Divi miljoni Škoda krosoveru 8

 

Foto: Publicitātes attēls

iAuto | 3.marts 2021 10:25

Škoda galvenajā rūpnīcā Mlada Boļeslavā no konveijera noripojis divmiljonais Škoda krosovers. Tas ir modelis Kamiq, kas pie reizes svin mazo jubileju, kā Nr` 250 000.

Krosoveri Kodiaq, Karoq un Kamiq allaž ir labi pieprasīti, visā pasaulē veidojot aptuveni 40 procentus no visiem Škoda saražotajiem automobiļiem.

Škoda krosoveru veiksmes stāstam pamatus lika modelis Yeti, kas pasaulē nāca 2009.gadā. Līdz 2017.gadam tika izlaisti 685 500 Yeti, tad tā vietā stājās divi citi: Kodiaq un Karoq, kas līdz šodienai saražoti attiecīgi 593 600 un 454 800 vienības.

Kopš 2019. gada SUV paletei pievienojies Kamiq (tagad jau 250 000 pārdotu auto), bet jaunākais pārstāvis šajā segmentā ir elektriskais Enyaq iV.

Ārpus Čehijas Škoda krosoveri tiek ražoti Ķīnā, Krievijā un Indijā, kā arī Ukrainā un Slovākijā. Ķīnā, kas ir pasaules lielākais vienotais tirgus, uzņēmums piedāvā arī īpašus atvasinājumus ar Kamiq GT un Kodiaq GT versijām.

Šomēnes Indijā pasaules pirmizrādi svinēs vēl viens Škoda krosovers un kā jau ierasts čehu ražotājam arī tā nosaukums sākas ar burtu „K”. Tas ir kompakts modelis Kushaq, kas īpaši izstrādāts Indijas tirgum.

 
Visi komentāri
 
Antons 3.marts 2021 15:55
11 1 Atbildēt

Ja es pirms 20 gadiem teiktu ka man vajag auto, kurš ir bezjēdzīgs bezceļos, bet sliktāks uz ceļa, dārgāks, vairāk paterē nekā hečbeks, par mani teiktu kā idiots. Šodien viss ir otrādi - uz mani skatās kā uz idiotu jo es joprojām nesaprotu šo koncepiju.

GTD2 3.marts 2021 16:44
10 0 Atbildēt

tā viš i

imzz 4.marts 2021 11:15
3 6 Atbildēt

Bezjēdzīgs bezceļos - nav svarīgi, bezceļos ar to nebrauc, sliktāks uz ceļa - ja nebrauc 100 un vairāk kilometru dienā un bieži netaisa aļņa testus, nav svarīgi. Vairāk patērē -ja nebrauc lielus gabalus, nav svarīgi.

Krosoveru priekšrocības: augstāka sēdpozīcija, vieglāk iekāpt un izkāpt ( nav jāguļas "dīvānā" un jāraušas no tā laukā ), labāk redzams ceļš un bedres, pretimbraucēji žilbina mazāk, iespējams bez problēmām uzbraukt uz apmalēm, kas pilsētā ļoti noder, ērtāk bagāžniekā iekraut un no tā izkraut priekšmetus, ērtāk darboties motortelpā, kaut vai pielejot logu šķidrumu, vai pārbaudot eļļas līmeni , nav "jāklanās" savam auto )

Bet krosoveru priekšrocības noteikti labāk saprot 1,90 m gari cilvēki, nekā ar augumu 1.70 m.

Iespējams, tieši mazāks augums ir galvenais krosoveru priekšrocību nenovērtēšanas iemesls :-/

Ex 4.marts 2021 19:21
5 1 Atbildēt

Pēc tava komentāra var noprast, ka esi vecs krabis, kurš knapi kuslī, un pat loga šķidruma ieliešana vairs nav vieglais darbiņš.

Krosovera plusi ir:

1. Kā jau teici veciem cilvēkiem ir vieglāk ievelties auto, bet manuprāt viņus vispār vajadzētu pārbaudīt biežāk, jo nu redze slikta, ja reiz jāsēž augstāk, reakcijas ātrums samazinās utt.

2. Apmales pilsētās un tamlīdzīgi mini šķēršļi.

3. Ziemā piesnigušās ieliņās muļķudrošāks, jo var atļauties vairāk nedomāt.

Es nerunāju šeit par īstiem "džipveidīgajiem", bet konkrēti šiem krosoveriem, no kuriem liela daļa cilvēku tik un tā iepiš kapeiku un iegādājas priekšpiedziņas versiju.

Bet kas attiecās uz tiem tevis nosauktajiem "nav svarīgi" tad atbildēšu šādi:

1. Ieliet logu šķidrumu, ja nēesi pusdzīvs opis- nav svarīgi

2. Pārbaudīt eļļas līmeni - nav svarīgi (tiesa nezinu ar kādu lūzni tu pārvietojies, lai tas būtu jādara tik bieži.

3. Vieglāk darboties pa motortelpu- nav svarīgi (šeit atkal protams jautājums par tavu lūzni, varbūt tev akūti katru dienu kaut kas tur jāpataisa)

4. Mazāk žilbina acīs- nav svarīgi, ja vien tev nav problēmas ar redzi, vai esi ļoti vecs.

5. Labāk redzams ceļš- nav svarīgi, ja vien neesi vecs un ar sliktu redzi, jo ko tieši tu tur pamani labāk?

6. Par garāka auguma cilvēkiem - 50/50, pats esmu nedaudz virs 1.90, un pāris auto var atsits galvu bet tas vairāk pieraduma dēļ, citādi standarta sedanos, kupejās nav problēmu ierausties. Tas protams pie nosacījuma, ka neesi ļoti vecs.

Iespējams ļoti lielais vecums un veselības problēmas, vai liekais svars ir vainojams pie straujā popularitātes kāpuma šajā NEīsto džipiņu pasaulē.

imzz 6.marts 2021 9:15
1 2 Atbildēt

Diezgan naivi augstprātīgs komentārs, kāds piestāvētu pamatskolniekam ;)

Daudzi krosoveru pircēji ir pieredzējuši autobraucēji, kas iepriekš braukuši ar sedaniem, nevis tikai veči vai blondīnes. Ja šis auto tirgus segments plaukst, tātad auto ražotāji ir sapratuši daudzu auto lietotāju pašreizējās vajadzības, nevis uzspieduši tos patērētājiem.

Attiecībā uz vecumu , redzi un taml. es bez problēmām varu ieliet logu šķidrumu jebkurā auto. un braucu bez avārijām, BM man ir 14 patlaban, ar to tak vajadzētu pietikt.

Ko es tieši redzu uz ceļa labāk no augstāka auto ? To , ko Latvijā ir ļoti derīgi redzēt, proti, bedres.

Ex 6.marts 2021 15:21
1 0 Atbildēt

Kādēļ naivi augstprātīgs?

Ko nozīmē pieredzējis braucējs? Visiem ir skaidrs, ka fiziski krosovers/džips ir krietni sliktāk vadām auto, tad kā'dēl šie pieredzējušie profesionāļi izvēlās šos auto?

Turklāt kur es kaut ko esmu teici par to, ka krosoveri tiek kādam uzspiesti? Skaidrs, ka autoražotāji ir sapratušiz, kā nopelnīt. Tas ir ļoģiski, kādēļ tavuprāt, štatu mūzikas klipos tiek filmēti dārgi auto un lētas sievietes? Tā ir cilvēka būtība, bet ok atgriezīsimies pie auto...

Kur tavuprāt es pateicu, ko nepareizi? Vai tas, ka es esmu krietni jaunāks par tevi nozīme, ka esmu pamatskolnieks? Es saprotu, ka "vecajai paaudzei" to ir grūti saprast, bet tā ir mana izvēle, man patīk labi vadāmi auto, un pēc krosovera vienkāŗši nav nepieciešamības. Turklāt es nebraucu tikai pa Latviju.

Un ko Tu dari, kad ieraugi bedri? Esi viens no tiem kurš tur svaidās no vienas ceļa puses uz otru? Cik reizes esi salazaus kaut ko tam auto, lai lohiski būtu jāsvaidās pa ceļu? Varbūt tev nepieciešams tanks? Protams ceļi Latvijā ir tādi, kā ir? bet es NEKAD pat riepu neesmu pārsitis uz šīm tavām bedrēm un nobraucu 40-50k gadā, ir gadījies vairāk.

Protams vecākam cilvēkam ir vieglāk iekāpt taja auto, neko jau nesaku, pats kādreiz būšu vecs krabis, bet nevajag tā'dēl teikt, ka krosovers ir kas tāds nepieciešams, man šķiet lailajam vairumam ir nepieciešams veselīgāks dzīvesveids un pasportot vairāk, nav normāli, kad 50-60 gadīgs vīrietis nevar iekāpt sedanā - sviests...

Gropīts 4.marts 2021 11:07
5 1 Atbildēt

Cik no visiem ir a 1L motoru?

Un Kamik 4.marts 2021 23:32
2 0 Atbildēt

vispār nav nekāds krosovers. Gandrīz vienādā ienādā augstumā kā jebkurš vagons vai hečs.

Tavs komentārs
 
 

Pievienot bildi Pievienot video
 
 
Stingri aizliegts iAuto.lv publicētos materiālus izmantot, kopēt vai reproducēt citos interneta portālos, masu informācijas līdzekļos vai kā citādi rīkoties ar iAuto.lv publicētajiem materiāliem bez rakstiskas EON SIA atļaujas saņemšanas.

Izceltie raksti

Busiņa šoferis zaudē tiesības (+ VIDEO) 4

Busiņa šoferis brauc pa kreiso malējo joslu un bloķē ātrāk braucošos, bet, kas vēl ļaunāk, vienā brīdī viņš apstājas un iet izskaidroties ar Audi vadītāju. Lasīt vairāk

 

Nissan modernizējis krosoveru Qashqai (+ FOTO) 7

Pēc trim gadiem apritē, modernizāciju piedzīvojis viens no Nissan kompaktās klases modeļiem - krosovers Qashqai. Lasīt vairāk

 

TV AUTO ZIŅAS TESTĒ: 1000 ZS un 2 sek. līdz 100. Porsche Taycan.(+VIDEO) 5

Lai gan uzlabotais Porsche Taycan ārēji izskatās ļoti līdzīgs oriģinālajam, tas uzlabots pilnīgi visos parametros, un, kas svarīgi, visās modeļu versijās, ieskaitot paaugstināto Cross Turismo. Ar atjaunināto Taycan TV Autoziņas iepazinās testa braucienā Spānijā, tostarp arī Monteblanko ātrumaplī. Lasīt vairāk

 

Bankrota ēnā - Fisker izziņo milzīgas atlaides; klienti dusmīgi 21

Bankrota priekšā nonākušais ASV elektroautomobiļu ražotājs Fisker paziņojis par iespaidīgām atlaidēm savai produkcijai, kas dažos gadījumos sasniedz 24 000 dolāru. Lasīt vairāk

 
 

Lasītākie raksti

Jaunie raksti