Jauno Stellantis Premium auto izstrādās Alfa Romeo, DS un Lancia 8

 

Foto: Publicitātes attēls

iAuto | 15.februāris 2021 9:55

Jaunizveidotais autobūves koncerns Stellantis, kas apvieno 14 auto markas, sadalījis pienākumus, jaunā Premium segmenta modeļa izstrādāšanu uzticot Alfa Romeo, DS un Lancia.

Stellantis jauno Premium segmenta automobili, kas pirmizrādi piedzīvos 2024.gadā, izstrādās trīs augstāk minētie autobūves uzņēmumi. Tas būs pilnīgi jauns modelis ar jaunākajām tehnoloģijām un spēka iekārtām, kas sākotnēji nebūs pieejamas nevienai no citām Stellantis markām.

Stellantis iezīmējis virzienus, kādi atvēlēti pārējām uz koncernu PSA un FCA bāzes izveidotā megakoncerna markām: ar masveida produkcijas ražošanu nodarbosies franču Citroen, itāļu Fiat un sportiskais Abarth, nedaudz augstāk tiek pozicionētas franču Peugeot, vācu Opel un britu Vauxhall.  

Chrysler, Dodge un RAM tā arī paliek „amerikāņu segmenta”, bet Jeep atvēlēta globālā spēlētāja loma.

Jau minēts, ka itāļu Alfa Romeo un Lancia, kā arī franču marka DS pārstāvēs Stellantis Premium segmentu, bet visaugstākais statuss atvēlēts itāļu sportisko luksuss automobiļu ražotājam Maserati.

 

 
Visi komentāri
 
felix65 15.februāris 2021 18:22
0 0 Atbildēt

Kas tas par savārstījumu?

65 15.februāris 2021 18:34
0 1 Atbildēt

pasaulē ceturtais lielākais "savārstījums", kas salipināts ne no labākajām markām - Audi, BMW un Mercedes basta!

šoferīc 15.februāris 2021 22:43
0 0 Atbildēt

galvenais, lai nesanāk kā savulaik AVANTIS

WALA 16.februāris 2021 4:52
0 0 Atbildēt

Intersanti ka pirms visa šī pasākuma Ferrari tika speciāli nodalīts no Fiat ... "gājiens ar zirdziņu"

afd 16.februāris 2021 10:45
0 0 Atbildēt

Fiat laikam kļūs par izteiktu budžeta brendu.

Nedaudz nav saprotams premium brendu pozicionējums. Vai tiešām vajag trīs tādus brendus, jo tāpat vienīgais vērtīgais no šiem ir Alfa Romeo. Lancia pa lielam vēl eksistē tikai Itālijas tirgum, ja neskaita tos neveiksmīgos mēģinājumus tirgot amerikāņu mašīnas zem tāda brenda.Ar Maserati arī īsti nav skaidrs, kuram tādu vajag un kā tas vēl eksistē.

Visticamāk jau visiem īstajiem premium auto izmantos esošo Alfa Romeo RWD/AWD platformu. PSA pašiem tādas nav.

WALA 16.februāris 2021 12:23
0 0 Atbildēt

Nu nez ja vien to Maserati regulāri nebūtu "apcirpuši" tā lai nekonkurē ar Ferrari - būtu tīri garšīgs auto. Betnu Ferrari "tipa atlaida" no Fiat kādu laiciņu iepriekš - būs intresanti kas nāks ārā no Maserati. Alfa - tas būtu tāds Itāļu BMW, kamēr no Lancia varētu mēgināt taisīt Itāļu Lexus - mazliet garlaicīgākus luksus auto vai kaut kā tā. Tiesa nezinu ar DS ko darīt, varbūt premiumu ar avangardisku dizainu taisīt ...

eidis 16.februāris 2021 14:21
0 0 Atbildēt

Njā. Kur Lancia tika sačakarēts tieši tāpat kā Maserati šobrīd. Vecie auto Lancia nereāli forši.

WALA 16.februāris 2021 14:50
0 0 Atbildēt

Nu tā vienmēr ir problēma lielos koncernos - kā pareizi sadalīt "sacīkšu laurus", tā lai modeļu gammas pārklāšanās nenoved pie marku "kanibālisma".

Tavs komentārs
 
 

Pievienot bildi Pievienot video
 
 
Stingri aizliegts iAuto.lv publicētos materiālus izmantot, kopēt vai reproducēt citos interneta portālos, masu informācijas līdzekļos vai kā citādi rīkoties ar iAuto.lv publicētajiem materiāliem bez rakstiskas EON SIA atļaujas saņemšanas.

Izceltie raksti

Pa ceļam uz Marbelja 95 benzīns 1.799 un dīzelis 1.649 EUR. Paskaties iAuto iepriekšējo video no LV (+ VIDEO) 6

Attēlos un video var redzēt, kādas šobrīd ir degvielas cenas Spānijā, Latvijā un Lietuvā. Lasīt vairāk

 

Arī kā sedans - Volkswagen Passat Ķīnai 7

Jaunākais Volkswagen Passat Eiropā ir pieejams tikai universāla modifikācijā, taču Ķīnā to var nopirkt ar sedana virsbūvi. Lasīt vairāk

 

ADAC: Ķīnas autobūve ir nopietni konkurenti 8

Vācijas automobiļu kluba ADAC eksperti nonākuši pie secinājuma, ka Ķīnas autobūves produkcija pēdējos gados ir stingri pielikusi un min Eiropas ražotājiem uz papēžiem. Lasīt vairāk

 

2,8 sekundes līdz simtam - Mercedes-AMG prezentē 816 Zs jaudīgu kupeju (+ FOTO) 7

Vācijas Mercedes-AMG Šanhajā, Formula-1 sacensību pasākuma laikā nodemonstrējis savu GT saimes flagmani, kupeju Mercedes - AMG GT 63 S E-Performance, kas nodrošināta ar 816 Zs jaudīgu hibrīdiekārtu. Lasīt vairāk

 
 

Lasītākie raksti

Jaunie raksti