Vācijas autobūves uzņēmums BMW atklājis 2.sērijas jaunā modeļa attēlus, pilnvērtīgu prezentāciju solot sarīkot 8.jūlijā, Gūdvudas Ātruma festivālā.
Bija pierasts, ka katra jaunā BMW vizītkarte ir arvien izmēros pieaugoša radiatora reste, taču šis gadījums ir izņēmums – 2.sērijas modelim lieli ir tikai gaisa pievades kanāli un trapecveida izplūdes sistēmas uzgaļi, kamēr radiatora režģis nebūs lielāks kā priekštecim.
Zināms, ka dzinēju klāstā iekļauts 2,0 litru benzīna motors ar 184 Zs un tāda paša tilpuma turbodīzelis ar 190 Zs (20d) jaudu, kas apvienots ar 48 voltu startera ģeneratoru. Abi motori sadarbojas ar astoņu pakāpju automātisko pārnesumkārbu, turklāt abi paredzēti tikai kupejai ar aizmugurējo riteņu piedziņu.
Tiem, kas vēlas vairāk jaudas un stingrāku saķeri, jāpasūta versija M240i xDrive ar 374 Zs 3,0 litru sešu cilindru motoru, astoņu pakāpju automātisko kārbu un pilnpiedziņas sistēmu. Paātrinājums līdz simtam šādai versijai, kas ir par 34 Zs jaudīgāka nekā priekštecis, aizņem 4,3 sekundes.
Nedaudz vēlāk gaidāms arī 2,0 litru četrcilindru turbomotors, kas attīstīs 245 Zs.
BMW 2.sērijas kupeju ražos Meksikā. Vācijā tā maksās vismaz 39 700 eiro par versiju ar mazāko benzīna motoru, bet par jaudīgo pilnpiedziņas versiju ar sešcilindru motoru prasīs vismaz 56 000 eiro.
Labi ka tas lielais daikts pa vidu konsolē atstāts būs vismaz ko raustīt...
"Tas daikts" ir ellīgi parocīgs salīdzinot ar jebkuru citu risinājumu. Tikai tiem kas ar tādu "daiktu" nekad dzīvē nav braukuši labāk varētu patikt pogas.
Tur jau tā lieta, ka tas daikts aizņem vietu viduskonsolē, ja būtu manuālā kārba būtu cita runa.
Un tipa poga, vai jebkas cits to neaizņem, jeb to tu domā ka nobļaujoties "aidā" - auto sāka braukt tev vajadzīgajā virzienā ???
Tas ir viens no iemesliem, kadeļ šos m2, m3, m4 tieši pērk un ne mersedes, pamēģini pārslēgt ātrumu līkumā liekot slīpi ar ar lapstiņām aiz stūres, vai varbūt, kā mersedes pieliec atruma pārslēgšanas sviru blakus stūrei, kā jau penšu auto tas pienāktos...
Ne tu esi bijis, ne būsi auditorija priekš šiem bmw, sēdi un spaidi pogas, nav ko "slīpēt", tava vecā sirds vel neizturēs..
2.0 tik vien pietiks, kā jaunuļiem krustojumā uzspolēt tad iedriftēt pretējās ielas apmalē un nolauzt kādu riteni Tas jau nekas, čiksas būs apmierinātas
Nespried pēc sevis un saviem bērniem...
Ja būtu piedalījies sacīkstēs, tad zinātu, ka ātrumus pārslēdz pirms līkuma un stūre tādam sacīkšu auto netinās 3x no atdures līdz atdurei. Nu krūmu gonščiki to var nezināt.
Ko tu te muldi umņik, ne tu esi sacīkstēs braucis, ne krūmu gonkās ienāci šeit vienkārši iedirs...
Un kā tev konkrēti traucē tā pārslegšanas svira? Manuāla kārba arī traucē?
Pilnīgu huiņu tu te dzen!
Katrā ziņā, tā svira "sportošanai" jebkurā gadījumā ir pluss nekā, ja tās nebūtu, tādēļ nepataisi sevi par muļķi runājot par sacīkšu trasēm...
Butu kaut vienā tajā krūmu gonkā piedalījies, ar tur tevi visi pazemotu un paņemtu priekšā
TU jau labāk zini ar ko es esmu un kur braucis Bet lai nebūtu jāmocās beidzamā gonka man bija biķerniekos kur drifta trase. Esmu sacensībās piedalījies gan ar manuālo gan aut kārbu. Un bmw ir īpašumā pietiekami bijuši, pat 5,4l 12cil.
Kad sāk trūkt argumenti pogu slīpētājiem, aiziet uz personālijām, bērniem un priekšā aizmugurē ņemšanu...Tāds tādu atrod
Nē, tāds tādu šajā gadījumā neatrod, jo es neesmu no tavas varavīkšņu saimes!
Ja Tu būtu piedalījies sacensībās, vai braucis ar šāda tipa bmw, tad tev nebūtu jautājumu par ātrumu pārslēgšanas sviru viduskonsolē.
Kas tieši tev tajā svirā nepatīk? Tad uzraksti konkrēti nevis mīz karstu! Kas tur slikti ar to sviru? Un kādēļ tur būtu jābūt pogām?
Tas ir ielas automobīlis.
Un? Ferrai nav ielas automobīlis?
Cilvēki perk šādus auto lai brauktu ar tiem ikdienā, vai kā svētdienas auto trasei, kas tur slikts? Brauc pa ielu, aizbrauc uz trasi papriecāties, visi jau nevat būt tik bagāti, lai varetu iegādāties vairakus jaunus auto! Neaizmirsti, ka bmw vienmēr centies piedāvāt sevi, kā "sportistu" starp konkurentiem, ko daudzi diemžēl ta arī nespēj saprast. Un kadēļ tad uzreiz jāsāk dirst par "raustīšanu" utt?
Lieki pieminēt, ka foto redzamais ir 240tais, kuru diez vai kāds pirks nedomājot par tā auto nelielu "palauzšanu".