Sportiskais ancuks čehu elektriskajam krosoveram (+ FOTO) 14

Foto: Publicitātes attēls

iAuto | 17.februāris 2021 12:45

Škoda Enyaq iV ieguvis modifikāciju Sportline, kas izceļas ar sportiskā stilā veidotu izskatu, zemāku piekari un trim motoru izvēlēm.

Bāzes modelis iV 60 aprīkots ar aizmugurē iebūvētu 180 Zs elektromotoru un 62 kilovatstundu bateriju, kas ļaus nobraukt līdz 400 kilometrus pēc WLTP cikla. Tāds pats piedziņas veids būs versijai iV 80 ar 204 Zs jaudīgu motoru un 82 kWh bateriju 520 km.

Versija Enyaq iV 80x būs apveltīta ar pilnpiedziņu un diviem elektromotoriem, kas attīsta kopējo jaudu 265 Zs. Šīs versijas tāldarbība – 500 km. Visu trīs versiju maksimālais ātrums ierobežots pie atzīmes 160 km.  

Vizuāli Sportline atšķiras ar melnas krāsas radiatora režģi, logu rāmjiem, jumta bagāžnieka sliedēm un difuzoru. Melnā krāsā būs arī 20 vai 21 collu riteņu diski, jumta spoileris un no atsevišķiem burtiem veidotais modeļa uzraksts.

Arī interjers pārsvarā ir melns, kā to var redzēt pēc sporta sēdekļiem, durvju paneļiem un griestiem.

Sportline standarta komplektācijā ietilpst ar ādu apvilkta daudzfunkcionāla trīsspieķu sporta stūre un LED matricas lukturi.

 

 
Visi komentāri
 
Enyaq 17.februāris 2021 15:01
2 3 Atbildēt

Luksusa klases automobilis. Vienīgais, kas tur nav pieejams, ko es varu iedomāties ir pneimopiekare, nakts redzamība, aizmugurējo riteņu stūrēšana. Pati tehnoloģiski advancētākā Škoda .

Šķelda 17.februāris 2021 15:24
4 3 Atbildēt

Texasā uzsniga sniegs un visas vēja turbīnas sasala un visa tā padarīšana ar elktro auto un māju siltimsūkņu apkuri, parādija, ka uz to nevar paļauties.

Tā kā visi tie elktroautoun siltumsūkņi, nav vienīgais nākotnes risinājums. Jābūst arī citiem risinājumiem.

Sniegs 17.februāris 2021 15:32
1 1 Atbildēt

Uzsniga, nokusa, nekas neapstājās, atomreaktori darbojas vienmēr. Ja vajag ir ūdeņraža auto, to var uzpildīt, elektrība ir nākotne.

janka 17.februāris 2021 19:52
0 0 Atbildēt

bet ziemas taču paliek siltākas!

Aivars 18.februāris 2021 9:07
1 0 Atbildēt

Tu joprojām tam tici

Tāpat kā Grēta..... Apskaties nedaudz garāku ciklu ar ziemas temperatūrām un sapratīsi, ka tas viss ir fufelis.

Ivars 18.februāris 2021 12:41
0 0 Atbildēt

Interesanti, kāpēc Dānijā vēja turbīnas nesasalst?

LMT 17.februāris 2021 16:59
2 5 Atbildēt

Kas pa kropli!

Škelda 17.februāris 2021 17:15
2 0 Atbildēt

Ūdeņraza auto?

Kur tad tie ir?

Ir tikai ūdeņraža trolejbusi, kas strādā no vadiem, jo tieši tā arī trolejbusi brauc ņemot jaudu no vadiem

NAI999 17.februāris 2021 20:02
1 2 Atbildēt

Visa Ķīna pilna ar ūdeņraža autobusiem. Losandželosā un citur, kur infrastruktūra - Toyota Mirai, Hyundai Nexo vieglie auto.

Škelda 17.februāris 2021 21:11
0 0 Atbildēt

Lidz 2021 gadam amerika ir pardots mazak neka 10 000 udenraza auto.

Tesla aaražo gada laikā500 000, VW sola 300 000 ID3.

Udenradis riktigi iepaliek

kontradmiral 17.februāris 2021 22:19
2 1 Atbildēt

Ūdeņraža auto īpaši vieglajiem izmaksas pamatā dēļ "bākas" ir lielas, nezinu vai ejot masās šeit izmaksu līkne samazinātos tik strauji, lai varētu konkurēt ar alternatīvām. Elektrībai būs arvien lielāka nozīme. Ja man būtu siltumsūknis, tad alternatīvi laikam liktu kādu kamīnu, lai ČP gadījumā nesasaltu visa sistēma. Ja elektrība beidzas, tad arī iekšdedzes auto ir tikpat nelietojams kā elektro, jo DUSi elektrības neesamības arī nestrādās.

Krotow 17.februāris 2021 22:35
1 0 Atbildēt

Smels bendžu ar spaini no lielās cisternas.

diesel 18.februāris 2021 8:33
1 1 Atbildēt

pirms sliktiem laikapstākļiem parasti uzpildu pilnu bāku, teorētiski tad varu brīvgaitā motoru neizslēgt 2 diennaktis, ar elektroauto to nevarētu

WALA 19.februāris 2021 7:17
0 0 Atbildēt

Tehniski ja kāds no sākta gala par to būtu domājis (Japāni to bija pat apsprieduši) tad EV varetu kādu laiku stradāt kā nepārtrauktas barošanas avots tiem siltumsūkņiem. Bet nu redz par to nevienz nekad nepadomāja. Bet pilnībā paļauties uz EV, tas ir diezgan.liels mazohisms, un ļoti iespējams dēļ šāfām situācijam arī runā par H2 EV, jo ūdeņradis tomēr ir "relatīvi izlejams" , tātad pie vajadzības var transportēt ka degvielu attiecīgiem ģeneratoriem utml. Lielākas u n mazākas dabas katastrofas būs, un tādām siyuācijam ir jābūt gatavuem, un iespējams pat EV javeido tā lai tas palīdz šajās situācjās.

Tavs komentārs
 
 
Pievienot bildi Pievienot video
 
 
Stingri aizliegts iAuto.lv publicētos materiālus izmantot, kopēt vai reproducēt citos interneta portālos, masu informācijas līdzekļos vai kā citādi rīkoties ar iAuto.lv publicētajiem materiāliem bez rakstiskas EON SIA atļaujas saņemšanas.

Izceltie raksti

Mitsubishi piesaka Outlander PHEV jauno paaudzi

Japānas autobūves uzņēmums Mitsubishi publicējis pirmos attēlus ar jaunās paaudzes Outlander PHEV, kas savu pirmizrādi piedzīvos vēl līdz šī gada beigām. Lasīt vairāk

 

Elektriskie, hibrīdi un parastie - kādi vēl jaunumi šogad? 3

2021.gads jau pusē, taču tas nenozīmē, ka autoražotājiem nav ko piedāvāt. Vēl šogad starta lauciņā gan hibrīdi un elektriskie, gan arī vēl nesen tik pierastie automobiļi ar iekšdedzes dzinējiem. Lasīt vairāk

 

PAPILDINĀTS ar Valsts policijas atbildi: Jūrmalā saduras trīs automašīnas (+ FOTO) 31

Šodien, 28.jūlijā, Jūrmalā, Majoros, saskrējušās trīs automašīnas. Kurš no spēkratu vadītājiem vainīgs sadursmē, nav zināms. Var redzēt, ka trieciens bijis spēcīgs, tomēr jācer, ka cilvēkiem mediķu palīdzība nebija nepieciešama. Lasīt vairāk

 

Izpūtēji, spuldzes, stikli, riepas - policija kontrolē tehnisko stāvokli (+ FOTO) 17

Valsts policija sadarbībā ar CSDD veica tehnisko kontroli reģionos. Kontroles laikā Cēsīs, Smiltenē un Valmierā tika pārbaudīti 27 auto. Lasīt vairāk

 
 

Lasītākie raksti

Jaunie raksti