Līdz pat 598 Zs - Audi prezentējis jauno četrdurvju kupeju e-tron GT (+ FOTO) 4

 

Foto: Publicitātes attēls

Audi | 10.februāris 2021 8:51

Vakar, 9. februārī, vērienīgā tiešsaistes pasākumā Audi prezentēja e-tron GT – zīmola 2021. gada nozīmīgāko modeli. Ar e-tron GT Audi demonstrē to, cik aizraujoša var būt elektriskā mobilitāte.

Četru durvju kupeja apvieno pārsteidzošu dizainu ar jaudīgu piedziņu un dinamisku vadību. Šis ir jaunas ēras sākums Audi zīmolam.

Audi Progresa dienā, tiešsaistē pulcējot Audi vadību, e-tron GT dizaina izstrādātāju Marku Lihti (Mark Lichte) un Progresa dienas stāstniekus un vēstnešus – aktieri Tomu Hardiju (Tom Hardy), dizaineri Stellu Makartniju (Stella McCartney) un dziedātāju Žanellu Monē (Janelle Monae) – prezentēts šī gada Audi gaidītākais modelis.

Tas ir Audi, kādu pasaule līdz šim nav redzējusi. Ar e-tron GT modeli zīmols demonstrē savus plānus veidot aizraujošu nākotnes mobilitāti. Abi Gran Turismo modeļi – e-tron GT quattro un RS e-tron GT– ar pilnībā elektrisku piedziņu ir jaudīgi, ātri un dinamiski, turklāt tie nerada videi kaitīgus izmešus. Šīs īpašības papildina spēcīgs raksturs, kas no jauna atspoguļo Gran Turismo ideju.

“Šī ir vēsturiska diena zīmolam. Progresa dienā mēs prezentējam ne vien jaunu modeli, bet arī Audi nākotnes nostāju. Esmu patiesi gandarīts apgalvot, ka e-tron GT jau vasaras sākumā būs pieejams Latvijā un sniegs mūsu klientiem vēl nebijušu braukšanas pieredzi,” stāsta Ilgvars Ļubka, Audi zīmola vadītājs Latvijā un Lietuvā.

Audi e-tron GT eksterjers ir dinamisks mākslas darbs. Katra virsma un līnija ir harmoniska, sākot ar priekšējiem lukturiem, kas papildu komplektācijā pieejami ar lāzera gaismām, un beidzot ar lielo gaisa izkliedētāju aizmugurē. Koptēls rada iespaidu, ka auto dizainu būtu veidojis vējš. Virsbūves līnijas ir aerodinamiskas, bet pretestības koeficients ir 0,24. Arī interjers atbilst klasiskam Gran Turismo dizainam – autovadītāja un priekšā sēdošā pasažiera sēdekļi uzstādīti sportiski zemā pozīcijā un tos atdala plata centrālā konsole, savukārt aizmugurējie sēdekļi nodrošina pietiekami daudz vietas arī pieaugušajiem. Neuzkrītošā interjera dizaina elegance izceļ automobiļa progresīvo raksturu.

Gran Turismo konceptuāli ir sportisks, garām distancēm piemērots automobilis ar pirmšķirīgu dinamisku vadāmību. Arī Audi e-tron GT piemīt šīs īpašības. Atkarībā no modeļa elektriskie motori rada 476 ZS vai 598 ZS jaudu, nodrošinot dinamiska spurta iespējas. e-tron GT ir iespaidīga nobraukšanas distance ar vienu uzlādi – līdz pat aptuveni 488 kilometriem (WLTP ciklā), ko nodrošina akumulators ar 86 kWh ietilpību. Tā 800 voltu tehnoloģija nodrošina ātru līdzstrāvas uzlādi ar neto jaudu līdz 270 kW. Arī balstiekārta ir balstīta uz dinamikas un komforta līdzsvaru, pateicoties tādām tehnoloģijām kā Audi Drive Select, visu riteņu stūrēšanai, kontrolējamiem amortizatoriem, trīs tvertņu pneimatiskajai balstiekārtai, elektriskajai visu riteņu piedziņai un aizmugurējās ass diferenciāļa bloķētājam. Riteņu disku izmērs var sasniegt 21 collu, bet bremžu diskiem, kas papildu komplektācijā pieejami ar oglekļa šķiedras keramiku, izmērs ir līdz 420 milimetriem.

Tāpat kā visi Audi modeļi, arī e-tron GT ir pilnībā savienots. Informācijas un izklaides sistēma, Audi Connect nodrošinātie tiešsaistes pakalpojumi un autovadītāja asistentu sistēmas ir mūsdienu prasībām atbilstošas. Ņemot vērā, ka dinamiskam mākslas darbam ir arī labi jāskan, Audi radījis e-tron GT unikālu skaņu. Tas skan jaudīgi un progresīvi.

 

 
Visi komentāri
 
didzisk 10.februāris 2021 14:09
1 0 Atbildēt

Haha! Pat Norvēģijā, kur šitos pārdod bez nodokļiem un bez PVN sola cenu no 900000 kronām uz augšu - tātad 90.000 EUR par bāzes modeli.

RS GT izpildījumā 130 tūkstoši...

GTD2 10.februāris 2021 17:53
0 0 Atbildēt

Tas taču normāli Premium klase, labi aprīkots Audi vioenmēr maksājis ap 100 štukām, Diemžēl maz ir pie mumsa ,kas var atļauties Audi

K 11.februāris 2021 8:00
0 0 Atbildēt

Salīdzinot ar Taycan cenām, uz ko tas bāzēts (nu, VAG kopējā premium elektriskā platforma, kura līdz šim nekam izņemot Taycan nebija), vienalga sanāk izteikti izdevīgs...

Guga 14.februāris 2021 0:59
0 0 Atbildēt

Huiņa beidzamā

Tavs komentārs
 
 

Pievienot bildi Pievienot video
 
 
Stingri aizliegts iAuto.lv publicētos materiālus izmantot, kopēt vai reproducēt citos interneta portālos, masu informācijas līdzekļos vai kā citādi rīkoties ar iAuto.lv publicētajiem materiāliem bez rakstiskas EON SIA atļaujas saņemšanas.

Izceltie raksti

Ar 120 000 eiro vērtības kritumu – Vācijā pārdod Audi ar V12 dīzeļa dzinēju 19

Pirms 12 gadiem šī automašīna maksāja 145 000 eiro, tagad īpašnieks to gatavs atdot par 23 800 eiro. Lasīt vairāk

 

Porsche pirms termiņa izbeidz 718 modeļa pārdošanu Eiropā 11

Par iemeslu modeļa izņemšanai no konfiguratora kļuva neatbilstība Eiropas kiberdrošības likumam. Lasīt vairāk

 

Vācijas autotirgus martā: elektriskie ar gandrīz 29% kritumu 17

Eiropas lielākajā jauno automobiļu tirgū 2024. gada marts izrādījies ne tas veiksmīgākais, sāpīgāko kritumu piedzīvojot pilnībā elektrisko auto segmentam. Lasīt vairāk

 

Atvadas no 10 cilindru motora - Lamborghini Huracan STJ desmit vienībās (+ FOTO)

Lamborghini izgatavos desmit ekskluzīvā superauto Huracan STJ eksemplārus, veltot tos atvadām no V10 motora, kas bija pamatā Huracan saimes panākumiem desmit gadu garumā. Lasīt vairāk

 
 

Lasītākie raksti

Jaunie raksti