Volkswagen prezentējis krosoveru Taos, kas tirdzniecībā nonāks nākamajā vasarā. Sākumā to piedāvās tikai Ziemeļamerikas tirgū.
Automašīna izstrādāta uz MQB platformas, ir 4,47 m gara un apveltīta ar 267 cm garenbāzi. Pēc izmēriem Taos ir nedaudz lielāks par Golf hečbeku, taču krosoveram Tiguan, kas VW modeļu gammā ir pakāpi augstāk, zaudē diezgan ievērojami.
Bagāžas telpa var uzņemt 796-1977 litrus, bet drošības sistēmu komplektā būs tādi elektroniskie palīgi kā aklās zonas uzraugs, adaptīvā kruīzkontrole, brīdinājums par sadursmi ar priekšā braucošo transportlīdzekli un automātiskās bremzes, sistēma, kas notur automobili savā joslā un braukšanas palīgs Travel Assist.
Automašīna ir aprīkota ar LED gaismām, digitālo mērinstrumentu paneli, bezvadu lādētāju viedtālrunim, kā arī MIB3 multimediju sistēmu ar lielu skārienekrānu. Dārgākās versijas saņems BeatsAudio audio sistēmu ar astoņiem skaļruņiem un komforta apgaismojumu ar 10 variantiem.
Motortelpā atradīsies TSI 1,5 litru benzīna agregāts, kas attīsta 160 Zs jaudu un 249 Nm griezes momentu un var tikt kombinēts ar astoņu pakāpju automātisko vai septiņu pakāpju robotizēto pārnesumkārbu. Pirmajā gadījumā automašīnai būs priekšējo riteņu piedziņa, otrā – pievads visiem četriem riteņiem.
Volkswagen Taos ražos Meksikā, bet tirdzniecība, vismaz sākumā, plānota tikai Ziemeļamerikas reģionā.
Būšu pateicīgs jā kāds man izskaidros ar ko tieši šis, kā arī Tiguans un T-Roc ir labāki par Golf+, Touran vai Golf Variant.
ne ar ko. Parādi man kaut vienu labu folksvāgenu. Visi - komunistiski sūdi.
Kāpēc komunistiski? Tāpēc ka kvalitāte kā žigulim?
Teorētiski - krosoveriem un miniveniem ir augstāka sēdpozīcija un krosoveriem parasti augstāks klīrens. Tas arī viss. Kāpēc tur kaut kam ir jābūt labākam vienā izpildījumā? Vairāk nosaka komplektācijas iespējas un tādas specenes nepieciešamība.