Ford Mondeo pametīs tirgu 2022.gada martā 20

 

Foto: Publicitātes attēls

iAuto | 27.marts 2021 5:49

Ford pārtrauks vidējās klases modeļa ražošanu 2022.gada martā, turklāt pēctecis šim modelim nav plānots.

Eiropas tirgū Ford Mondeo ienāca 1993.gadā, nomainot markas piedāvājuma klāstā modeli Sierra. Kopš tā laika pārdoti gandrīz pieci miljoni Mondeo eksemplāru, taču pēdējos gados interese par šo automobili pastāvīgi samazinājās, kopš 2000.gada pazaudējot 80% no pārdošanas apjoma. Ciparos tas atspoguļojās vēl uzskatamāk, piemēram, 2001.gadā Ford realizēja 86,5 tūkstošus Mondeo, 2020.gadā – vien 2,4 tūkstošus. Savu artavu devušas arī globālās tendences krosoveru popularitātes pieauguma virzienā, kas arī Ford gadījumā šobrīd sasniedz jau 40 procentus no pārdoto automobiļa skaita.

2020. gadā Ford noņēma no konveijera radniecisko modeli Fusion, kas bija pieejams Amerikas Savienotajās Valstīs, Eiropas Mondeo nodzīvos ilgāk, taču arī tam būs jāatvadās. Tiešā pēcteča abiem modeļiem nebūs, taču vieta tukša nepaliks – tiek uzskatīts, ka par netiešo Mondeo un Fusion mantinieku kļūs elektriskās piedziņas universāls ar paaugstinātu klīrensu. Šādas automašīnas pirmizrādei vajadzētu notikt līdz šī gada beigām.

Iepriekš kļuva zināms, ka Ford līdz 2030. gadam no Eiropas tirgus izņems visas automašīnas ar iekšdedzes motoriem un aizstās tās ar pilnībā elektriskiem modeļiem.

 
Visi komentāri
 
Latvietis 27.marts 2021 10:23
4 9 Atbildēt

Kas tas par sūdauto?! Kā vispār tādu kāds var iedomāties nopirkt, tur jābūt smadzeņu deficītam.

Gatis 27.marts 2021 10:49
5 5 Atbildēt

Taksistiem itkā patīkot, bet piekrītu auto - miskaste!

Xxx 28.marts 2021 12:43
3 3 Atbildēt

Tad jau volvo un mazda arī ir miskastes jo būvētas uz mondeo bāzes pirms raksti domā ko raksti diletanta kungs.

Gatis 28.marts 2021 13:37
4 2 Atbildēt

Bet tā jau arī ir!

Tu gribi teikt, ka tie volvo ir labi? Vienkārši dārgāki plastmasas auto izstrādājumi tāpat, kā fords.

Xxx 28.marts 2021 13:50
1 2 Atbildēt

Izskatās ka tu esi tipisks,riteņbraucējs kurš nicina autiņus,izbrauc ar mondeo biennālē un tad tu sapratīsi ka tev nav taisnības,pats braucu ar mondeo,pirms tam ir bijuši bmw , audi un citas mšīnas ,teikšu godīgi,fords nav slikts,ir arī mīnusi,šai markai,bet ja uzkarsē šo autiņu viņš kalpo daudz labāk kā citas markas,mums latvijā lēti ponti ir modē,a lēts ponts ir gaļimijs ponts

Gatis 28.marts 2021 23:07
2 1 Atbildēt

Jā, jā riteņbraucējs un protams tev visi auto bijuši arī bentlijs utt.,vislabākais nepārptotami ir forģiks, tak ej nobrauc no kraujas fanāt...

Rr19 27.marts 2021 11:17
7 3 Atbildēt

Kādreiz latvietis bija laimīgs par lietotu Žiguli, tagad jau Fords ir sūds.

tā sanāk 27.marts 2021 11:33
3 1 Atbildēt

5 miljoni idiotu, tikai viens gudrs

Rr19 27.marts 2021 15:07
1 2 Atbildēt

Lasīt iemācies.

Jumu 27.marts 2021 12:12
3 1 Atbildēt

Pie mums viedokļi par kaut kādu auto marku rodas spriežot par 10 gadīgiem. Ja 10 gadīgu auto pie mums vēl iespējams ekspluatēt vēl kādi gadi 7-8, tad auto marka skaitās normāla un tādas pērk arī jaunas. Bet, ja pēc 19 gadu ekspluatācijas viss jūk un brūk, rūsē līdz caurumi parādās, lai izietu TA jāveic lieli ieguldījumi, tad šādu marku nepērk arī jaunu.

Pļurkt 27.marts 2021 15:21
4 2 Atbildēt

Nopērkot lētu auto ir jārēķinās ka ar pretrūsas apstrādi būs jānoņemās pašam!

Ja to dara regulāri, tad Fords kalpo desmitgadēm!

Negribi apstrādāt - pērc cinkotu, bet tad cena būs gandrīz 2 reizes lielāka.

Kur problēma??? Smadzeņu trūkums, lai spētu tik prastas lietas izdomāt!

Y 27.marts 2021 20:24
1 2 Atbildēt

Kurš mūsdienu auto nav cinkots?

msh 27.marts 2021 22:01
2 0 Atbildēt

Pasaki labāk kurš ir. B3 audī bukte ar nosistu krāsu varēja saglabāties bez rūsas ne mazāku periodu cik mūsdienu fofāgeniem vajag lai bez bojājumiem sāktu rūsēt...

Xxx 28.marts 2021 12:52
0 0 Atbildēt

Zem 15 t eiro lielākā daļa nav cinkota,busi nav cinkoti,jo pēc 3 gadu ekspluatācijas rūsas ir diezgan.

Moņģiks 27.marts 2021 20:42
3 2 Atbildēt

Siermaize 27.marts 2021 20:45
6 3 Atbildēt

Siermaize bija Mondeo priekšgājējs. Pašmasa 1100kg.

Lauki 28.marts 2021 9:50
2 3 Atbildēt

Braucu jau 7.gadus ar 2.0 gāzes plīti, nobraukti gandrīz ap 200 tūkstoši. Neko sliktu neteikšu, nerūsē, jaudas pietiek, vietas daudz jo universālis, degvielu tērē maz, komplektācijā (viens otrs BMW vai AUDI atpūšas). Nu un ka priekšā zils ovāls bļambuks, par to maciņš pilnāks!

Isuehejh 28.marts 2021 13:39
3 1 Atbildēt

Nu ja, nu ja

Var jau arī bonus šņabucīti iedzert, arī maciņš būs pilnāks...

aizejošais 29.marts 2021 9:07
0 0 Atbildēt

Ak dies, da kāda šķirba, kā kārbu sauc!

Nedaudz pasmīnēju par komentāriem 29.marts 2021 12:01
0 0 Atbildēt

Autiņš pa 40-50 štukām vai 15-20 štukām ir pēc būtības diezagan līdzīgi. Dārgs, sabiedrībā cienītas markas auto ir parasti statusa, pārākuma, uc. apliecinājums apkārtējiem. Dārgajam galam nav tā braukšana 2x feināka, arī ērtuma ziņā nu nav. Tie ir dziļi iesakņojušies steriotipi, ka VAG, ML vai citas "krutās" markas ir kaut kas diži labāks un ilgspēlējošāks nekā visu Jūsu lamātais Renault vai Ford. Manuprāt, tautā iecienītas VAG šad tad izceļas uz citu fona ar vienkārši debīliem konstruktīvajiem risinājumiem, kas to īpašniekiem krietni patukšo kabatas.

Un tagad variet sākt riet, man pofig.

Tavs komentārs
 
 

Pievienot bildi Pievienot video
 
 
Stingri aizliegts iAuto.lv publicētos materiālus izmantot, kopēt vai reproducēt citos interneta portālos, masu informācijas līdzekļos vai kā citādi rīkoties ar iAuto.lv publicētajiem materiāliem bez rakstiskas EON SIA atļaujas saņemšanas.

Izceltie raksti

Unikālais 48 cilindru motocikls pārdots par 107 000 eiro

Noslēgusies Bonhams izsole, kurā tika pārdots pasaulē vienīgais 48 cilindru motocikls. Lasīt vairāk

 

Kā izskatījās iepriekšējie visu paaudžu Dacia Duster... un tagad jaunais trešās paaudzes modelis (+ VIDEO)

iAuto.lv iepazīst jaunās paaudzes Dacia Duster, pie viena parādot visas Duster modeļu paaudzes evolūciju vairāk nekā desmit gadu garumā. Lasīt vairāk

 

Līdz 1400 eiro - deputāti spriedīs par sodu pastiprināšanu ceļu satiksmē 22

Saeimas Juridiskajā komisijā šodien plānots spriest par sodu pastiprināšanu par pārkāpumiem ceļu satiksmes jomā. Lasīt vairāk

 

Japāņu Bavārija. Pirmais ieskats Mazda CX-80 salonā (+VIDEO)

Vai atminaties, kad pēdējo reizi sastapāties ar pa īstam lielu Mazda markas automašīnu? Līdz šim lielākais japāņu ražotāja modelis Eiropā saucas CX-80, un TV Autoziņām radās unikāla iespēja iepazīties ar septiņvietīgo krosoveru Mazda R&D centrā Vācijā. Lasīt vairāk

 
 

Lasītākie raksti

Jaunie raksti