Forbes nosauc 2020.gada vērtīgākos auto zīmolus; Toyota ir līderis 20

 

Foto: iAuto.lv

iAuto | 30.jūlijs 2020 9:12

Forbes publiskojis ikgadējo pasaules vērtīgāko uzņēmumu sarakstu. Toyota izrādījies vērtīgākais no autoražotājiem, kopējā uzņēmumu sarakstā ierindojoties 11.vietā.

Japānas autobūves kompānija Toyota, kuras vērtība tiek lēsta 41,5 miljardu dolāru apmērā, ieņem pirmo vietu starp autoražotājiem, ierindojoties kopējā saraksta 11.pozīcijā starp McDonald`s (46,3 miljardi; +5%) un Intel (39,5 miljardi; +2%). Un, lai arī Toyota vērtība salīdzinot ar pērnā gada rezultātu samazinājusies par 7%, pirmā vieta starp autoražotājiem nav apstrīdama. Otrs vērtīgākais zīmols ir Mercedes-Benz, kas ieņem 23.vietu kopējā sarakstā (28,5 miljardi; -14%), bet trešais ir BMW (27.vieta; 25,9 miljardi; -13%).

Bez pirmā trijnieka TOP-100 sarakstā iekļuvušas vēl septiņas autobūves kompānijas: Honda (29.vieta; 24,5 miljardi; -5%), Audi (44.vieta; 13,8 miljardi; -3%). Sestajā vietā ierindojies Porsche (12,1 miljards; +10%), kam seko Chevrolet (11,3 miljardi; +5%), Ford (11,2 miljardi; -14%), Lexus (10,3 miljardi; +14%) un Hyundai (9,5 miljardi; +17%). 10.vietu starp autoražotājiem un noslēdzošo ailīti TOP-100 sarakstā ieņem Volkswagen (7,9 miljardi).

 

 
Visi komentāri
 
viencexperc 30.jūlijs 2020 9:31
5 2 Atbildēt

Te ir nevis pēc kapitalizācijas ( akciju kopējās vērtības) bet pēc kalkulācijas, kur tika izmantota peļņa pirms un pēc nodokļiem ( kompānijas mātes valstī), turklāt, pēdējos trīs gados.

viencexperc 30.jūlijs 2020 9:43
3 2 Atbildēt

Bet pēc tirgus kapitalizācijas, 2020. Toyota ir 32.vietā, pirmā no autokompānijām, bet krievu skauģu " mīļākā" kompānija - TESLA ir 36.vietā, jeb OTRĀ autokompānija pasaulē.

Un pirmajā simtniekā vairs nav nevienas citas autokompānijas.

Un tikai tāpēc, ka tesla savu peļņu novirza gigafabriku rūpnīcām Vācijā, Ķīnā, kā arī daudzām citām lietām, tēpēc šajā Forbes sarakstā parādās zemu.

Bet patiesība drīz nāks gaismā...

WALA 30.jūlijs 2020 13:25
2 0 Atbildēt

Labak jau nu butu paklusējis, lai Tesla butu jebkādā topā, ir ļoti specifiski kritēriji jāizvēlas, investīcijas ir visiem, bet ne visi bļauj visos iespējamos ruporos, ja turpina normālu attīstību ...

viencexperc 30.jūlijs 2020 14:26
0 1 Atbildēt

Painteresējies pie grāmatvežiem, kas ir peļņa, kas ir nodokļi no peļņas un kas ir tad, ja peļņas nav. Ja tā uzreiz tiek tērēta, tad cik jāmaksā nodokļi?

Teslas investori priecājas. Ja tu 2013.gadā būtu Teslā ( akcijās) investējis 35 tūkstošus, tad tagad tev piederētu akcijas 1, 497 miljonu vērtībā. Bet ja 34 miljonus, tad tev būtu gandrīz 1.5 miljardi.

WALA 30.jūlijs 2020 14:32
3 1 Atbildēt

Virtuāli miljardi, un tikai tapēc ka lielie investori bija tik daydz jau ieguldījuši, ka naudu piešpricet bija lētak, neka šo knapi dzīvibu velkošo boditi klapēt ciet ! Es šāda riska kapitāla neinvestetu, man nav tik daudz naudas lai sāktoneju ieguldījumu 4 kāršotu tikai tādēl lai vispar ieguldijumu nepakastu. Kaut ka ta tie riski Tesla investoriem bija jasagremo ... Tā ka ceru ka esi bijis " gudraks " par mani un Resla investējis ....

viencexperc 30.jūlijs 2020 14:36
0 1 Atbildēt

Tie ir virtuāli miljardi, ja tu par akcijām domā šarlatānu Forex līmenī. Tie ir vērtspapīri. Kas ir tas pats, kas papīra nauda.

viencexperc 30.jūlijs 2020 14:33
0 1 Atbildēt

Bet tu lasīji krievu propogandu, ka tesla tūlīt, tūlīt bankrotēs, tāpēc tev nav nekā. A varēji nopirkt kādas 10 akcijas par 34-35 usd. Tagad tev būtu 10 akcijas katra par 1497 usd...

WALA 30.jūlijs 2020 14:43
1 0 Atbildēt

Pārmaiņas pēc varētu sākt atcereties, ka krievus es lasu praktiski nemaz, pat zinot kur un kada analitika ir ta verta lai to darītu. t.i ir apmēram 10'000 pasaules citu valodu rakstu pret 1 rakstu krievu valodā. Pat spāņu valodā (kuru es principā nesaprotu) es biežāk skatos ka krievu valoda, bet brivi lasu vācu, anglu, francu un krievu, neskaitot savu dzimto LV.

Un par akcijam - mazak klausies daiļdirsejus ka Masks, tad ari varbūt izdosies ko nepelnit nevus pakast akcijas. Ja ar jaunuzņēmumiem var nopelnīt, bet tev jābut gatavam pakast 90% savas naudas lai ar atlikusajiem 10% tu kaut ko nopelnitu ...

viencexperc 30.jūlijs 2020 15:44
0 1 Atbildēt

Tāpēc man arī nav akciju

Bet, kas ticēja, tie palika bagāti.

Tāpēc nevajad di*st uz investoriem. Viņi bija pietiekoši gudri, lai ticētu, ka tam ir perspektīva. Protams riskēja, bet idioti diez vai bija.

Turklāt, atceries, ka citā Maska kompānijā SpaceX varēja investēt TIKAI tie, kuri investēja Teslā.

No malas, nevienam tādas iespējas nebija.

WALA 30.jūlijs 2020 16:24
1 0 Atbildēt

Lai arī Tesla akcijas šobrīd izskatas labi, par to ka investori ir ko reālu nopelnījuši mani māc lielas šaubas tadēl ari izteicos par to virtuālo vērtību. Investori pārsvarā nav muļķi, viņi labi zina un rēķina jo var atļauties zaudēt, un attiecigi viņiem ir iespēja arr tiem 10% veiksmigo gadijumu atpelnīt visu to kas ir zaudēta "miskastes" cienīgās akcijās.

Šī piramīda vienkārši veiksmīgi izdzīvoja, varbūt Maska nopelns, bet varbut vienkārši sakritība un veiksme ...

jkrrr 30.jūlijs 2020 12:38
1 2 Atbildēt

kautka neshtimmee.. audi, porche uc vw grupas ir atsevishki.. a cepure ta viena un daliekot tos visus vw brendua kopa vw jau butu pasa augsa pat ar citam nozarem skatot.

stimmē gan 30.jūlijs 2020 13:14
1 0 Atbildēt

te apskatīti atsevišķi zīmoli, piem, toyota jau arī ir toyota+lexus, tātad nekāda VW Group ar visām viņu 10 kompānijām, bet tikai vw

viencexperc 30.jūlijs 2020 14:20
3 1 Atbildēt

Nu tak sarēķini kopā. Cipari ir. Ar visiem vag sūdiem vw grupa būs tik un tā aiz toyotas. Bet toyotai ir arī leksus...

WALA 30.jūlijs 2020 14:06
1 0 Atbildēt

ja kads vēlas, tad var iepazities ar šī gadsimta problemariku, kuru būs japārvar visiem biznesiem :

hbr.org/2019/07/the-e...green-consumer

viencexperc 30.jūlijs 2020 14:49
0 1 Atbildēt

Šī gadsimta problēma ir tā, ka cilvēks dzīvo Max komforta apstākļos. Nav bada, nav karu, nav problēmu.

Tāpēc no bezdarbības sāk paši taisīt problēmas - sākot no sociālām, liberālām, beidzot ar ekofašismu.

To var beigt kāds globāls kariņš. Pieredze rāda, ka pēc kara visi vairojās un attīstās. Un ne ekoloģija, ne zīlīšu un ne nēģeru bandīti vairs netraucē.

Es ierosinu uzrīkot lielu mahaču - lai Ķīna sāk beidzot, iekarot Krieviju, un tad ASV negribot atdot Ķīnai krievu resursus, sāk atkal glābt Krieviju...un piesaka karu Ķīnai. Zinām kādi turki ir NATO sabiedrotie...ar ambīcijām, tāpēc paralēli sāk realizēt savas ambīcijas Eiropā.

Tas būtu labs globāls kariņš. Vēl Āfriku var pielikt kur Ķīna grib pārņemt kontroli. Tikai lai izlīdzinātu spēku samēru, vēl Ķīnai jāatrod kāds sabiedrotais, piemēram, Indija, kurā negaidīti dod triecienu Āzijas vidienē, lai ASV nākas karot arī tur.

..

Tādas manas fantāzijas...

WALA 30.jūlijs 2020 14:55
2 0 Atbildēt

par to kariņu tēmu es principa varētu piekrist, tikai man ir pārus idejas ka varētu iztikt ari bez karošanas, tacu pilnigi iespējams, ka ta ir utopija, tapat ka tas ka valstīm var but uzdevigāk karot, neka mainīties līdzi laikam ...

viencexperc 30.jūlijs 2020 15:49
1 1 Atbildēt

Jebkura dzīva būtne evolucionē ( attīstās) kad ir NELABVĒLĪGI apstākļi. Kad labvēlīgi, evolūcija praktiski nenotiek, jo nav vektora. Bet cilvēkam ir PĀRĀK LABI apstākļi.

Es neredzu iespēju attīstīties ne kara, ne globālu kataklizmu rezultātā. Tāpēc pašsaprotama stulbība.

Pat nenotiek dabiskā atlase.

Narkomāni tiek glābti, pašnāvniekus ārstē un glābj... Pat nomirt ( eitanāzija) pašam nedrīkst.

viencexperc 30.jūlijs 2020 15:54
1 2 Atbildēt

PS.

Cilvēkam pat samazinās smadzeņu tilpums. Tas ir fakts. Mums liekas, ka paliekam gudrāki, bet patiesībā smadzenes samazinās. Turklāt antropologi apgalvo, ka cilvēkam pa pēdējiem 10 000 gadu smadzenes samazinās ātrāk, kā auga pa pēdējiem 100 000 gadu.

Tā kā tās ir zinātniskās publikācijas, nav iemesla to apstrīdēt.

P.s.s

Ir variants, ka smadzenes kļūst "kvalitatīvākas" tāpēc tām vairs nevajag būt tik lielām, bet tas ir cits stāsts. Hipotēzes nevis teorijas līmenī.

Volx 31.jūlijs 2020 14:34
0 0 Atbildēt

Toyota ir vairāki brendi Hino, Daihatsu, Lexus, Ranz

Volx 31.jūlijs 2020 14:38
0 0 Atbildēt
Tavs komentārs
 
 

Pievienot bildi Pievienot video
 
 
Stingri aizliegts iAuto.lv publicētos materiālus izmantot, kopēt vai reproducēt citos interneta portālos, masu informācijas līdzekļos vai kā citādi rīkoties ar iAuto.lv publicētajiem materiāliem bez rakstiskas EON SIA atļaujas saņemšanas.

Izceltie raksti

Mazda 6 pēctecis: Mazda ar diviem jaunumiem Auto China 2024 izstādē (+ FOTO)

Pekinas autoizstādē Japānas autobūves uzņēmums Mazda nodemonstrējis divus jaunumus: sedanu EZ-6 un krosoveru Arata. Lasīt vairāk

 

Unikālais 48 cilindru motocikls pārdots par 107 000 eiro 1

Noslēgusies Bonhams izsole, kurā tika pārdots pasaulē vienīgais 48 cilindru motocikls. Lasīt vairāk

 

Sestdien, 27.aprīlī, Rīgā ar motociklu parādi atklās motosezonu. 8

27.aprīlī pie t/c „Mols” Krasta iela 46. sākot no plkst. 10.00 pulcēsies ap Latvijas motobraucēji, lai kopīgi atklātu ikgadējo motosezonu. Pulcēšanās laiks no plkst. 10.00-12.59. Lasīt vairāk

 

Pa ceļam uz Marbelja 95 benzīns 1.799 un dīzelis 1.649 EUR. Paskaties iAuto iepriekšējo video no LV (+ VIDEO) 16

Attēlos un video var redzēt, kādas šobrīd ir degvielas cenas Spānijā, Latvijā un Lietuvā. Lasīt vairāk

 
 

Lasītākie raksti

Jaunie raksti