Porsche Taycan realizācijas apjomi liek vilties 22

 

Foto: Publicitātes attēls

iAuto | 27.jūlijs 2020 11:11

Porsche pirmā elektroautomobiļa – Taycan – realizācijas apjomi tālu atpaliek no tā, ko plānoja kompānijas stratēģi.

Vācijas autobūves kompānija Porsche publicējusi atskaiti par pirmā pusgada darbības rezultātiem. Uzņēmuma kopējais pārdošanas apjoms pirmajā pusgadā bija 116 964 transportlīdzekļi, kas ir par 12 procentiem mazāk nekā šajā pašā periodā pērn. Koronavīrusa pandēmija ievērojami ietekmēja pārdošanas rezultātus, kā rezultātā tika slēgti dīlercentri un samazinājās pieprasījums pēc automašīnām visā pasaulē. Populārākais zīmola modelis joprojām ir krosovers Cayenne - 2020. gada pirmajā pusē tika realizētas 39 245 automašīnas. Otrajā vietā ir Macan ar 34 430 pārdotajām vienībām. Pārdošanas pieaugumu par diviem procentiem uzrādīja ikoniskā 911 saimes sporta kupeja - 16 919 automašīnas, taču lielākā vilšanās ir kompānijas pirmais elektriskās piedziņas modelis – sportiskais sedansTaycan.

Sākotnēji Porsche Zufenhauzenas rūpnīcā tika plānots saražot 20 000 Taycan gadā, bet, izvērtējot priekšpasūtījumus, ražošanas apjoms tika dubultots - līdz 40 000 vienību. Tādējādi Porsche plānoja, ka zīmola pirmajam elektriskajam automobilim vajadzētu kļūt populārākam nekā Macan, 911 un Panamera. Vēl lielāku optimismu solīja fakts, ka Taycan pārdošana sākās ar visspēcīgākajiem un dārgākajiem Turbo un Turbo S variantiem, bet laižot klajā cenu ziņā izdevīgākos variantus, pircēju interese varētu augt.

Pagaidām gan šādam optimismam nav pamata, jo pirmajos sešos mēnešos uzņēmumam izdevās pārdot tikai 4 480 elektromobiļus.

 
Visi komentāri
 
mjā 27.jūlijs 2020 13:25
6 2 Atbildēt

Kanibāls un Pļurt saskatījās un tā vietā lai nopirktu pa Poršam, nolēma ka iztrakosies komentos, aptiršot viens otru. Jautri un ekonomiski, bet kaifs gandrīz tāds pats)

WALA 27.jūlijs 2020 14:55
0 3 Atbildēt

nav jau gluži tā ka EV būtu pirmās nepieciešamības prece, un lsi cik labs ari dampis nebūtu, akciju tirgos padaudz naudas tika zaudēts, tad nu ari.pirktspeja daudziem varēja butiski kristies.

Zārks,arī uz īri 27.jūlijs 2020 15:52
2 5 Atbildēt

Akcija,ņem uzreiz divus un saņem atlaidi 15% vai arī atved līdzi draugu,tad kafija abiem,un iespēja īrēt 20 gadus pa 11 eirikiem mēnesī visa info-trusapups.lv

emmas-pups.sex 27.jūlijs 2020 16:59
3 1 Atbildēt

Akcija, pasūti uzreiz divus pupus un saņem trešo, draugam.

Zārks,arī uz īri 27.jūlijs 2020 20:35
1 1 Atbildēt

Varbūt jūs interesē mūsu akcija?

Ghhh 28.jūlijs 2020 7:29
4 0 Atbildēt

Varbūt lienat vien savā penālī pats?

Pārdevēja 27.jūlijs 2020 18:35
0 0 Atbildēt

Kurš jukušais pirks par 200 pakām elektroauto?

Zemesgramata 27.jūlijs 2020 20:29
0 2 Atbildēt

Tesla maksā rajonā no 100-200k

viencexperc 27.jūlijs 2020 19:32
3 2 Atbildēt

Ko viņi gribēja. Redzot, ka apdi*šās, sāka nomelnot TESLA un citus elektroauto.

Porše saimnieks VW, pat steigā radīja elektrosūdus, lai tikai cilvēki redzētu ka elektroauto ir jēli un sūdi.

Bet kad sataisīja paši savu, ieborētā antireklāma deva savu.

P.s.

Bet TESLA atkal uzlikusi kārtējo pārdošanas rekordu. Tāpēc viena teslas akcija 2019 gadā maksāja apmēram 350 usd, bet šodien 1440 usd.

mega 27.jūlijs 2020 20:06
1 0 Atbildēt

Tesla akcijas izauga pēc slaveno šortu izlaišanas

WALA 28.jūlijs 2020 9:49
2 1 Atbildēt

tu ar tajās "zaļo" komunistu durvīs galvu esi iespiedis ? Tesla protams izdarija apvērsumu auto industrija, tomēr auto tikai tagad pamazām ir ticis līdz statusam "tehnologiski viduvējs sūds". Taču precīzi tāpat ka ar Apple produktiem ir cilveki kas neredz ka sūds ar odziņu, vai ābolīti joprojām ir tikai viduvejs sūds. un ja arī VW EV nav nekas labāks, tad Taycan ir krietnus 2 soļus priekšā Teslai.

viencexperc 28.jūlijs 2020 13:55
1 1 Atbildēt

nē. Esmu antizaļais. Tomēr, eksistē tāda lieta, kā veselais saprāts un loģika. Varbūt tev negaršo upenes, bet tāpēc nedrīkst apgalvot, ka upenēs ir mazāk c vitamīna nekā citronos.

Ir objektīvi fakti un ir emocijas. Tās gudri cilvēki prot nošķirt.

Tesla ir priekšā šiem vienas dienas sūdiem kaut vai tāpēc, ka viņiem jau ir tas, kas citiem nav - pieredze.

Šo taikanu var salīdzināt ar 2008 gada Teslas rodsteri. Starp citu, tehniskie parametri ir diezgan līdzīgi, izņemot mītiskās turbo un turbo s versijas ( lai gan tik pat mītiskais teslas rodsteris 2,0 ir tik un tā tālu priekšā... )

WALA 28.jūlijs 2020 14:20
2 0 Atbildēt

Ar salīdzināšanu tev kaut kā nevedas, vienīgā lieta kurā Tesla ir priekšā ir "autopilots", viss ! Visā pārējā jau Tesla atpaliek un ne tikai no Taycan. Taycan "problēma" ir cena, bet visā pārējā šobrīd nav nevien kas to auto spēj EV segmentā pārspēt, ja skatamies tīri tehniski, nevis marketinga bullshitu !

Un ja tu man turpināsi "borēt" ka EV kā tādam ir vajadzīga pieredze, tad man tev gribas jautāt, kas vainas tai pieredzei vismaz gadsimta garumā ? Jeb tu vienkārši kā parasti "ķeries" uz elektroniskiem nevērtīgiem fufeļiem, un tehnoloģijām un risinājumiem kas nodrošina konkrēta auto kustību esi pievērsis 0 vērības !

viencexperc 28.jūlijs 2020 17:43
0 1 Atbildēt

Lūk, kur pieredze:

iauto.lv/zinas/pasaule...triska-versija

80 kw tesla izņēma no ražošanas, jo tos gandrīz neviens nepirka. Bet šie tādas lietas nemaz nezin. Uzbūvē 80 un tad brīnīsies - kāpēc neviens nepērk? Un būs taikana variants.

Un starp citu, taikanam arī nav 100kw baterejas.

man visi šie ipeisi, taikani un citi izskatās ka uz ātru roku uzbūvēts kaut kas, lai tikai būtu piedāvājums. Un pircējs to pierāda ar savu ( ne) pirkšanu.

Tu te bļuznī par kaut kādu taikana pārākumu, bet Teslas pērk aizvien vairāk un vairāk.

WALA 28.jūlijs 2020 18:58
1 0 Atbildēt

nu paņem pārmaiņas pēc izlasi kadu analīzi par 800 Voltu EV sistēmām, varbūt sapratīsi. Arī Apple perk vairak un vairāk, bet diemžēl prudukti labaki ta ari nekļūst, tie stagnē un šogad jau jāsaka ka ļoti būtiski stagnē ...

viencexperc 28.jūlijs 2020 19:23
0 1 Atbildēt

Īsti kapitālisti ražo to, ko vajag patērētājam, bet sociālistiski komunisti - to, ko paši grib ražot.

WALA 28.jūlijs 2020 22:21
0 0 Atbildēt

diemžēl paterētajs īsti nesaprot ka tiek nupat jau čakarēts,un tas nav tikai Apple vai Tesla gadījums. Tas produkts vairs nav innovatīvs, bet tas mani nesatrauc, ja tas kadam šķiet ērtāk lietojams - ok( tikai tai cenai vairs galīgi nav pamatojuma), jo man personigi besi modernie auto kuros viss jāvada no "planšetes", kas pārsvarā nav ne ērti, ne ergonomiski, bet es saprotu ka ražotājam tā ir krietni lētāk ...

WALA 28.jūlijs 2020 22:23
0 0 Atbildēt

un vel protams mani besi fakts ka "stulbais pūlis" bus pacenties ar savu ne pārak sapratīgo izvēli un stipri ierobežojis manu izvēli, jo tadi "divainīši" ka es, kas pieprasa auto būt tiešām.auto un to vadu es - būs mazākumā ...

viencexperc 29.jūlijs 2020 20:37
0 1 Atbildēt

Nu tev auto ir svarīgs nosaukums.

Bet normāli cilvēki izvēlas to, kas tiem ir vajadzīgs.

Kāpēc pirkt divvietīgu porši, ja var nopirkt sešvietīgu vai piecvietīgu teslu, kura tehniski būs pat labāka? Pēc daudziem parametriem priekšā šim Volkswāgenam.

Lūk atbilde. Bet par "tehnoloģiskumu" spried ar babkām uz soliņa.

Atradis vienīgo atšķirību.

WALA 29.jūlijs 2020 23:46
0 0 Atbildēt

Pat to ka izvelas tas ko vajadzīgs ,atkariba no skatu punkta - īsti neatbilst patiesībai, jo tad ja izvelas kas vajadzigs lielākoties EV pat nav apspriešanas vērts, bet ir "sadomazohistu" kopiena kas gatava pieciest velns zina ko un brauc pat ar Mitsu iMIEV un tā kloniem.

Nu tu tā joka pēc painteresējies par Tesla otrreizēja tirgū, tad varbūt sapratīsi ka medusmaizes tur nav ... tikmer es mierīgi ar tām babkām uz soliņa padiskutēšu ... par tavu "vienīgo atšķirību" ... tik neapvainojies gadījuma ja iznāks tā ka Tesla tomēr aizies pa skuju taku, vai kādam veiksmīgi pārdosies (jo principā tāds nereti ir Maska mērķis)

darklight 30.jūlijs 2020 10:05
0 0 Atbildēt

Tas Taikans debīlismā tak jau ir pārsitis Teslu! Ventilācijas restītes, kuras grozās vadot no planšetes! Kamoon!

WALA 30.jūlijs 2020 15:26
0 0 Atbildēt

Patērētaju piesaiste, ne vairak ne mazak, par auto pasu un ta spējam jaunie cilveki interesejas arvien mazak, tad nu marketinga izfoma visādu bullshutu lai tik butu "stāsts" ko labi pasniegt.

Tavs komentārs
 
 

Pievienot bildi Pievienot video
 
 
Stingri aizliegts iAuto.lv publicētos materiālus izmantot, kopēt vai reproducēt citos interneta portālos, masu informācijas līdzekļos vai kā citādi rīkoties ar iAuto.lv publicētajiem materiāliem bez rakstiskas EON SIA atļaujas saņemšanas.

Izceltie raksti

Uz Dienvidu gaisa pārvada jau vairākas nedēļas atjaunots 70 km/h, Rīgas-Jūrmalas šoseja vēl 90 km/h (+ VIDEO) 6

iAuto.lv ir neizpratnē par to, kādēļ labos laika apstākļos uz Rīgas-Jūrmalas šosejas maksimālais atļautais ātrums joprojām ir tikai 90 kilometri stundā. Lasīt vairāk

 

Elektrokabeļu zagļu dēļ traucēta vilcienu satiksme Vācijas rietumos 3

Elektrokabeļu zagļi aizvadītajā naktī paralizēja vilcienu satiksmi Vācijas rietumos. Lasīt vairāk

 

Palika 18 kilometri: 3 miljonus vērts Ferrari F40 piedzīvo avāriju Vācijā 11

Automašīna bija ceļā uz automobiļu izstāžu un pārdošanas kompleksu Motorworld Bublingenē, netālu no Štutgartes. Līdz mērķim bija atlikuši 18 kilometri. Lasīt vairāk

 

Kā izskatījās iepriekšējie visu paaudžu Dacia Duster... un tagad jaunais trešās paaudzes modelis (+ VIDEO) 1

iAuto.lv iepazīst jaunās paaudzes Dacia Duster, pie viena parādot visas Duster modeļu paaudzes evolūciju vairāk nekā desmit gadu garumā. Lasīt vairāk

 
 

Lasītākie raksti

Jaunie raksti