Subaru un Toyota strādā pie kopīga krosovera projekta 6

 

Foto: Publicitātes attēls

iAuto | 13.maijs 2021 5:19

Japānas autobūves uzņēmumi Subaru un Toyota apvienojušies kopīgā projektā, kura rezultāts būs elektrisks krosovers Solterra. Subaru tas būs pirmais pilnībā elektriskais modelis.

Pirmo tīzeri, kas sniedz priekšstatu par jaunā krosovera dizainu, publicējis Subaru, turklāt kļuvis zināms, ka automašīnu paredzēts izplatīt plašā reģionā, ieskaitot Eiropas, ASV, Ķīnas un Japānas tirgus.

Nosaukums Solterra ir atvasināts no latīņu vārdiem "Sol" ("Saule") un "Terra" ("Zeme"), kas norāda uz autoražotāja tiekšanos pēc "mierīgas līdzāspastāvēšanas ar māti dabu".

Modeļa pamatā ir e-Subaru Global Platform (e-TNGA) platforma, kas ir īpaša Toyota TNGA arhitektūras modifikācija, kas paredzēta tieši elektromobiļiem.

Šis tehniskais risinājums ļauj izveidot transportlīdzekļus ar atšķirīgu motoru skaitu, kā arī izmantot aizmugurējo, priekšējo vai pilnpiedziņas piedziņas shēmu.

Solterra tehniskās īpašības Subaru joprojām tur noslēpumā, tomēr, pēc neoficiāliem datiem, krosovers saņems divus dzinējus (pa vienam uz katras ass), kas nodrošinās pilnpiedziņu.

Subaru Solterra ieradīsies 2022.gadā, turklāt drīzumā ar savu modeli nāks klajā arī Toyota, kas aprīlī sarīkotajā Šanhajas autoizstādē nodemonstrēja elektriskā krosovera prototipu.

 
Visi komentāri
 
Hmm 13.maijs 2021 7:27
1 0 Atbildēt

vai tas ir labi?, bija taču Toyota GT86/Subaru BRZ - šķiet, ne viens, ne otrs īpaši laimīgs nejutās

GTD2 13.maijs 2021 7:44
0 0 Atbildēt

ak šie garlaicīgie krossoveri

WALA 13.maijs 2021 13:52
0 0 Atbildēt

Nu ko vai pasauli ieraudzīs "opozīt elektromotors" ???

imzz 13.maijs 2021 17:33
0 0 Atbildēt

Vispār, tā ir ideja. Lai novērstu žiroskopisko efektu no elektromotora rotora, risinājums būtu divi pretējos virzienos rotējoši ;)

Jumu 13.maijs 2021 19:49
0 0 Atbildēt

Nesaprotu, vai tas ir, ka viens ritenis griežas vienā virzienā, bet otrs pretējā?

imzz 14.maijs 2021 10:52
0 0 Atbildēt

Nē, kāpēc tad ? Abus motorus vienu otram pretīm, uz katra rotora ass gala zobrats, abus zobratus sazobē un griezes momentu noņem ar 3. zobratu.

Tavs komentārs
 
 

Pievienot bildi Pievienot video
 
 
Stingri aizliegts iAuto.lv publicētos materiālus izmantot, kopēt vai reproducēt citos interneta portālos, masu informācijas līdzekļos vai kā citādi rīkoties ar iAuto.lv publicētajiem materiāliem bez rakstiskas EON SIA atļaujas saņemšanas.

Izceltie raksti

Ar 120 000 eiro vērtības kritumu – Vācijā pārdod Audi ar V12 dīzeļa dzinēju 18

Pirms 12 gadiem šī automašīna maksāja 145 000 eiro, tagad īpašnieks to gatavs atdot par 23 800 eiro. Lasīt vairāk

 

Šajā pavasarī 11 Latvijas pilsētās atgriežas vides akcija "Dod riepām otru dzīvi" 7

Ar pavasara un siltā laika tuvošanos tiek aktualizēti auto īpašnieku jautājumi – kur likt vecās riepas un kas ir videi draudzīgākais veids, kā tās utilizēt? Lasīt vairāk

 

“Eurofighter” iznīcinātāji bāzējas Latvijā (+ VIDEO) 3

Pieci Vācijas “Eirofighter” iznīcinātāji, katrs 100 miljonu eiro vērtībā, un vairāki simti karavīru NATO Baltijas gaisa telpas patrulēšanas misijā līdz šā gada nogalei bāzēsies Latvijas gaisa spēku bāzē Lielvārdē. Lasīt vairāk

 

Jaunā Škoda Octavia stājas uz konveijera

Pagājušajā nedēļā Čehijā tika uzsākta modernizētās Škoda Octavia ražošanu. Modelis būs pieejams ar plašu dzinēju klāstu, ieskaitot elektrificētās mild-hybrid versijas. Lasīt vairāk

 
 

Lasītākie raksti

Jaunie raksti