Volkswagen mazauto Polo piedzīvojis modernizāciju, kuras gaitā tam kļuvušas pieejamas sistēmas, kas agrāk priecēja tikai augstākas klases modeļu pircējus.
Volkswagen Polo ir viens no vācu autobūves giganta peļņu nesošākajiem modeļiem, kas pēdējo 45 gadu laikā izlaists vairāk nekā 18 miljonu eksemplāru lielā skaitā.
Saskaņā ar ražotāja plānu, 2021.gadā mazauto piedzīvojis modernizāciju, kuras gaitā pamainīts dizains un uzlabots tehniskais nodrošinājums.
Automašīnas gabarīti tikpat kā nav mainījušies – riteņu garenbāze tā pati (2,56 m), bet garums pieaudzis nebūtiski un tagad sasniedz 4,05 metrus. Toties priekšējā un aizmugurējā daļa ir visai būtiski pārveidota, iegūstot Golf 8 līdzīgus vaibstus, dizainam izmantoti elementi pat no flagmaņa Arteon, lukturi dižojas ar LED tehnoloģiju jau standartaprīkojumā, bet modernos LED matricas IQ Light lukturus var iegūt par papildmaksu.
To pašu var teikt par palīgasistentiem, piemēram, IQ Drive Travel Assist, kas agrāk bija pieejama tikai Arteon un Passat, taču tagad kalpos arī Polo, un, apvienojot automātisko distances vadību ar joslas pamešanas brīdināšanas sistēmu, ļauj šajā segmentā pirmo reizi izbaudīt daļēji autonomo braukšanu līdz ātrumam 210 km / h.
Kā standarts, Polo pircējam pieejamas arī citas tehnoloģijas, piemēram, Frontassist sistēma ar pilsētas avārijas bremzēšanas funkciju un Lane Assist ar brīdināšanas funkciju par izbraukšanu no joslas.
Modernizētais Polo būs pieejams četrās aprīkojuma versijās: “Polo”, “Life”, “Style” un “R-Line”. Vasarā tām pievienosies sportiskā GTI versija ar 207 ZS un divkāršā sajūga pārnesumkārbu.
Modernizētā Polo aprīkojumā iekļauts centrālais gaisa spilvens, kas novērš vadītāja un priekšējā pasažiera saskarsmi avārijas gadījumā, ciparu mērinstrumenti, gaisa kondicionētājs un Composition Media audio sistēma. Dārgākie modeļi pievieno lielāka izmēra multimedijus, īpašus riteņu diskus un LED matricas lukturus, kas agrāk tika izmantoti Touareg.
Motoru piedāvājumā vienu litru trīs cilindru agregāts ar 80, 95 vai 110 Zs. 95 ZS motoru var apvienot ar septiņu pakāpju divsajūgu pārnesumkārbu; automātiskā kārba būs komplektā ar 110 Zs. Turklāt Polo atkal būs pieejams ar 90 Zs motoru, kas izmanto dabasgāzi.
Volkswagen vēl nav atklājis jaunā Polo cenas, taču vācu auto eksperti domā, ka pamata versijai “vajadzētu maksāt mazāk nekā 16 000 eiro”.
Agrāk visi braukāja ar 2.Golfu un bija OK. Šodien, kad Polo ir lielāks par 4.Golfu, tauta saka ka par mazu, jāņem Passat. Kur loģika?
Gan jau speķainā sievasmāte un piknika grozi nesalien aizmugurē. Taču Polo vieta bagāžniekā dažiem tiešām var būt problēma. Man uz laukiem braucot, ja jāved lietas dārza darbiem, nepietiek. Tiesa, gluži pasāta izmēru arī vēl nevajag.
Gribi teikt, ka salonā polo ir lielāks par 4to golfu?
Kura ir tā tauta, kas to saka??? Un kopš kura laika Golf4 - 4.15m ir īsāks par jauno Polo ar 4.05m garumu?
Lasīt proti? Polo bagāžniekā vnk nav pietiekami daudz vietas.
Loģika ir tur ka tie ir ĀRĒJIE izmēri, uzauguši dēļ visādām pasīvajām drošībām utt. Iekšā tas otrais golfs noteikti ir lielāks par to pašu polo un droši vien īpaši neatpaliek no esošā golfa.
Jaunie miņi, ja kas, ārēji arī ir lielāki par otro golfu...
No otras puses, šī gadsimta polo, un tā radinieki, vispār ir jūtami pastiepušies; starpība starp muteres fābiju [ceturtās paaudzes polo] un trešās paaudzes polo ir diezgan jūtama...