Jaunais Golf: 2700 detaļas, 1340 m vadu, 69 km uz konveijera 10

 

Foto: Publicitātes attēls

iAuto | 28.oktobris 2019 5:14

Volkswagen pastāstījis no kā sastāv jaunais Golf 8, kādu attālumu tas veic pirms izbrauc pa rūpnīcas vārtiem un no kādām komponentēm sastāv.

Golf 8 ražošana Volkswagen galvenajā rūpnīcā uzņēmusi pilnus apgriezienus, lai jau decembra sākumā varētu piepildīt Vācijas un Austrijas dīleru centrus. Volfsburgā tikai Golf 8 vien ražošanā iesaistīti 8400 cilvēki, bet automašīna pirms izbrauc pa rūpnīcas vārtiem kopumā veic 69 kilometrus.

Lai gan jaunā modeļa konstrukcija ir sarežģītāka, rūpnīca tā izgatavošanai patērēs vienu stundu mazāk, pateicoties apjomīgajai modernizācijai un restrukturizācijas, kā rezultātā ražošanas efektivitāte pieaugusi par 40 procentiem.

Golf 8 sastāv no 2700 atsevišķām detaļām, konstrukcijā izmantotas 962 elektroniskās komponentes (par 31 vairāk nekā Golf 7), kā arī 1340 metri vadu – par 100 m vairāk nekā Golf 7.

Jaunā Golf variantu skaits, salīdzinot ar iepriekšējo modeli samazināsies par 35 procentiem. Volkswagen atteicies no trīsdurvju hečbeku un kompaktā vena, no piedāvājuma izņemti arī mazāk populārie motoru un transmisiju varianti.

 
Visi komentāri
 
Kanibaals 28.oktobris 2019 8:43
2 5 Atbildēt

Bet maksās vēl dārgāk.

s 28.oktobris 2019 10:20
7 0 Atbildēt

Ir kāds auto, kuram cena ir samazināta "iznākot" jaunajam modelim?

feciic 28.oktobris 2019 10:41
1 1 Atbildēt

Tam nav nekāda pamatojuma kautvai inflācijas dēļ.

Susurs 29.oktobris 2019 13:42
0 2 Atbildēt

Jums arī katrus 4 gadus algu samazina? Jeb jums palielina, bet tiem kuri ražo automašīnas būtu jāsamazina, jo klients grib lētāk? interesanta pieeja...

Iespējams 28.oktobris 2019 13:56
3 0 Atbildēt

Lada?!

Spurziks 28.oktobris 2019 15:50
1 0 Atbildēt

Iepriekšējiem modeļiem detaļu bija vairāk

Conqueror 28.oktobris 2019 19:34
0 0 Atbildēt

Vot trīsdurvju heču gan nevajadzēja noņemt

Asaris 29.oktobris 2019 9:29
0 0 Atbildēt

Kā tas ir 2700 detaļām? Tur dzinējā vien jau ir 3000 detaļas

KK-95 30.oktobris 2019 0:45
1 0 Atbildēt

Dzinējs turpmāk būs kā viena detaļa. Galvas blīvi mainīsi reizē ar pārējām 2999 detaļām.

Asaris 30.oktobris 2019 15:57
0 0 Atbildēt

Aaa, tad ok. Es jau domaju kaut ko sajaukuši

Tavs komentārs
 
 

Pievienot bildi Pievienot video
 
 
Stingri aizliegts iAuto.lv publicētos materiālus izmantot, kopēt vai reproducēt citos interneta portālos, masu informācijas līdzekļos vai kā citādi rīkoties ar iAuto.lv publicētajiem materiāliem bez rakstiskas EON SIA atļaujas saņemšanas.

Izceltie raksti

Pa ceļam uz Marbelja 95 benzīns 1.799 un dīzelis 1.649 EUR. Paskaties iAuto iepriekšējo video no LV (+ VIDEO) 4

Attēlos un video var redzēt, kādas šobrīd ir degvielas cenas Spānijā, Latvijā un Lietuvā. Lasīt vairāk

 

Arī kā sedans - Volkswagen Passat Ķīnai 7

Jaunākais Volkswagen Passat Eiropā ir pieejams tikai universāla modifikācijā, taču Ķīnā to var nopirkt ar sedana virsbūvi. Lasīt vairāk

 

ADAC: Ķīnas autobūve ir nopietni konkurenti 8

Vācijas automobiļu kluba ADAC eksperti nonākuši pie secinājuma, ka Ķīnas autobūves produkcija pēdējos gados ir stingri pielikusi un min Eiropas ražotājiem uz papēžiem. Lasīt vairāk

 

2,8 sekundes līdz simtam - Mercedes-AMG prezentē 816 Zs jaudīgu kupeju (+ FOTO) 7

Vācijas Mercedes-AMG Šanhajā, Formula-1 sacensību pasākuma laikā nodemonstrējis savu GT saimes flagmani, kupeju Mercedes - AMG GT 63 S E-Performance, kas nodrošināta ar 816 Zs jaudīgu hibrīdiekārtu. Lasīt vairāk

 
 

Lasītākie raksti

Jaunie raksti