Par pāreju uz elektriskās piedziņas spēka iekārtām paziņojis arī Aston Martin. Pirmais šādas konstrukcijas modelis varētu debitēt 2025.gadā.
Aston Martin vadītājs Tobiass Mērs sarunā ar žurnālistiem atklājis, ka iekšdedzes motori britu uzņēmumam drīz kļūs par vēsturi.
Elektrisko piedziņu iegūs jau nākamās paaudzes Vantage un DB11, turklāt viens no šiem modeļiem debitēs 2025.gadā. Pāreja uz e-motoriem notiks pakāpeniski, tādēļ Aston Martin piedāvājumā būs arī hibrīdi. Tas attiecas uz krosoveru DBX un modeli ar centrā iebūvētu motoru, kas nostāsies pakāpienu zemāk par Valkyrie un Valhalla.
Britu ražotāja hibrīda un pilnībā elektriskie modeļi taps uz angļu ilggadējo partneru Mercedes-Benz motoru bāzes, taču Aston Martin tiem sola tikai savam zīmolam raksturīgas īpašības un iestatījumus. Zināms, ka Aston Martin elektrisko automašīnu tāldarbība sniegsies līdz 600 kilometriem.
Mazapjoma ražotājs , uz kuru neattiecas tik stingras izmešu normas arī grasās iet "širpotreba virzienā", jeb ir par slinku nopirkt vajadzīgās tehnoloģijas ICE attīstībai ????
Kļūstot par BEV Astons būs tas pats kas visi pārējie ... kā taisās attaisnot lielo cenu un kā uzturēt unikalitāti ???
Tējkanna var būt kaut ar Porsche design ( jā jā tāda tiešam eksistē un ar to nedomāju Taycan), tomēr tā ir tikai un vienīgi tējkanna ar smuku dizainu.