V8 motora atgriešanās — jaunie Cayenne GTS modeļi (+ FOTO) 2

 

Foto: Publicitātes attēls

Porsche | 12.jūnijs 2020 14:17

Dinamisma un ekskluzivitātes apvienojums — ar Cayenne GTS un Cayenne GTS Coupé Porsche papildina savu SUV klāstu ar diviem jauniem modeļiem, kuru izstrādē par mērķi izvirzīta izcila veiktspēja.

Kā jau GTS modeļos ierasts, īpaši liela nozīme ir spēka piedziņai: 3,6 litru V6 divturbīnu motora vietā zem Cayenne GTS motora pārsega atkal pukst V8 sirds. Četru litru divturbīnu motors ar 338 kW (460 ZS) jaudu un 620 Nm griezes momentu piedāvā ievērojami labāku veiktspēju visās disciplīnās. Abi GTS modeļi sprintu no 0 līdz 100 km/h veic 4,5 sekundēs ar Sport Chrono pakotni, un to maksimālais ātrums ir 270 km/h. Jaunos GTS raksturo arī pazemināta, uz veiktspēju orientēta šasija, unikāls dizains un uzlabots aprīkojums.

Spēcīgs, efektīvs, emocionāls: V8 motors ar jaunām sporta izplūdes sistēmām
Ar Porsche izstrādāto četru litru V8 divturbīnu motoru no Cayenne populārākā modeļa jaunais Cayenne GTS tagad nodrošina par 14 kW (20 ZS) un 20 Nm vairāk nekā tā priekšgājējs. Tādējādi ir ievērojami uzlabota veiktspēja, kas attiecas arī uz jauno Cayenne GTS Coupé: modelis ar standarta aprīkojumu sprintu no 0 līdz 100 km/h tagad veic par 0,6 sekundēm ātrāk nekā iepriekš ar Sport Chrono pakotni. Maksimālais ātrums ir palielināts par 8 km/h. Tajā pašā laikā liela uzmanība ir pievērsta efektivitātei. Cita starpā tas ir panākts ar optimāli saskaņoto Tiptronic S astoņpakāpju automātisko pārnesumkārbu, adaptīvo cilindru vadību, tiešo benzīna iesmidzināšanu ar centrālo iesmidzinātāja pozīciju un inteliģenti izstrādātu siltuma režīma vadības sistēmu. Saskaņā ar NEDC kombinēto ciklu sportiskāko Cayenne modeļu degvielas patēriņš ir no 11,2 līdz 11,4 l/100 km.

Lai nodrošinātu atbilstību jaunās automašīnas iespaidīgajam sniegumam, tās īpaši konfigurētās sporta izplūdes sistēmas sniedz ļoti saviļņojošu fonētisko pieredzi. Standarta aprīkojumā ir uzstādīta izplūdes sistēma ar izpūtējiem automašīnas aizmugures abās malās, kas rada bagātīgu, sportisku skaņu ar unikālu raksturu. Augstā frekvencē uzskaņotā sporta izplūdes sistēma ir jaunums. Tai ir divi centrāli novietoti ovāli izpūtēji, kas tiek piedāvāti tikai Cayenne GTS Coupé modelim un nākotnē arī Cayenne Turbo Coupé — abos gadījumos apvienojumā ar papildaprīkojumā pieejamo vieglsvara sporta pakotni.

Par 20 milimetriem zemāki ar dinamisko amortizatoru vadību
Jauno Cayenne GTS modeļu šasijas konfigurācija rada ideālus priekšnoteikumus izcilai šķērseniskajai dinamikai. Standarta aprīkojumā iekļautā tērauda atsperu piekare pazemina automašīnu par 20 milimetriem un ietver Porsche aktīvo piekares vadības sistēmu (PASM) aktīvai un ļoti sportiskai amortizatoru vadībai. Standarta aprīkojumā ir uzstādīta arī Porsche griezes momenta vektorizācijas sistēma Plus (PTV Plus). Jaunie Cayenne GTS modeļi ar standarta aprīkojumā uzstādītajiem 21 collas RS Spyder Design diskiem, lielajām čuguna bremzēm (390 x 38 mm priekšā, 358 x 28 mm aizmugurē) pelēkā krāsā un sarkanām bremžu skavām ienes SUV segmentā tīrasiņu sporta automašīnas veiklību un spontanitāti. Papildaprīkojumā ir pieejamas bremžu sistēmas optimizācijas iespējas: Porsche virsmas pārklājuma bremzes (PSCB) ar volframa karbīda pārklājumu vai Porsche keramiskā kompozītmateriāla bremzes (PCCB). Citas papildaprīkojuma iespējas ir par 10 mm zemāka trīskameru pneimatiskā piekare, aizmugurējā stūrējamā ass un Porsche dinamiskā šasijas kontrole (PDCC) — aktīva sasveres stabilizācijas sistēma.

Sport Design pakotne un GTS raksturīgie akcenti standartaprīkojumā
Standartaprīkojumā uzstādītā Sport Design pakotne nodrošina unikālu un ekskluzīvu vizuālo izpildījumu apvienojumā ar daudziem akcentiem melnā krāsā. Jauno Cayenne GTS modeļu standartaprīkojumā ir melni 21 collas RS Spyder Design diski ar satīna spīdumu. LED priekšējie lukturi ar Porsche dinamisko apgaismojuma sistēmu (PDLS) un LED aizmugurējo gabarītlukturu joslu ir tumši tonēti. Priekšējās gaisa ieplūdes atveres, sānu logu apmales, sporta izplūdes sistēmas izpūtēji, kā arī modeļa un Porsche logotipi auto aizmugurē ir melnā krāsā.

Kvalitatīvie materiāli, piemēram, Alcantara®, kas izmantots jumta apšuvumam, sēdekļu vidusdaļās, uz viduskonsoles roku balstiem un durvju apdarē, kā arī tumšais matētais alumīnijs ļauj saskatīt un sajust Cayenne GTS sportiskumu un eleganci arī auto salonā. Standartaprīkojumā uzstādītie 8 pozīcijās regulējamie sporta sēdekļi, kas paredzēti tikai jaunajiem GTS modeļiem, nodrošina optimālu atbalstu, dinamiski izbraucot pagriezienus, pateicoties augstākiem sānu polsteriem. Šādi sēdekļi ir paredzēti tikai jaunajiem GTS modeļiem. GTS logotipi ir redzami uz priekšējām durvīm, durvju sliekšņiem, tahometra un pagalvjiem. Daudzās personalizācijas opcijas ietver GTS interjera pakotni ar papildu krāsu akcentiem Carmine Red sarkanā vai Crayon pelēcīgā krāsā, piemēram, dekoratīvām šuvēm.

Jaunos Porsche Cayenne GTS modeļus var pasūtīt jau tagad.

Patēriņa un CO2 izplūdes vērtība ir noteikta saskaņā ar jauno Pasaules vienoto vieglo automobiļu testēšanas procedūru (WLTP). No tā izrietošās NEDC vērtības pagaidām ir jāturpina norādīt. Šīs vērtības nevar salīdzināt ar vērtībām, kas ir noteiktas saskaņā ar līdz šim izmantoto NEDC mērīšanas procedūru.

Cayenne GTS: Kombinētais degvielas patēriņš 11,2–11,4 l/100 km; kombinētā CO2 izplūde 255–260 g/km.
Cayenne GTS Coupé: Kombinētais degvielas patēriņš 11,2–11,4 l/100 km; kombinētā CO2 izplūde 256–260 g/km.

 
Visi komentāri
 
Rexx 13.jūnijs 2020 7:30
6 2 Atbildēt

V8. Kas var būt labāks par šo!

gunbox 13.jūnijs 2020 10:09
4 2 Atbildēt

Viss jau forši. Ja vien kaut viena Latvijas iela būtu paredzēta 620 ņūtoniem.

Tavs komentārs
 
 

Pievienot bildi Pievienot video
 
 
Stingri aizliegts iAuto.lv publicētos materiālus izmantot, kopēt vai reproducēt citos interneta portālos, masu informācijas līdzekļos vai kā citādi rīkoties ar iAuto.lv publicētajiem materiāliem bez rakstiskas EON SIA atļaujas saņemšanas.

Izceltie raksti

Unikālais 48 cilindru motocikls pārdots par 107 000 eiro

Noslēgusies Bonhams izsole, kurā tika pārdots pasaulē vienīgais 48 cilindru motocikls. Lasīt vairāk

 

TV AUTO ZIŅAS TESTĒ: Izmēģinām jauno Toyota Camry hibrīdu (+VIDEO) 1

Toyota Camry ir nepretenciozs vidēja izmēra sedans, ko pie mums pārdod pavisam nelielā skaitā. Turpretim ASV jau 25 gadus tas ir sedans Nr.1. Lai izpētītu šo fenomenu tuvāk, TV Autoziņas devās uz Sandjego Kalifornijā, kur pirmo reizi sastapa jaunāko 11. paaudzes Camry. Lasīt vairāk

 

Kurš izraisīja bīstamu situāciju? (+ VIDEO) 35

Abu vadītāju domas par to, kurš izraisīja bīstamu situāciju, dalās. Lasīt vairāk

 

Arī kā sedans - Volkswagen Passat Ķīnai 7

Jaunākais Volkswagen Passat Eiropā ir pieejams tikai universāla modifikācijā, taču Ķīnā to var nopirkt ar sedana virsbūvi. Lasīt vairāk

 
 

Lasītākie raksti

Jaunie raksti