Krievijas lielākais autobūves uzņēmums cer atgriezties Eiropas tirgū ar modeli Lada Vesta FL, kas varētu atbilst Euro-6 normatīviem.
Līdz šim tieši atbilstība stingrākajiem izmešu normatīviem liedza AvtoVAZ produkcijai pieeju Eiropas tirgum, taču tas varētu mainīties, ja krieviem izdosies uzlikt uz konveijeru modernizēto Lada Vesta FL.
Pagaidām par šo modeli nav tikpat kā nekādas oficiālas informācijas, dažām niansēm pa laikam parādoties vien sociālajos medijos. Paredzams, ka AvtoVAZ sedanam iebūvēs modernizētu 1,8 litru 136 Zs agregātu, kas darbosies savienojumā ar BMV6 sešpakāpju mehānisko pārnesumkārbu un atbildīs Euro-6 ekoloģijas prasībām.
2020. gada aprīlī sākās Lada XRAY Cross Instinct tirdzniecība. Tā ir versija, kurā uzstādīta Yandex Auto multimediju sistēma. Tiek ziņots, ka modernizētā Lada Vesta saņems to pašu sistēmu jau bāzē, kamēr tagad tā šim modelim pieejama vien kā papildaprīkojums.
Modernizētā Vesta FL būs pieejama sedana un Vesta SW Cross universāla modifikācijās.
Intersanti ka man blakus VAZ tirgonim biezā slānī stāv dažādas jaunas Ņivas (klasiskās 2121 pēcteces ar 4 durvim, kravas kasti utml.). Nez kādām normām tās atbilst, vai uz kurieni tiek sūtītas ...
Tur dara tā, tur tie autiņi ir piegādātāti un piereģistrēti uz firmu, jau labu laiku atpakaļ. Pircējs pērk jaunu lietotu auto.
Tur darbojas reeksporta shēma atpakaļ uz Krieviju . Galvenais lai auto pieskartos ar riteņiem Eiropas zemei, nākamajā dienā tie jau dodas atpakaļ. Cik tad Latvijā tie tiek pardoti, īpaši tagad pec Eiro 6 ieviešanas, bet tajā placī apgrozijums mērā simtos mēnesī