2022.gada pirmajā ceturksnī pie pircējiem dosies modernizētais Ford Focus. Automašīna būs pieejama ar piecdurvju hečbeka un universāla virsbūvi.
Papildu atsvaidzinātajam izskatam ar jaunu radiatora resti, motora pārsegu un sportiskāka izskata bamperi, modernizētais modelis ieguvis lukturus ar diožu tehniku (adaptīvie lukturi par papildmaksu), kā arī ciparu mērinstrumentus un multimediju ekrānu attiecīgi ar 12,3 un 13,2 (agrāk 8 collu) collu displejiem.
Jaunā SYNC 4 multimediju sistēma atbalsta Android Auto un Apple CarPlay un balss vadību, nodrošina pieeju Connected Navigation un Ford Secure servisiem, kā arī pieļauj programmnodrošinājuma atjaunošanu no interneta.
Dzinēju klāstā tika saglabāti vienlitrīgie EcoBoost benzīna dzinēji ar 100, 125 un 150 zirgspēku jaudu. Abi var strādāt savienojumā ar astoņu pakāpju automātisko vai sešu pakāpju manuālo pārnesumkārbu. Modernizētais Focus būs pieejams arī ar Mild Hybrid dzinējiem, kas nodrošina 125 un 155 Zs jaudu. Šajā gadījumā sadarbības partneris tam būs sešpakāpju "mehānika", vai septiņu pakāpju Powershift „robots” ar diviem sajūgiem.
Drošības sistēmas papildinātas ar aktīvo aklā leņķa asistentu, kas par šķēršļiem brīdinās ar stūres vibrāciju.
190 Zs dīzeļdzinēja ST versijai vairs nebūs, bet jaudīgākais motors modernizētā Focus klāstā būs 2,3 litru benzīna turbo agregāts ar 280 Zs, kas strādā kombinācijā ar 6MK vai 7-pakāpju Powershift un Vācijas tirgū būs pieejams par 36 500 eiro. Zināmas arī bāzes modeļa cenas: no 22 450 eiro hečbekam, no 23 650 eiro universālam.
Ford, beidziet vienreiz šo lopu mocīšanu un uztaisiet elektrisku kompaktklases konkurentu golfam un tesla zem 30 k€ ar vismaz 400 km no 1 uzlādes. Bez tabletes panelī ar normālām pogām un kloķiem.
Taksistiem būs labi, neviens normāls cilvēks tāpat fordu nepirks!
Ļoti savdabīga izpratne par normālu cilvēku
Nu labi, tiešām kāds būtu iemesls, lai iegādātos fordu?
Vienīgi zemā cena, varbūt..