Visi komentāri - Vācijā noteikti auto modeļi ar mazāko vērtības zudumu četru gadu laikā

Vācijā noteikti auto modeļi ar mazāko vērtības zudumu četru gadu laikā 19

 

Foto: Ekrānbilde no Facebook.com

iAuto | 3.maijs 2020 13:58

Autobild un Schwacke publicējuši sarakstu ar auto modeļiem, kam četru ekspluatācijas gadu laikā ir vismazākais vērtības kritums.

Autobild un Schwacke noteikuši 2020.gada „pasaules čempionus” 13 automobiļu klasēs. Supermini klasē uzvarētājs ir Hyundai i10 1.2, kas pēc četru gadu ekspluatācijas saglabājis 61,3% no savas vērtības, mazauto klasē labākais ir Mini One (61,7), kompaktajā - Toyota Corolla 2.0 Hybrid (59,8), vidējā - Škoda Superb Combi 2.0 TSI 4x4 (56,4), lielajā - Audi A6 Avant 50 TDI Quattro (47,8), luksuss klasē - Porsche Panamera (48,6).

Sporta auto ieskaitē triumfē Porsche 911 Carrera S (59,8), minivenu kategorijā - Mercedes-Benz V 250d pagarinātā versija (56,4), mazo SUV klasē Renault Captur TCe 155, kompakto SUV - Range Rover Evoque P250 (65,0), lielo SUV - BMW X5 x-Drive 25d (58,2).

Pasaules čempions elektroautomobiļu ieskaitē - Mini Cooper SE (61,6) cenu kategorijā līdz 40 000 eiro, virs 40 000 eiro - Tesla Model S (57,8).

Schwacke jau kopš 1957.gada nosaka  auto modeļu mazāko vērtības zudumu, ņemot vērā automašīnas tipu, ražošanas gadu, komplektāciju un ekspluatācijas ilgumu Vācijas tirgū.

 

 

 
Visi komentāri
 
feciic 3.maijs 2020 22:20
6 8 Atbildēt

Un atkal ir aizmirsts pats svarīgākais vērtības krituma ietekmētājs-nobraukums.

udžitcs 3.maijs 2020 23:30
12 2 Atbildēt

Nu viņi taču neko nejēdz,nelasa iAuto komentārus!

nobraukums? 4.maijs 2020 7:51
2 0 Atbildēt

kuru auto izvēlēsies - ar 80K pa labiem ceļiem vai ar 15K pēc sadursmes?

Kamis 4.maijs 2020 10:10
8 0 Atbildēt

Kur kaut kas ir aizmirsts?

Nu pieņemsim ka visiem auto ir vienāds nobraukums, nu un kas no tā mainīsies šajos rezultātos?

feciic 5.maijs 2020 11:43
1 0 Atbildēt

Diezgan daudz mainīsies, tieši cenu ekstrēmi velk uz leju vidējo ciparu, ņemam to pašu superb, mobilē ne vecāki par 2017 gadu un noskrējienu virs 100k ir 396 auto, no kuriem tikai 13 ir benzīni, starp tiem tikai 8 ir piesauktie 2.0tsi 4x4, ja paceļ kilometrus vēl uz augšie tad pie 150k benzīni pret dīzeļiem paieliek 1:100. Uz ko es velku-ja tirgū ir relatīvi daudz auto ar lieliem noskrējieniem vidējā cena krīt, arī mazlietotiem. Ja ir tikai viens vai divi ar lielu nobraukum un ekstrēmi zemu cenu tad pārējiem cenas turēsies.

Šo var novērot visu cenu kategoriju auto-kamēr modelis vēl ir relatīvi svaigs un vidējie nobraukumi turas 100-200k robežās cenas ir relatīvi stabilas, tikko kā tirgū masveidā ieplūst škilteņi, tīteņi frankenšteini tā cenas krīt kā no plaukta.

Kamis 5.maijs 2020 13:20
0 0 Atbildēt

Un ko tavuprāt viņi ņēma vērā?

Kriksis666 5.maijs 2020 14:31
1 0 Atbildēt

Ne tikai nobraukums. Arī blīve starp stūri un sēdekli ir svarīgs faktors.

ārštats 5.maijs 2020 23:22
1 0 Atbildēt

Krāsa!

hm 6.maijs 2020 8:42
2 0 Atbildēt

Gads,gads un gads ir noteicosais..km var sagrozit..gadu izmainit nevar.

šoferīc 4.maijs 2020 1:38
0 0 Atbildēt

šis ir labs, bet interesants varētu būt arī kvalitatīvāko vāģu lielākās vērtības zuduma tops

anonimikis 4.maijs 2020 9:53
1 1 Atbildēt

Auži tiek nojāti vairāk par corollu.

švakke 4.maijs 2020 9:58
0 0 Atbildēt

švaki, švaki

Conqueror 4.maijs 2020 10:38
2 0 Atbildēt

šis ir ļoti reprezentatīvs pētījums, kaut vai tādēļ, ja salīdzinam auto skaitu Vācijā un Latvijā

le crochett 5.maijs 2020 15:58
1 0 Atbildēt

Jūs ari ļoti labi reprezentējaties.

edza 5.maijs 2020 7:41
2 0 Atbildēt

vērtības kritumu ietekmē arī tas vai šo 4 gadu laikā nav iznāvis facelift vai jaunāka versija

gunbox 5.maijs 2020 15:04
3 1 Atbildēt

Absolūti nekā kopēja ar Latvijas tirgu. Latvijā tirgu nosaka nojāti un nobraukti šroti, kuriem odometrs atgriezts atpakaļ no hvz kāda nobraukuma. Tev auto var būt ideālā stāvoklī, remontēts tikai ar original detaļām, kopts un saudzēts, mīlēts kā pirmā sieva un ripots tikai svētdienās uz baznīcu, bet vienalga pārdosi par 600tk.km nobraukuša lūžņa cenu.

Cielavs 5.maijs 2020 17:40
1 0 Atbildēt

Varētu kādu konkrētu piemēru?

Pļurkt 5.maijs 2020 19:14
1 1 Atbildēt

Vērtības kritums ir svarīgs tikai totāliem līkročiem, kas sačakarē JEBKURU auto ja ne pa 3 gadiem, tad par 4 jau nu noteikti!

Jons 7.maijs 2020 9:59
0 0 Atbildēt

Šī publicitāte parāda tikai to ar kurām mašīnām mazāk brauc ikdienā.Tāpēc arī vērtības zudumi tik mazi.

Tavs komentārs
 
 

Pievienot bildi Pievienot video
 
 
Stingri aizliegts iAuto.lv publicētos materiālus izmantot, kopēt vai reproducēt citos interneta portālos, masu informācijas līdzekļos vai kā citādi rīkoties ar iAuto.lv publicētajiem materiāliem bez rakstiskas EON SIA atļaujas saņemšanas.

Izceltie raksti

88 gados nebijis notikums: Volkswagen slēdz Drēzdenes rūpnīcu 24

Vācijas autobūves uzņēmums Volkswagen šonedēļ pārtrauks darbu vienā no savām rūpnīcām. Lasīt vairāk

 

Pāris, kas nav pāris. Kas kopīgs Lynk & Co modeļiem 02 un 08? (+ VIDEO)

Šoreiz TV Autoziņās salīdzinām divus it kā nesalīdzināmus Lynk & Co modeļus - elektromobili 02 un lādējāmā hibrīda 08. 02 kļuva par pirmo Lynk elektromobili Eiropas tirgū, un tas simboliski sekoja hibrīdautomobilim 01. Lynk & Co 08 turpretim ir tehniski identisks Volvo XC40. Lasīt vairāk

 

Vai Cupra sportiskais gars joprojām ir dzīvs? Atbildi meklē Jānis Vanks (+ VIDEO) 1

Cupra zīmols savulaik bija SEAT automašīnu sporta divīzija. Kopš tas kļuvis neatkarīgs, nebūt ne visas Cupra automašīnas aprīkotas ar 300 zirgspēku motoriem, un ražošanas apjomi tikko pārsnieguši miljonu. Vai tikai Cupra nav pārāk iegājusi "meinstrīmā"? Lai to noskaidrotu, paņemsim jaunāko Formentor VZ ar nu jau 333 ZS, un noskaidrosim, vai Cupra joprojām ir ātri un vienlaikus droši? Lasīt vairāk

 

351 211 eiro: Porsche gatavo kolekciju modeli par godu Ferdinandam Aleksandram Porše (+ FOTO) 2

Vācijas sportisko luksusa automobiļu ražotājs Porsche paziņojis par jaunu īpašo modeli, kas tiks saražots 90 vienībās un piedāvāts kolekcionāriem par nedaudz vairāk kā 350 000 eiro. Lasīt vairāk

 
 

Lasītākie raksti

Jaunie raksti