Pirms nonākšanas tirdzniecībā, “Porsche Cayenne Turbo Coupé” pierādīja savu dinamikas potenciālu - testa braucējam Larsam Kernam izdevās leģendāro Nirburgringas Nordšleifes trases 20,832 kilometru apli veikt vien 7:38.925 minūtēs, uzstādot jaunu rekordu, informē uzņēmuma pārstāvji.
Trases laiku notariāli apstiprināja, un tagad tas “Nürburgring GmbH” oficiālajā sarakstā ir kā jaunais rekords “SUV, bezceļa automobiļu, mikroautobusu, pikapu” kategorijā.
“Pēc pirmajiem Nordšleifes trases metriem šajā “Cayenne”, sajutu kārdinājumu griezties atpakaļ, lai pārliecinātos, ka patiesi sēžu SUV,” par savu rekordātro braucienu saka Larss Kerns, kurš arī piedalījies modeļa izstrādē. “Automobiļa ārkārtīgi precīzā stūrēšana un stabilā aizmugurējā ass deva man lielu pārliecību Hacenbahas sekcijā,” piebilst Kerns.
Pēc testa braucēja vārdiem, automobilis spēja zibenīgā ātrumā mainīt virzienu asos līkumos bez šūpošanās vai manevrēšanas grūtībām. Arī tehniski sarežģītajos posmos jaudīgo “Cayenne” droši iespējams saukt par “šofera automobili”, ko var viegli kontrolēt.
“Ja citiem auto trases augstajos pakalnos riteņi parasti atraujas no zemes, braucot “Cayenne”, šie posmi šķita līgani un mierīgi”, norāda Kerns. “Riteņiem nodrošināta liela kustības amplitūda, bet virsbūve saglabājas stingra un kontrolēta. Piedziņas sistēma sagādā ļoti patīkamus pārsteigumus. Tā sniedz jaudu jebkurā situācijā, kā arī nodrošina nevainojamu pārnesumu pārslēgšanu”, tā Kerns.
Jaunais “Cayenne” – augsta veiktspēja apvienojumā ar daudzpusību
“Šī modeļa izstrādē mēs koncentrējāmies uz pirmšķirīgu veiktspēju pa koplietošanas ceļiem. Mūsu rekordus pārspējušais “Cayenne” ir balstīts uz “Cayenne Turbo Coupé”, taču tā izstrādē rūpējāmies, lai sasniegtu pirmšķirīgu garenisko un sānisko dinamiku,” atklāj “Cayenne” produktu līnijas viceprezidents Štefans Vekbahs.
Jaunā modeļa rekordīsais laiks Nordšleifes trasē apstiprina SUV dinamiskās iespējas. Turklāt automobilis, būdams tipisks “Cayenne”, vienlaikus izceļas ar daudzpusīgu pielietojumu un augstu braukšanas komforta līmeni.
Larss Kerns savu ātrāko Nordšleifes trases laiku ar jaudīgo “Cayenne” veica šā gada 14. jūnijā plkst. 11.31, kad gaisa temperatūra bija 23 grādi pēc Celsija, bet trases temperatūra - 46 grādi. Finiša līniju braucējs šķērsoja pēc 7:38.925 minūtēm.
Lai pasargātu braucēju, “Cayenne” aprīkoja ar sacīkšu sēdekli un drošības karkasu. Automobili šī brauciena veikšanai aprīkoja ar 22 collu “Pirelli P Zero Corsa” riepām, kas īpaši radītas jaunajam “Cayenne” modelim un ir pieejamas standarta komplektācijā.
Man patīk šī kategorija- "SUV un mikroautobusi". Līdz ar to viss ir skaidri pateikts.