Visi komentāri - Subaru un Toyota strādā pie kopīga krosovera projekta

Subaru un Toyota strādā pie kopīga krosovera projekta 6

 

Foto: Publicitātes attēls

iAuto | 13.maijs 2021 5:19

Japānas autobūves uzņēmumi Subaru un Toyota apvienojušies kopīgā projektā, kura rezultāts būs elektrisks krosovers Solterra. Subaru tas būs pirmais pilnībā elektriskais modelis.

Pirmo tīzeri, kas sniedz priekšstatu par jaunā krosovera dizainu, publicējis Subaru, turklāt kļuvis zināms, ka automašīnu paredzēts izplatīt plašā reģionā, ieskaitot Eiropas, ASV, Ķīnas un Japānas tirgus.

Nosaukums Solterra ir atvasināts no latīņu vārdiem "Sol" ("Saule") un "Terra" ("Zeme"), kas norāda uz autoražotāja tiekšanos pēc "mierīgas līdzāspastāvēšanas ar māti dabu".

Modeļa pamatā ir e-Subaru Global Platform (e-TNGA) platforma, kas ir īpaša Toyota TNGA arhitektūras modifikācija, kas paredzēta tieši elektromobiļiem.

Šis tehniskais risinājums ļauj izveidot transportlīdzekļus ar atšķirīgu motoru skaitu, kā arī izmantot aizmugurējo, priekšējo vai pilnpiedziņas piedziņas shēmu.

Solterra tehniskās īpašības Subaru joprojām tur noslēpumā, tomēr, pēc neoficiāliem datiem, krosovers saņems divus dzinējus (pa vienam uz katras ass), kas nodrošinās pilnpiedziņu.

Subaru Solterra ieradīsies 2022.gadā, turklāt drīzumā ar savu modeli nāks klajā arī Toyota, kas aprīlī sarīkotajā Šanhajas autoizstādē nodemonstrēja elektriskā krosovera prototipu.

 
Visi komentāri
 
Hmm 13.maijs 2021 7:27
1 0 Atbildēt

vai tas ir labi?, bija taču Toyota GT86/Subaru BRZ - šķiet, ne viens, ne otrs īpaši laimīgs nejutās

GTD2 13.maijs 2021 7:44
0 0 Atbildēt

ak šie garlaicīgie krossoveri

WALA 13.maijs 2021 13:52
0 0 Atbildēt

Nu ko vai pasauli ieraudzīs "opozīt elektromotors" ???

imzz 13.maijs 2021 17:33
0 0 Atbildēt

Vispār, tā ir ideja. Lai novērstu žiroskopisko efektu no elektromotora rotora, risinājums būtu divi pretējos virzienos rotējoši ;)

Jumu 13.maijs 2021 19:49
0 0 Atbildēt

Nesaprotu, vai tas ir, ka viens ritenis griežas vienā virzienā, bet otrs pretējā?

imzz 14.maijs 2021 10:52
0 0 Atbildēt

Nē, kāpēc tad ? Abus motorus vienu otram pretīm, uz katra rotora ass gala zobrats, abus zobratus sazobē un griezes momentu noņem ar 3. zobratu.

Tavs komentārs
 
 

Pievienot bildi Pievienot video
 
 
Stingri aizliegts iAuto.lv publicētos materiālus izmantot, kopēt vai reproducēt citos interneta portālos, masu informācijas līdzekļos vai kā citādi rīkoties ar iAuto.lv publicētajiem materiāliem bez rakstiskas EON SIA atļaujas saņemšanas.

Izceltie raksti

88 gados nebijis notikums: Volkswagen slēdz Drēzdenes rūpnīcu 24

Vācijas autobūves uzņēmums Volkswagen šonedēļ pārtrauks darbu vienā no savām rūpnīcām. Lasīt vairāk

 

Pāris, kas nav pāris. Kas kopīgs Lynk & Co modeļiem 02 un 08? (+ VIDEO)

Šoreiz TV Autoziņās salīdzinām divus it kā nesalīdzināmus Lynk & Co modeļus - elektromobili 02 un lādējāmā hibrīda 08. 02 kļuva par pirmo Lynk elektromobili Eiropas tirgū, un tas simboliski sekoja hibrīdautomobilim 01. Lynk & Co 08 turpretim ir tehniski identisks Volvo XC40. Lasīt vairāk

 

Vai Cupra sportiskais gars joprojām ir dzīvs? Atbildi meklē Jānis Vanks (+ VIDEO) 1

Cupra zīmols savulaik bija SEAT automašīnu sporta divīzija. Kopš tas kļuvis neatkarīgs, nebūt ne visas Cupra automašīnas aprīkotas ar 300 zirgspēku motoriem, un ražošanas apjomi tikko pārsnieguši miljonu. Vai tikai Cupra nav pārāk iegājusi "meinstrīmā"? Lai to noskaidrotu, paņemsim jaunāko Formentor VZ ar nu jau 333 ZS, un noskaidrosim, vai Cupra joprojām ir ātri un vienlaikus droši? Lasīt vairāk

 

351 211 eiro: Porsche gatavo kolekciju modeli par godu Ferdinandam Aleksandram Porše (+ FOTO) 2

Vācijas sportisko luksusa automobiļu ražotājs Porsche paziņojis par jaunu īpašo modeli, kas tiks saražots 90 vienībās un piedāvāts kolekcionāriem par nedaudz vairāk kā 350 000 eiro. Lasīt vairāk

 
 

Lasītākie raksti

Jaunie raksti