Volkswagen papildina elektriskā ID.3 saimi ar bāzes versiju, kas maksās nepilnus 22 000 eiro. Šāda cena tiek piedāvāta Vācijā un iespējama pateicoties 9570 eiro lielajai „ekoprēmijai”.
Volkswagen laiž klajā 31 495 eiro vērto ID.3 Pure – bāzes versiju, kas aprīkota ar 150 Zs jaudīgu elektromotoru un 45 kWh akumulatoru, kas nodrošina gaitas rezervi 352 km pēc WLTP cikla. Strāvas krājumu atjaunošanu varēs veikt ar Wallbox iekārta (7,2 kW) vai ātrās uzlādes stacijā (50 kW).
ID.3 Pure aprīkojumā ietilpst navigācijas iekārta, LED lukturi, priekšējie un aizmugurējie parkošanās sensori, bet no papildaprīkojuma saraksta ar dažādiem krāsu, disku un dizaina elementu variantiem varēs izvēlēties arī eksotiskākas fīčas, piemēram, siltumsūkni vai ātrās uzlādes iespēju ar 100 kW.
Tomēr pats interesantākais ir ID.3 Pure cena Vācijā, kas atskaitot valsts atbalstu ekoloģiskajiem modeļiem (EUR 9570) nokrītas teju līdz populārā Golf izdevīgākās versijas (EUR 20 395) līmenim.
ID.3 bāzes modelis pieejams arī versijās City un Style. Pirmajā gadījumā tā cena ir 34 415, otrā – 38 375 eiro. Arī šeit gala cena Vācijā samazinās par jau minētajiem 9570 eiro.
Ja valsts no nodoklu samaksatas naudas sponsore 10tk euro , lai tu pirktu e-auto , tas pierada to , ka sis projekts ir vajpratigi nerentabls un izgazies , tad jasak ari prasit , lai valsts dote kadu dalu no maizes , piena , galas , sviesta un udens , gazes vai elektribas rekina
Nevis valsts , bet nodokļu maksātāji.
Tie, kas brauc ar kūpošajiem auto
Eiropā diezgan daudz pārtikas tiek dotēts.
Un tas ka katru gadu miljardus EUR pumpē iekšā fosilajā industrijā, tas nekas?
To lielākoties dara lai savas valsts attiecīgo industriju neizkonkurētu citas valsts attiecīgās industrijas firmas, lasīt - lai noturētu darbavietas. Kamēr šajā gadījumā...
sponsorē nevis atsevišķu indivīdu izpriecas (viņie tā pat samaksā vairāk par dīzeļraudātājiem), bet ražošanas procesa attīstību, lai arī visādi R8 ar laiku varētu jau par zemāku cenu sev ko nopirkt