No 49 100 eiro - BMW pabeidzis 5.sērijas modernizāciju (+ FOTO) 3

 

Foto: Publicitātes attēls

iAuto | 28.maijs 2020 12:45

BMW parādījis 5.sērijas modernizēto modeli, kas tirgū nonāks 2020.gada jūlijā.

BMW 5.sērijas aktuālais modelis (G 30; G 31), kas ienāca apritē 2017.gadā, realizēts aptuveni 60 000 vienībās. Lai uzturētu klientu interesi, šogad tam veikta modernizācija, kas skar ne tikai izskatu, bet arī tehnisko pildījumu.

Modernizācijas gaitā 5.sērijas sedans un universāls ieguvis lielāku radiatora resti un šaurākus lukturus. Aizmugurē lukturiem izmainīts grafiskais zīmējums, bet priekšējie atkarībā no pircēja maksātspējas var izmantot diožu, matricu vai lāzeru tehnoloģiju. Dizaineri izveidojuši jauna izskata bamperus, kas nedaudz pastiepj automašīnas gabarītus, bet trapecveida izplūdes sistēmas uzgaļi, kas agrāk bija spēcīgāko motora versiju atribūts, tagad pienākas ikvienam modernizētās 5.sērijas automobilim.

Salonā uzstādīta jauna multimediju sistēma ar 10,25 collu ekrānu jau bāzes versijai, bet par piemaksu var pasūtīt 12,3 collu ekrānu. Multimediju sistēmas pamatā ir jaunā BMW Operating System 7.0 ar Apple CarPlay un Android Auto atbalstu, bezvadu viedtālruņa integrāciju, uzlabotu balss vadību, BMW Maps navigāciju (piemaksa) un programmnodrošinājuma atjaunināšanu over the air režīmā.

Vadītāja priekšā joprojām BMW Live Cockpit Plus ciparu mērinstrumentu panelis ar līdz 5,1 collām palielinātu informācijas displeju starp divām apaļajām virtuālajām skalām. Stūrei ir jauns funkcionālo pogu izkārtojums, bet sportiskās M paketes pasūtītājs var rēķināties ar daudzfunkcionālajiem M sēdekļiem, kas agrāk bija pieejami vien M5 modelim.  

Sedana bagāžas nodalījuma ietilpība ir 530 litri (410 l Plug-in hibrīdam), universāls var uzņemt 560-1700 litrus (430-1560 l Plug-in modelim).

Elektroniskās palīgierīces tagad prot vairāk – piemēram, joslas uzturētājs atgriež automašīnu atpakaļ iepriekš ieņemtajā joslā, ja tas nepieciešams, bet ārkārtas situācijas palīgs sastrēgumos uz autobāņa automātiski izvēlas optimālo līniju savā joslā, lai novietotu tur transportlīdzekli.

Uzlabots asistents, kas palīdz braukt atpakaļgaitā, pievienots Drive Recorder, kas iemūžina visu, kas notiek automašīnas tuvumā, pārveidota piekare un stūres iekārta, bet par piemaksu pieejama aizmugurējās ass piekare ar piestūrējošiem riteņiem (arī hibrīdam).

Motoru piedāvājumā benzīna un dīzeļa agregāti ar 184-530 un 190-340 Zs jaudu, bet Plug-in hibrīda modeļi attīsta 292 Zs un 394 Zs, uz 100 km patērējot 1,8-1,7 un 2,4-2,1 litrus degvielas. Piebildīsim, ka hibrīdi elektriskā režīmā spēj veikt līdz pat 67 km.

Pievilcīgākais benzīna motora degvielas patēriņš ir 5,5-5,3 l versijai 520i, bet dīzelim – versijai 520d, kas 100 km pieveiks ar 4,3-4,1 litru.

Modernizētās 5.sērijas tirdzniecības starts paredzēts jūlijā. Cenas Vācijā: no 49 100 eiro par sedanu un no 51 300 eiro par universālu.

 

 

 

 
Visi komentāri
 
Bils 29.maijs 2020 11:21
2 1 Atbildēt

"dīzeļa agregāti ar 184-530 un 190-340 Zs jaudu"

Vai tik nav kļūda par tiem 530 Zs?

Wiseguy 29.maijs 2020 19:35
1 0 Atbildēt

Pirmie cipari ir par benzīna modeļiem, otrie dīzeļa.

Kas 31.maijs 2020 10:59
1 0 Atbildēt

Izlasi vēlreiz benzīna 184-530zs un dīzeļa no 190-340

Tavs komentārs
 
 

Pievienot bildi Pievienot video
 
 
Stingri aizliegts iAuto.lv publicētos materiālus izmantot, kopēt vai reproducēt citos interneta portālos, masu informācijas līdzekļos vai kā citādi rīkoties ar iAuto.lv publicētajiem materiāliem bez rakstiskas EON SIA atļaujas saņemšanas.

Izceltie raksti

Palika 18 kilometri: 3 miljonus vērts Ferrari F40 piedzīvo avāriju Vācijā 6

Automašīna bija ceļā uz automobiļu izstāžu un pārdošanas kompleksu Motorworld Bublingenē, netālu no Štutgartes. Līdz mērķim bija atlikuši 18 kilometri. Lasīt vairāk

 
 

Viens no iemesliem - pieprasījuma kritums: "Tesla" Vācijas rūpnīcā likvidēs 400 darbavietas 5

ASV elektromobiļu ražošanas uzņēmums "Tesla Motors" tā vienīgajā Eiropas ražotnē Vācijā likvidēs 400 darbavietas, teikts otrdien publiskotajā kompānijas paziņojumā. Lasīt vairāk

 

Mediķu secinājums bargs: Elektroskrejriteņi ir neveiksmīgi (+ VIDEO) 27

Elektroskrejriteņu mazie ritenīši, augstais smaguma centrs un pietiekoši lielais ātrums veicina to, ka pat dūres lieluma, pāris centimetrus dziļa bedrīte var izraisīt smagu kritienu. Tā intervijā “Rīta Panorāmā” sacīja Traumatoloģijas un ortopēdijas slimnīcas galvenais ārsts Uģis Zariņš. Lasīt vairāk

 
 

Lasītākie raksti

Jaunie raksti