Renault nomainījis logotipu 7

 

Foto: Publicitātes attēls

Renault | 17.marts 2021 8:52

Ieraugot romba zīmi, mēs uzreiz iedomājamies par Renault. Un tas ir tikai loģiski! Šī ģeometriskā figūra zīmola logotipā tiek izmantota jau kopš 1925. gada.

Arī jaunā logotipa versija, kura pirmo reizi tika publiski parādīta šā gada janvārī, izvietojot uz Renault 5 prototipa, ir romba variācija – labākais apliecinājums tā spēkam. Pirms dažām dienām uzņēmums jauno logo versiju sāka ieviest dzīvē, pakāpeniski aizstājot veco. Žils Vidals, Renault dizaina direktors, atklās, kā un kāpēc radās jaunais logotips.

Atklājot “Renaulution” plānu, uz ekrāniem aiz Groupe Renault vadītāja Luka de Meo, kā arī uz Renault 5 prototipa režģa varēja redzēt jauno Renault logotipu, dēvētu arī par Renault dimantu. Kopš šī zīmīgā brīža jaunā logotipa versija tika ieviesta pakāpeniski, bez liekas ažiotāžas. Tāpat logo varēja manīt arī jaunajā ZOE reklāmas kampaņā un zīmola sociālo mediju kontos.

“Dimanta jeb romba forma ir viena no atpazīstamākajām zīmēm pasaulē un automobiļu nozarē. Tā ir vienkārša ģeometriska forma ar spēcīgu identitāti. Lielāko izaicinājumu radīja jautājums, kā to atjaunot, piešķirot jaunu nozīmi, jaunas, mūsdienīgas vērtības, kādas piemīt uz nākotni vērstam zīmolam,” uzsver Žils Vidals, Renault dizaina direktors.

Jauns logotips, kas piesaka jaunu laikmetu Renault attīstībā

Savā pastāvēšanas vēsturē Renault daudzkārt ir mainījis savu vizuālo identitāti. Taču kopš 1925. gada viena lieta gan ir palikusi nemainīga – rombs, kurš ir logotipa pamatelements. Tas ir viegli atpazīstams zīmola simbols.

Šo figūru sāka izmantot pēc Luī Reno iniciatīvas. Šī ģeometriskā figūra bija lieliski piemērota tā laika dzinēja pārsegiem. Kopumā logotips ir pārveidots astoņas reizes. Nu jau deviņas, ja ieskaitām arī šo pēdējo. Tas kārtējo reizi apliecina zīmola apņemšanos mainīties līdzi laikam. “Pēdējā logotipa versija radās 1992. gadā un – lai gan 2015. gadā tika nedaudz mainīta – tā bija nedaudz novecojusi. Darbs pie jaunās versijas sākās 2019. gadā,” stāsta Žils Vidals. “Logotipam bija jāuzsver līdzsvars starp cieņu pret zīmola mantojumu un ienākšanu jaunā laikmetā ar nākotnes simboliku.” 

Nesen atklātais logotips ir mūsdienīgāks un dinamiskāks. Turklāt Renault vēlas, lai šī versija kļūtu vēl atpazīstamāka par iepriekšējo. Kāds bija mērķis? “Mēs vēlējāmies veicināt pārejas procesu, kā arī padarīt Renault par atvērtāku zīmolu, uzsverot cilvēcisko vērtību nozīmīgumu.”

“Mainītais, visnotaļ modernais logotips iekļaujas šodienā un lieliski atspoguļo “jauno pārmaiņu vilni” Renault uzņēmumā,” norāda Žils Vidals. Tādēļ tas ir tikai dabiski, ka pirmo reizi jaunais logotips tika atklāts, prezentējot stratēģisko plānu “Renaulution”, kur logo tika novietots uz Renault 5 prototipa režģa.

Tā kā jaunais logotips tika uzņemts pozitīvi, uzņēmuma vadība nolēma to ieviest kā oficiālo uzņēmuma logo. "Mēs to pirmo reizi integrējām Renault 5 prototipā. Tas mums bija milzīgs izmēģinājumu laukums. Ņemot vērā mūsu pašu entuziasmu un ļoti pozitīvās atsauksmes, ko saņēmām, mēs nolēmām sākt to izmantot," sacīja Žils Vidals.

Vēl ikoniskāks rombs

Žils Vidals uzskata, ka rombs simbolizē visu, kas Renault uzņēmumam ir būtisks. Tādēļ romba formas saglabāšana bija pašsaprotama. “Mēs strādājām pie jaunas koncepcijas, lai romba zīme būtu gan vienkārša, gan saturiski piesātināta. Lai tā kļūtu par nenovecojušu atpazīstamības zīmi bez liekiem efektiem vai krāsām, kā arī kļūtu par mūsu grafiskā mantojuma mūsdienīgu interpretāciju,” stāsta dizaina direktors.

Renault savā leģendārajā logotipā jau vairākas reizes ir izmantojis līnijas. Tas bija 1946., 1959. un 1972. gadā, un tā nebūt nebija pakļaušanās modes tendencēm. Žils Vidals norāda: “Šī līnija mums stāsta stāstu – par simbiozi, ciklu, ceļu starp diviem rombiem, kuri optiska efekta dēļ šķiet savīti; tie papildina viens otru un rada pastāvīgas kustības iespaidu.” Unikālā, raksturīgā logo līnija piesaista uzmanību.

Jaunais logo veidots minimālistiskā un tīrā stilistikā – bez papildu burtiem vai simboliem. Esošās divas dimensijas atvieglo logo atdzīvināšanu animācijā, piemēram, video, kā arī tā izmantošanu digitālajos medijos un izvietojot uz automašīnām. Jaunais logotips pakāpeniski tiks izvietots uz Renault automašīnām. Pirmo reizi to redzēsim uz modeļiem, kuri tirgū tiks izlaisti nākamajā gadā. “Līdz 2024. gadam jaunais logotips parādīsies visā Renault automobiļu klāstā,” atklāj Žils Vidals.

 
Visi komentāri
 
imzz 17.marts 2021 10:00
3 0 Atbildēt

“Mainītais, visnotaļ modernais logotips iekļaujas šodienā un lieliski atspoguļo “jauno pārmaiņu vilni”

Ja tas ir dimants, tad jaunais logo attēlo plaisas un sašķeltību, kas tiešām labi atspoguļo bažas un nedrošību par nākotni :-/

zz-top 17.marts 2021 10:38
2 0 Atbildēt

obižaješ - Renault piārists tā bija centies piemeklēt izteicienus, lai pierādītu, ka šitā uzvilktas strīpiņas ir labākas par veco zīmējumu, bet tu visu sagrauj

GTD2 17.marts 2021 10:25
2 0 Atbildēt

varbūt nomainīja lai logo nesalīdzinātu ar sievietes dzimumorgānu

Nelabojams 18.marts 2021 7:21
1 0 Atbildēt

Kādam mārketinga vai "zīmolvedības" zilajam atkal nav bijis ko darīt un iestāstījis vadībai, ka viņam vajag maksāt vairāk.

šoferīc 19.marts 2021 1:03
1 0 Atbildēt

nevar taču atpalikt no vw tievajām strīpiņām, arī mobilie plāni, tagad modē tievs un plāns

fakts 19.marts 2021 18:10
0 0 Atbildēt

Brūnajai kūkai liec kādu logotipu gribi,nekas no tā nemainīsies.

Tev taisnība 24.marts 2021 19:10
0 0 Atbildēt

Man asociācijas vag izstrādājumiem

Tavs komentārs
 
 

Pievienot bildi Pievienot video
 
 
Stingri aizliegts iAuto.lv publicētos materiālus izmantot, kopēt vai reproducēt citos interneta portālos, masu informācijas līdzekļos vai kā citādi rīkoties ar iAuto.lv publicētajiem materiāliem bez rakstiskas EON SIA atļaujas saņemšanas.

Izceltie raksti

Ram nāk klajā ar 547 Zs pikapu 1500 RHO (+ FOTO) 3

ASV autobūves uzņēmums Ram pieteicis jaunu modeli – 547 Zs jaudīgo pikapu 1500 RHO, kas nomainīs iepriekšējo jaudas virsotni TRX. Lasīt vairāk

 

Čehu zīmola Škoda dīleris turpmāk arī Pārdaugavā (+VIDEO)

Skandi Motors autocentru Rīgā iepretim tirdzniecības centram Spice pazīst ikviens, kam kaut reizi gadījies braukt pa Lielirbes ielu Jūrmalas virzienā. Pavisam nesen tajā iekārtojies jauns un Latvijā ārkārtīgi pieprasīts zīmols - Škoda. Lasīt vairāk

 

TV AUTO ZIŅAS TESTĒ: Izmēģinām jauno Toyota Camry hibrīdu (+VIDEO) 1

Toyota Camry ir nepretenciozs vidēja izmēra sedans, ko pie mums pārdod pavisam nelielā skaitā. Turpretim ASV jau 25 gadus tas ir sedans Nr.1. Lai izpētītu šo fenomenu tuvāk, TV Autoziņas devās uz Sandjego Kalifornijā, kur pirmo reizi sastapa jaunāko 11. paaudzes Camry. Lasīt vairāk

 

Kurš izraisīja bīstamu situāciju? (+ VIDEO) 35

Abu vadītāju domas par to, kurš izraisīja bīstamu situāciju, dalās. Lasīt vairāk

 
 

Lasītākie raksti

Jaunie raksti