Globālajā tīmeklī nonākuši modernizētā Kia Stinger attēli. Korejiešu liftbeka pirmizrāde varētu notikt jau šomēnes.
Dienvidkorejas žurnālistiem izdevies nobildēt modernizēto Kia Stinger liftbeku un spriežot pēc tā, ka izskats vairs netiek slēpts ar maskējošo plēvi, modeļa pirmizrāde varētu notikt jau augustā. Modernizācijas gaitā Stinger ieguvis atribūtus, ko pēdējā laikā izmanto daudzi autoražotāji, tas ir – aizmugures lukturus, ko savstarpēji savieno LED stopsignāls un modeļa nosaukumu, kas tagad veidots no atsevišķiem burtiem. Priekšpusē jauno modeli var atpazīt pēc savādākiem lukturiem, kas tagad sastāv no četrām sekcijām, kā arī diožu dienasgaismām, kam iztaisnoti agrāk uzliektie gali.
Zināms, ko modernizētais Stinger iegūs jauna dizaina riteņu diskus, bet topversija – ciparu mērinstrumentus un uzlabotu 10,25 collu multimediju sistēmas ekrānu,
Bāzes versija vairs neizmantos 2,0 litru 255 Zs (353 Nm) četrcilindru motoru, bet tiks komplektēta ar 2.5 T-GDI agregātu ar 304 Zs (422 Nm), savukārt jaudīgākās GT modifikācijas 3,3 litru 370 Zs (510 Nm) sešcilindru motors aizstāts ar 380 Zs (530 Nm) jaudīgo Smartstream saimes dzinēju. Pagaidām nav zināms, kas notiks ar 2,2 litru dīzeļdzinēju, kas Stinger liftbekam bija pieejams dažos tirgos – iespējams, tas tiks saglabāts, bet tikpat labi ražotājs var no tā atteikties, ņemot vērā ne sevišķi lielo šīs versijas noietu.
No modenizētā Stinger panākumiem būs atkarīgs otrās paaudzes modeļa liktenis – pagaidām tas zem jautājuma zīmes, jo ražotājs nav apmierināts ar liftbeka noietu.
Nepirks neviens to Stingeri par 50k Euro.
Par 30-35K ietu kā karsti pīrādziņi, bet par 50k jau var atrast arī kaut ko prestižāku un ar smukāku nosaukumu.
ka 50k nav maz, bet kas tad ir prestižāks - pasāts? audi?
Mūsdienās cilvēki arvien biežāk maksā par bezproblēmu ekspluatāciju un fīčām, daudz retāk par marku un tās vēsturi.
Nosaukumu arī redz tikai ja ieskatās TA un kad pieiet pie bagāžnieka pēc mantām. Par nosaukumu uztraukties varētu skolēni, pārējiem tas diez vai ko izsaka.
Kā reiz marka un tās vēsture arī ir tie, par ko maksā, pērkot bezproblēmu ekspluatāciju un fīčas. Jo pēc tavas loģikas mums jau būtu jābūt apkārt daudz ķīniešu tačkām. Bet šajā gadījumā āķis ir cits - stingeris nav kaut kāds pakaļas pārvietotājs vulgaris bet gan mašīna, kuras tehniskie līdzinieki pamatā atbilst terminam "statusa simbols".
tas stingeris ir galvas tiesu pārāks par pasātu - vot tev arī firmas vēsture un mantojums.....