Eiropā pārdoti vairāk nekā 300 tūkstoši Renault Zoe 17

 

Foto: Publicitātes attēls

Renault | 27.jūlijs 2020 16:04

Kopš Renault debijas elektromobiļu tirgū, ZOE ir pārsniedzis 300 000 pārdoto elektromobiļu vienību Eiropā.

Renault Eiropā ir pārdevis vairāk nekā 300 000 elektromobiļu. Francijā vien ir reģistrēti 100 000 Renault ZOE automobiļi. Abi skaitļi apliecina Renault līdera pozīciju Eiropas elektromobiļu tirgū. Tie norāda arī uz pastāvīgu zīmola pārdošanas apjoma pieaugumu šajā segmentā jau kopš 2010. gada.

Kopš 2010. gada Renault ir elektromobilitātes pionieris un līderis Eiropā

Uzņēmums aktīvi strādā, lai veicinātu elektromobiļu popularitāti un ekoloģisko pārveidi. Šī gada pirmajā pusē Renault elektromobiļu pārdošanas apjomi palielinājās par 38%, sasniedzot vairāk nekā 42 000 pārdoto automašīnu vienību. ZOE pārdošanas apjomi palielinājušies par teju 50%, sasniedzot 37 540 pārdotās vienības.

Renault ZOE – neparastais stāsts

Katru gadu ZOE pārdošanas apjomi turpina pieaugt. Šī nelielā pilsētas automašīna ir izpelnījusies ievērību un atzinību, pateicoties nepārtraukti pilnveidotajām tehnoloģijām un pievilcīgajam ārējam dizainam. To vēl jo vairāk var attiecināt uz jauno ZOE.

Zīmola prasmes jeb “know-how” var manīt  jau no pašiem ZOE pirmsākumiem ieviestajos jauninājumos, piemēram, siltumsūknis gaisa kondicionēšanas sistēmā, īpašas riepas ar zemāku rites pretestību vai “brake-by-wire” tipa bremžu pedālis, kas ļauj atgūt enerģiju bremzēšanas laikā. Tikai trīs gadus pēc pirmā modeļa laišanas tirgū Renault grupa prezentēja ZOE ar 41 kWh akumulatoru, kas nodrošina gandrīz divreiz lielāku kilometrāžu (300 km WLTP ciklā). Parādījās arī bagātīgi aprīkotās Edition One versijas ar ādas apdari. Iebūvētais lādētājs Caméléon nodrošina daudzpusīgas uzlādes iespējas. Automašīnu var uzlādēt, izmantojot gan mājsaimniecības kontaktligzdas, gan 22 kW stacijas, kas ļauj uzlādēt enerģiju 80 km nobraukumam tikai 30 minūšu laikā.

2019. gada beigās parādījās jaunais ZOE. Daudzas inovācijas ir paaugstinājušas šī auto komforta līmeni un braukšanas prieku. Jaunais salons tika izstrādāts, ņemot vērā autovadītāja vēlmes. Tas ir aprīkots ar diviem lieliem ekrāniem – 10 collu ekrāns uz instrumentu paneļa un 9,3 collu navigācijas ekrāns, – kā arī jauna multivides sistēma. Jaunais ZOE atvieglo ceļošanu, parādot uz displeja maršrutā pieejamās uzlādes stacijas, kā arī reāllaikā pārbaudot pieejamo kilometrāžu un laiku, kas ir atlicis līdz pilnīgai akumulatora uzlādei, ko var kontrolēt ar tālruni. Jaunais 52 kWh akumulators nodrošina lielisku 395 km kilometrāžas diapazonu WLTP ciklā, savukārt jaunais R135 dzinējs ar 100 kW (135 ZS) jaudu garantē vēl dinamiskāku braukšanu pa lielceļiem un šosejām. Jaunais ZOE, kas aprīkots ar mobilajām tehnoloģijām, turpina savu veiksmes stāstu. Tas arī veicina Renault zīmola – vieglo un kravas automašīnu līdera – panākumus elektromobiļu tirgū, pavisam drīz papildinot elektromobiļu klāstu ar Twingo Electric.

 
Visi komentāri
 
GK1968 27.jūlijs 2020 19:38
4 1 Atbildēt

Pēc 5-10 gadiem varēsim sākt apsvērt šāda nolietota iegādi!

Zārks,arī uz īri 27.jūlijs 2020 20:33
1 3 Atbildēt

Akcija,varbūt jūs interesē mūsu piedāvājums jo patreiz akcija īrei un 1% atlaide pirkumiem..... visa info-vanagapups.lv

H8 28.jūlijs 2020 9:31
1 1 Atbildēt

Mašīna ta nekāda, aizmugurē galīgi nav vietas, tāpat kā Hyundai Kona.

Nissan Leaf vismaz aizmugurē var normāli sedēt.

ZZZZ 28.jūlijs 2020 11:57
1 1 Atbildēt

Nestāsti pekstiņus, ja esi basketbolists, sēdi priekšā. Un Porsche arī nav vietas aizmugurē

msh 28.jūlijs 2020 17:58
0 0 Atbildēt

Pilnīgi ticu ka nissans varēja uztaisīt lapu tādu, lai tur aizmugurē arī varētu iesēsties - jo vismaz mikru šie toč tādu ir uztaisījuši.

aigi 28.jūlijs 2020 13:35
3 3 Atbildēt

Normāls piepilsētas auto 2+2 ģimenei.

viencexperc 28.jūlijs 2020 13:40
4 4 Atbildēt

Divi zilīši bez bērniem, tā nav ģimene.

viencexperc 28.jūlijs 2020 13:42
7 8 Atbildēt

Zīlīšu auto. Lai varētu abi zili braukt.

Ja ir ģimene ar vismaz vienu bērnu, tad jau vajag četrvietīgu auto. Nevis šo divvietīgo sūdu ar divām suņu vietām aizmugurē.

aigi 28.jūlijs 2020 16:05
1 1 Atbildēt

Nu ja pieaugušie nav 2m bez galvas, tad droši var 4 braukt un vēl arī vieta bagāžai paliks. Biju ticis pie izmēģināšanas uz nedēļas nogali, braucām 2+3, šajā kombinācijā nav spīdoši. 2+2 neredzu problēmas.

Asterix 28.jūlijs 2020 15:28
1 1 Atbildēt

Ik pēc 80 km jāapstājas uz 30 min. Tātad no Rīgas līdz piemēram Gulbenei aptuveni divu stundu vietā būs jābrauc aptuveni trīs labākajā gadījumā. Hhhhhhhmmmm. Pagaidām paldies!

aigi 28.jūlijs 2020 16:01
2 0 Atbildēt

Aizej uz test drive, būsi pārsteigts, ka pat pie 200km nebūs ne tuvu jāapstājas.

Asaris 29.jūlijs 2020 8:20
1 2 Atbildēt

Tev vajadzētu aiziet pie ārsta pārbaudīties, ja tik bieži jāstājas un jāsēž uz poda 30min

Roman 28.jūlijs 2020 22:15
0 0 Atbildēt

Ti loh zilais tak i budesh na svoem traktore ezditj daljshe. Neudachnik ot rozhdenija

GK1968 30.jūlijs 2020 19:19
0 0 Atbildēt

Ja visi, kas māk veikli kirilicā rakstīt šeit piedalītos, iauto iegūtu vēl pusi auditorijas!?

Gatis 30.jūlijs 2020 20:38
1 0 Atbildēt

Vācijā ar valsts atbalstu šis auto maksā 14000 euro katram patērētājam, vai 60 euro mēnesī!

Gatis 30.jūlijs 2020 20:41
0 0 Atbildēt

Latvijā šis auto maksā 37000 euro

Krotow 6.augusts 2020 12:56
0 0 Atbildēt

Ar 98€/mēn. līzingu 3 gadiem, kā tajā Vācijas akcijā, zojai te tiešām pircēji atrastos. Taču par oriģinālo cenu - diemžēl nekā.

Tavs komentārs
 
 

Pievienot bildi Pievienot video
 
 
Stingri aizliegts iAuto.lv publicētos materiālus izmantot, kopēt vai reproducēt citos interneta portālos, masu informācijas līdzekļos vai kā citādi rīkoties ar iAuto.lv publicētajiem materiāliem bez rakstiskas EON SIA atļaujas saņemšanas.

Izceltie raksti

Krievijas autotirgus “ķīnizācija”

Krievijas automobiļu tirgu pārņem Ķīnas autobūve, Krievijas ražotāji nespēj konkurēt ar lielā Austrumu kaimiņa piedāvājumu. Lasīt vairāk

 

TV AUTO ZIŅAS TESTĒ: Visu laiku labākais VW Passat? (+VIDEO) 13

Jaunais Volkswagen Passat bija un ir gada gaidītākais D segmenta modelis, kas turpmāk būs tikai universāļa izpildījumā. Pats galvenais, ka jaunais Passat būs ļoti “gardi” aprīkots un tas lieliski brauks. Lasīt vairāk

 

TV AUTO ZIŅAS TESTĒ: Izmēģinām jauno Toyota C-HR PHEV (+VIDEO) 1

Jaunais Toyota C-HR ir lielāks, greznāks un jaudīgāks par iepriekšējo, turklāt tagad tam ir arī lādējamā hibrīda versija. TV Autoziņām bija izdevība iepazīties ar šo C-HR modeli testa braucienos Francijā. Lasīt vairāk

 

Šis hibrīds nav tas hibrīds. Kā atšķiras elektrificētie auto? (+VIDEO) 2

Daudzzīmolu auto dīleris Autohalle tagad saucas Auto Bassadone. Šoreiz sadarbībā ar AB servisa tehnisko speciālistu Edgaru Lulli salīdzināsim trīs veidu pašuzlādes hibrīdus - Opel mikrohibrīdu, Alfa Romeo vieglo jeb mild hybrid kā arī pavisam īstu Hyundai pašuzlādes hibrīdu. Lasīt vairāk

 
 

Lasītākie raksti

Jaunie raksti