Fernando Alonso aizvadījis jaunā, 2020. gada Toyota Hilux testus 1

 

Foto: Publicitātes attēls

Velocita | 2.jūnijs 2020 10:12

Gatavojoties 2020. gada Dakaras rallijreidam, autosporta leģendas – Fernando Alonso un Marks Koma – jau pērn Spānijā guva unikālu iespēju izmēģināt 2020. gada Toyota Hilux pirmsražošanas prototipu līdzās rallijreida Toyota Gazoo Racing Hilux jeb sacīkšu mašīnai, kas viņus vienā no pasaulē sarežģītākajiem autosporta sarīkojumiem jau pirmajā reizē droši aizveda līdz finišam.

Visā pasaulē populārā pikapa jaunākā iterācija iegūs jaunu un spēcīgu 2,8 litru dzinēju, kā arī balstiekārtu ar citādāku ģeometriju, lai uzturētu leģendāri kvalitatīva, izturīga un uzticama automobiļa reputāciju.

Pēc testa izaicinājumiem bagātā ceļa posmā, kas radīts rallija automobiļiem, Fernando Alonso sacīja: “Hilux ir ikona, un es vienmēr esmu bijis tā fans. Kad pirmo reizi ieraudzīju jauno Hilux, tas atstāja spēcīgu iespaidu. Priecājos izmēģināt jauno auto sarežģītā vidē, rallija ātrumposmā, un pārbaudīt tā robežas. Jaunais 2,8 litru dzinējs uzvedas ļoti labi un piekares sajūtas ir lieliskas. Pat tad, ja tu dzen Hilux līdz maksimuma robežai, komforts nezūd. Es patiešām domāju, ka Hilux var būt neuzvarams.”

Pirmie jaunā Hilux testa braucieni tika organizēti sadarbībā ar Toyota Gazoo Racing Dakar Rally Team, akcentējot markas galveno filozofiju “būvēt aizvien labākus automobiļus”. Divkārtējais Lemānas 24 stundu sacensību uzvarētājs, FIA (Starptautiskā automobiļu federācija) Pasaules izturības čempionāta titula ieguvējs Toyota Gazoo Racing sastāvā, divkārtējais Formula 1 pasaules čempions un Deitonas 24 stundu sacensību uzvarētājs Fernando Alonso, un viņa pārinieks, pieckārtējais Dakaras rallijreida uzvarētājs motociklu klasē, kā arī seškārtējais FIM (Starptautiskā motociklu federācija) pasaules čempions apvidus motobraukšanā, Marks Koma, tikmēr aizvadīja intensīvus treniņus pirms 2020. gada Dakaras rallijreida, kurā kā tandēms startēja pirmo reizi un ar savu Toyota Hilux finišēja cienījamā 13. pozīcijā.

 

 
Visi komentāri
 
Garais 2.jūnijs 2020 13:13
0 0 Atbildēt

Xilux tak neiet ātrāk par 120km/h, tur nav vajadzīgs Alonso!

Tavs komentārs
 
 

Pievienot bildi Pievienot video
 
 
Stingri aizliegts iAuto.lv publicētos materiālus izmantot, kopēt vai reproducēt citos interneta portālos, masu informācijas līdzekļos vai kā citādi rīkoties ar iAuto.lv publicētajiem materiāliem bez rakstiskas EON SIA atļaujas saņemšanas.

Izceltie raksti

Porsche pastāsta par jauno Macan

Vācijas sportisko luksusa automobiļu ražotājs atklājis informāciju par jauno Macan, kas tagad būs pieejams kā pilnībā elektrisks transportlīdzeklis, divās divmotoru pilnpiedziņas versijās. Lasīt vairāk

 

Arī pārāk lēna braukšana var radīt avārijas situācijas (+ VIDEO) 11

Satiksmes drošību veido daudz un dažādi aspekti. Viens no tādiem ir – cik droši vadām savu transportlīdzekli un cik labi iekļaujamies satiksmes plūsmā. Nereti no autovadītājiem dzirdamas sūdzības par citu satiksmes dalībnieku pārgalvīgu braukšanas stilu. Tomēr ir arī tādi, kas kopējā satiksmes plūsmā neiekļaujas, jo dažādu iemeslu dēļ brauc pārāk lēni. Arī šāds braukšanas stils var radīt neprognozējamas situācijas uz ceļa. Lasīt vairāk

 

Putas vai rezerves ritenis ? TV Autoziņu eksperiments (+VIDEO) 13

Modernajās vieglajās automašīnas vietas rezerves ritenim itin bieži nemaz nav, jo rats aizņem vietu un ir smags. Tomēr melnajā stundā tas noderētu. Tā uzskata arī Autoriepu Nama direktors Oskars Krampāns, kurš izrāda Autoziņām dažādus rezerves riteņu veidus. Populārākais ir pagaidu jeb mazais rezerves ritenis, tautā saukts par "desu" vai "tableti". Pagaidu rezerves ritenis ir kompromiss starp pilnvērtīgu riepu un vispār neko. Ar tādu drīkst braukt ne tālāk par 80 km un ne ātrāk kā 80 km/h. Pagaidu riepa ir ne vien mazāka, bet arī plānāka. Lasīt vairāk

 

Laika kapsula: sportiskais 1992.gada Volkswagen Polo Coupe GT ar tikai 716 km nobraukumu (+ FOTO) 6

Nīderlandē piedāvā lieliski saglabātu „laika kapsulu” – 1992.gada Volkswagen Polo Coupe GT, kas savā 32 gadus garajā mūžā nav nobraucis pat 1000 kilometrus. Lasīt vairāk

 
 

Lasītākie raksti

Jaunie raksti