Opel piedāvājumā vairs nav Karl, Adam un dažu citu modeļu, līdz ar to ietekmēts arī apgrozījums.
Lai gan konkurenti no citām auto markām decembrī jau tradicionāli uzrāda labākos rādītājus, PSA atzīmējies ar 10% mīnusu salīdzinājumā ar 2018.gadu un vainojams pie tā ir franču koncerna jaunpienācējs Opel un tā māsasuzņēmums no Lielbritānijas – Vauxhall.
Eiropas ražotāju asociācijas ACEA publicētais pārskats par 2019.gada rezultātiem rāda, ka Opel un Vauxhall pārdošanas apjomi kritušies par 35 procentiem salīdzinājumā ar 2018.gadu.
Riselsheimiešu apgrozījuma samazināšanās iemesls ir jaunā stratēģija, kas paredzēja vairāku modeļu svītrošanu. Tā Opel piedāvājumā vairs nav mazauto Karl un Adam, kabrioleta Cascada un minivena Zafira, kura pēctecis taps uz PSA platformas. Arī krosovers Mokka X turpmāk izmantos PSA tehnoloģijas.
Vācu kompānijas pārdošanas apjomus ietekmē arī pāreja uz jaunās Corsa ražošana.