos 5. Sēriju, nevis E klasi. Šobrīd aktuālā E klase gan ir ok, bet iepriekšējies flinstons pilnīgs.
Plus neaizmirsti, ka nu neriskēs vācu autobūve uztaisīt kaut kādus hibrīdus, tas Tev nav fords, renis, vai kia, kurus pērk tikai tādēļ, lai iekļautos budžetā....
Jā, nu noteikti, ka esat pilnīgi auni auto modeļu pārejas posmos, ja piemēru ar MB izvērtējiet kā vienīgo.