Visi komentāri - BMW iepazīstina ar 4.sērijas kabrioletu (+ FOTO)

BMW iepazīstina ar 4.sērijas kabrioletu (+ FOTO) 13

 

Foto: Publicitātes attēls

iAuto | 15.marts 2021 13:25

Vācijas autobūves uzņēmums iepazīstinājis ar jaunās paaudzes 4.sērijas kabrioletu, kas pašmāju tirgū maksās nepilnus 76 000 eiro.

Jaunās paaudzes kabriolets atšķiras ar jaunu dizainu, kur centrālais elements ir neviennozīmīgi vērtētā radiatora reste ar milzīgajām vertikālajām nāsīm, kā arī jaunās konstrukcijas pārsegu, kur mīkstais auduma materiāls nomainījis līdz šim izmantoto cieto jumtu.

Salona iekārtojums atbilst 3. un 4. sērijas augstajam standartam – ciparu mērinstrumenti, nedaudz pret vadītāju pagriezts informācijas un izklaides sistēmas ekrāns, centrālā konsole ar automātiskās kārbas un braukšanas režīmu vadību.

Kabriolets sver nedaudz mazāk par 1,9 tonnām, taču jaudīgākajā versijā M440i xDrive (374 Zs) 100 km/h iespējams sasniegt 4,9 sekundēs, kamēr maksimālais ātrums būs 250 km/h – elektroniski ierobežots.

Līdz ar pārdošanas startu pircējam kļūs pieejamas versijas 420i (184 Zs), 430i (258 Zs) und 420d (190 Zs), vasarā tām pievienosies 430d (286 Zs), rudenī – versija M440d xDrive (340 Zs).

 
Visi komentāri
 
WALA 15.marts 2021 15:39
6 1 Atbildēt

Nesaprotu, lielākā daļa M3/4 preses bilžu ir ar priekšas resti kas izskatas ... dranķīgi, taču šeit video ir tāds salikumus, kur ši reste izskatās gandrīz vai izcili:

viencexperc 15.marts 2021 16:29
2 13 Atbildēt

Saprotu, kāpēc bmw īpasniekiem nepatīk tas dibens priekšā:

Tāpēc, ka tā numura zīme aizklāj dibena vidus daļu, it kā sakot - "Nē, iespraušanai dibenā!"

Tāds anti LGBT sauklis... Lai gan patiesībā, bmw tā nedomāja.

WALA 15.marts 2021 16:42
10 1 Atbildēt

Sāc palikt apnicīgs ar atklātu muļķību (vienreiz var padristeis par šo tēmu, bet daudzreiz tas jau izklausās pēc mentālas problēmas) !

P.S. man ir pie vienas vietas ko kurš un ar ko savā guļamistabā dara, bet "sludinātāji" kā vienā tā otrā pusē kretinē ! Ejat risinat reālas dzīves problēmas nevis stumdat bezjēdzīgu tuftu, un tu personīgi pārmaiņas pēc aizej kādas grāmatas palasīt, un liec mieru pasaku grāmatām !

crepxecneiv 15.marts 2021 18:49
8 0 Atbildēt

A kur problēma dibenos, ja tie ir sieviešu?

Ok, es saprotu, ka tev interesē tikai vīriešu dibeni, bet tadēļ jau nevajag ar to tā plātīties..

Šodien 15.marts 2021 18:28
5 0 Atbildēt

Šodien brauca pretī 2 BMW ar jaunajām restēm - nepaguvu piefiksēt, laikam X7 - melnā krāsā tās lielās nāsis pat ļoti ok izskatās

Antons 15.marts 2021 15:45
0 6 Atbildēt

Pēc BMW pasūtītas aptaujas tikai 20% aptaujātiem patīk ši reste. Tāda sajūta ka viņi visi dzīvo Latvijā.

eidis 15.marts 2021 15:52
0 8 Atbildēt

Es nekādi nesaprotu vai BMW trūkst naudas paaicināt uz pāris dienām Alfas dizaineri?

Šitais ar uzliktu jumtu pilnīgi no visiem leņķiem izskatās neproporcionāls. Es saprotu Dacia, bet nu 76 k + auto..... Nu kā?

GB12 15.marts 2021 16:15
5 2 Atbildēt

Ja mēs šausmināmies par BMW dizainu, tad šis nav pirmais gadījums, kad tas ir visai pretrunīgs. Atceramies kaut vai Krisa Bengla laikus. Arī daudzi spļaudījās, bet E60 (un arī citi KB radītie profukti) bija diezgan populārs. Bet, ja pie zīmuļa pieķertos Alfas dizaineris, atrastos, kas protestētu pret to.

GB12 15.marts 2021 16:17
5 2 Atbildēt

Jooopcik, iedomājos - jau 20 gadi pagājuši kopš Bengla laikiem un toreizējās septītās sērijas E65 (par kuru arī tik daudzi šausminājās) nākšanas klajā... Kā tas laiks skrien!

eidis 15.marts 2021 16:38
1 6 Atbildēt

Benglam bija savādāka dizaina valoda (līdzīgi kā tās restes šim). Dizains var patikt/ nepatikt, moderns / arhaisks, bet šim ir čupā proporcijas. Proporcijas ir šķības tādiem auto kā Ssangyong Rodius, Fiat Multipla, Dacia Lodgy. Bet tie visi ir lēti un tur cena izšķir visu.

Šitie savukārt nolēmuši, ka ar to propelleru uz haubes nopirks pat apdirstu kociņu un pārtraukuši iespringt

Klāvs 15.marts 2021 18:56
5 1 Atbildēt

Tātad tavuprāt cilvēki brauc tikai ar dizainu? Varbūt tādēļ alfai tā niet?

Man personīgi sedaniem arī tās priekšas nepatīk, savukārt x5 manuprāt ir tieši laikā.

eidis 15.marts 2021 19:38
0 2 Atbildēt

Ja tu paprasi 76k EUR par auto, kuram ir 1 logtīrītājs un tikai vadītāja sēdeklis (otram jāpiemaksā vēl 3,8k), tad vismaz lai izskatās.

Neizskatīties drīkst Dacia Lodgy un Fiat Multipla. Tur toč ar dizainu nebrauc

Shiira banotā atrauga 15.marts 2021 20:49
2 2 Atbildēt

Tie kuriem ir viedoklis par bmw dizainu ir bomži un noteikti tuvākos 12 gadus bmw ar "lielajām nesmukjām nāsīm" nemaz nevarēs atļauties. Plikadīdas jobanie.

Tavs komentārs
 
 

Pievienot bildi Pievienot video
 
 
Stingri aizliegts iAuto.lv publicētos materiālus izmantot, kopēt vai reproducēt citos interneta portālos, masu informācijas līdzekļos vai kā citādi rīkoties ar iAuto.lv publicētajiem materiāliem bez rakstiskas EON SIA atļaujas saņemšanas.

Izceltie raksti

88 gados nebijis notikums: Volkswagen slēdz Drēzdenes rūpnīcu 24

Vācijas autobūves uzņēmums Volkswagen šonedēļ pārtrauks darbu vienā no savām rūpnīcām. Lasīt vairāk

 

Pāris, kas nav pāris. Kas kopīgs Lynk & Co modeļiem 02 un 08? (+ VIDEO)

Šoreiz TV Autoziņās salīdzinām divus it kā nesalīdzināmus Lynk & Co modeļus - elektromobili 02 un lādējāmā hibrīda 08. 02 kļuva par pirmo Lynk elektromobili Eiropas tirgū, un tas simboliski sekoja hibrīdautomobilim 01. Lynk & Co 08 turpretim ir tehniski identisks Volvo XC40. Lasīt vairāk

 

Vai Cupra sportiskais gars joprojām ir dzīvs? Atbildi meklē Jānis Vanks (+ VIDEO) 1

Cupra zīmols savulaik bija SEAT automašīnu sporta divīzija. Kopš tas kļuvis neatkarīgs, nebūt ne visas Cupra automašīnas aprīkotas ar 300 zirgspēku motoriem, un ražošanas apjomi tikko pārsnieguši miljonu. Vai tikai Cupra nav pārāk iegājusi "meinstrīmā"? Lai to noskaidrotu, paņemsim jaunāko Formentor VZ ar nu jau 333 ZS, un noskaidrosim, vai Cupra joprojām ir ātri un vienlaikus droši? Lasīt vairāk

 

351 211 eiro: Porsche gatavo kolekciju modeli par godu Ferdinandam Aleksandram Porše (+ FOTO) 2

Vācijas sportisko luksusa automobiļu ražotājs Porsche paziņojis par jaunu īpašo modeli, kas tiks saražots 90 vienībās un piedāvāts kolekcionāriem par nedaudz vairāk kā 350 000 eiro. Lasīt vairāk

 
 

Lasītākie raksti

Jaunie raksti