Šanhajas autoizstādē savu pirmo uznācienu plašākas publikas priekšā piedzīvojis Mazda elektriskais krosovers CX-30 EV.
Japānas autobūves uzņēmuma piedāvājumā jau ir CX-30 iekšdedzes motoru versija, bet tagad tai pievienojas arī kompaktā krosovera elektriskā modifikācija.
CX-30 EV Ķīnas tirgū startēs šogad, kļūstot par pirmo pilnībā elektrisko markas modeli lielās Āzijas valsts pircējiem.
CX-30 EC veidots uz SVA (SkyActiv Vehicle Architecture) platformas, ko izmanto arī Mazda pirmais pilnībā elektriskais modelis MX-30. Ražotājs vēl neatklāj tehnisko informāciju, taču pastāv iespēja, ka spēka agregātu tas aizgūs no platformas radinieka Mazda MX-30.
Šajā gadījumā CX-30 EV saņems elektromotoru, kas rada 143 Zs un 265 Nm, bet enerģijas krājumi tiks uzglabāti 35,5 kWh litija jonu akumulatorā, kas gan nespēs nodrošināt sevišķi lielu nobraucamo distanci, samierinoties vien ar aptuveni 200 kilometriem. Ar īpašas iekārtas palīdzību baterijas var uzlādēt no 0% līdz 80% 30-40 minūtēs.
Elektriskais CX-30 EV ir ievērojami augstāks par standarta iekšdedzes dzinēju krosoveru, tam ir paplašinātas riteņu arkas, sliekšņi, jaunas jumta sliedes un spoilera „lūpa” zem priekšējā bufera.
Un kur tad bezceļos būs elektrouzlādes punkti?
Bezceļos kaut kur ir degvielas uzpildes stacijas?
Vai kāds ir atcēlis degvielas kanniņas ???
Kāds ir atcēlis ģenģerus?
Tatad ģeneratoru + degvielu, tikai tipa baigā jēga, jo lai tu vispār kaut ko jēdzīgu uzlādētu kaut vai tikai pa 12 nakts stundām - tev praktiski vieglās piekabes izmēra ģenerators vajadzīgs - vienvārdsakot - have fun, tad zin vellapēdists tālāk tiks ar prastu "svietsmaižu" spēku ! ;)
Muļkības, tu vnk nepārzini jaunās tehnoloģījas, tik pat labi varētu teikt, ka tu mežā uztaisīsi urbumu, izpumpēsi naftu, izdzersi to un bākā iemīzīsi degvielu!!
Ņem un skaties kā tas izskatās, ja šķiet ka es muldu .. tehnoloģijas tev ( BEV ir pagājuša gadsimta sākuma tehnoloģija, no kuras atteicās, ja nu esi palaidis garām) :