BMW modernizējis M5 un M5 Competition (+ FOTO) 1

 

Foto: Publicitātes attēls

iAuto | 18.jūnijs 2020 5:36

BMW modernizējis 5.sērijas augstās veiktspējas modeļus M5 un M5 Competition. Vācijā tie maksās attiecīgi 120 900 un 129 900 eiro.

Dažas nedēļas pēc tam, kad atklātībai tika nodots 5.sērijas modernizētais modelis, kārta pienākusi arī augstās veiktspējas modeļiem M5 un M5 Competition. No aktuālās modeļa tie atšķiras ar lielāku radiatora resti un gaisa pievadiem priekšējā bamperī, jauniem diožu lukturiem, jaunu aizmugures bamperi un difuzoru. Aizmugures lukturi tagad darbojas trīsdimensiju grafikā, bet izplūdes sistēmas plānākās sieniņas ļauj tai darboties “tehniskāk un precīzāk”.

M5 Competition izceļas ar melnas krāsas akcentiem (radiatora režģis, spoguļu korpusi, aizmugures spoileris), melnu dekoru aizmugures buferim un melniem izplūdes sistēmas uzgaļiem.

Jaunajiem M5 un M5 Competition pieejami pieci jauni virsbūves krāsu varianti un jauni 20 collu riteņu diski dubulspieķu dizainā no M8.

Pamanāmākās pārmaiņas interjerā ir lielākais 12,3 collu (agrāk 10,25) multimediju ekrāns, kā arī divi sarkani taustiņi viduskonsolē, kas nodrošina ātrāku piekļuvi specifiskajiem M iestatījumiem.

No M8 aizgūts arī M Mode taustiņš, kas kontrolē autovadītāja palīdzības sistēmu iejaukšanās intensitāti: ir pieejami režīmi Road, Sport un Track (tikai M5 Competition), kā arī divas individuālās izvēles, kas pieejamas ar divām sarkanām stūrei piestiprinātām pogām.

M5 bāzes versijai uzstādīti 19 collu vieglmetāla riteņu diski ar 275/40 R 19 un 285/40 R 20 riepām priekšā un aizmugurē, bet M5 Competition izmanto 20 collu M diskus ar 275/35 R 20 un 285/35 R 20 riepām.

Abi modeļi iegūst modernizētu piekari, bet M5 Competition – amortizatorus no M8 Gran Coupe, kas nodrošinās vadāmību “uz galējās robežas”, taču neliegs baudīt arī komfortu.

M5 Competition ir 7 mm zemāka piekare un savādāki piekares regulējumi. Abiem modeļiem uzstādītas M bremzes ar bremžu skavām, kas tagad var būt ne tikai zilā, bet arī sarkanā un melnā krāsā. Par piemaksu var pasūtīt oglekļa šķiedras-keramiskās bremzes, kas ļaus nomest 23 kg no kopējā svara.

Motortelpā atrodas 4,4 litru V8, kas attīsta 600 (M5) un 625 Zs (M5 Competition). Griezes moments – 750 Nm, taču Competition modelim tas pastiepts par 260 apgr./min. garāks un pieejams 1800 – 5860 apgr./min. diapazonā.

100 km/h jaudīgie sedani sasniedz 3,4 un 3,3 sekundēs (Competition), bet 200 km/h – attiecīgi 11,1 un 10,8 sekundēs. Maksimālais ātrums ierobežots pie 250 km/h, taču M Drivers-Package ļauj to pacelt līdz 305 km/h.

 
Visi komentāri
 
Nu ko 18.jūnijs 2020 12:30
1 2 Atbildēt

Lamborghini atpūšas?

Tavs komentārs
 
 

Pievienot bildi Pievienot video
 
 
Stingri aizliegts iAuto.lv publicētos materiālus izmantot, kopēt vai reproducēt citos interneta portālos, masu informācijas līdzekļos vai kā citādi rīkoties ar iAuto.lv publicētajiem materiāliem bez rakstiskas EON SIA atļaujas saņemšanas.

Izceltie raksti

Palika 18 kilometri: 3 miljonus vērts Ferrari F40 piedzīvo avāriju Vācijā 8

Automašīna bija ceļā uz automobiļu izstāžu un pārdošanas kompleksu Motorworld Bublingenē, netālu no Štutgartes. Līdz mērķim bija atlikuši 18 kilometri. Lasīt vairāk

 

Kurš izraisīja bīstamu situāciju? (+ VIDEO) 34

Abu vadītāju domas par to, kurš izraisīja bīstamu situāciju, dalās. Lasīt vairāk

 

Arī kā sedans - Volkswagen Passat Ķīnai 7

Jaunākais Volkswagen Passat Eiropā ir pieejams tikai universāla modifikācijā, taču Ķīnā to var nopirkt ar sedana virsbūvi. Lasīt vairāk

 

ADAC: Ķīnas autobūve ir nopietni konkurenti 8

Vācijas automobiļu kluba ADAC eksperti nonākuši pie secinājuma, ka Ķīnas autobūves produkcija pēdējos gados ir stingri pielikusi un min Eiropas ražotājiem uz papēžiem. Lasīt vairāk

 
 

Lasītākie raksti

Jaunie raksti