Modernizētais Volkswagen Tiguan Allspace dīleru centros (+ FOTO) 1

 

Foto: Volkswagen

iAuto | 12.novembris 2021 11:48

Volkswagen uzsācis krosovera Tiguan Allspace pārdošanu, Vācijā tā cena sākas no atzīmes 36 900 eiro.

Tiguan Allspace būs pieejams standarta un pagarinātajā versijā, priekšējo vai visu riteņu piedziņu, trīs aprīkojuma komplektācijās: Life, Elegance un R-Line. Motoru klāstā pieci agregāti – trīs benzīna un divi darbināmi ar dīzeļdegvielu.

Bāzes versijai iebūvēts 1,5 litru TSI benzīna dzinējs, kas attīsta 150 Zs un savienots 6 pakāpju manuālo pārnesumkārbu. Pieejami arī divi 2,0 litru TSI dzinēji ar 190 ZS un 245 ZS ar visu riteņu piedziņu  un 7DSG, kā arī divi TDI dīzeļi ar tādu pašu darba tilpumu 150 ZS un 200 ZS jaudu. Pēdējiem komplektā dubultie SCR katalītiskie neitralizatori ar dubultu AdBlue iesmidzināšanu (dubultā dozēšana). Visi dzinēji atbilst Euro 6d-ISC-FCM izmešu standartam.

Automašīna, kas pēc izvēles pieejama arī septiņvietīgā variantā, būs aprīkota ar Digital Cockpit Pro mērinstrumentiem, informācijas un izklaides sistēmu ar līdz pat 9,2 collu krāsu displeju, kā arī jaunām palīdzības sistēmām, ieskaitot Front Assist sadursmes novēršanas palīgsistēmu, no joslas novirzīšanās brīdinājumu, vadītāja noguruma uzraugu un automātisko distances kontroli, kas savienojumā ar 7 pakāpju DSG pārnesumkārbu ietver arī Stop & Go funkciju. Papildaprīkojumā pieejamais IQ Drive Travel Assist nodrošina patstāvīgu stūrēšanu, bremzēšanu un paātrinājumu braucot ātrumā līdz pat 210 km/h.

Tiguan Allspace savienojumā ar pilnpiedziņu drīkst vilkt piekabi ar kopējo masu līdz 2,5 tonnām.

Automobiļa pamataprīkojumā ietilpst 18 collu vieglmetāla diski, komforta sēdekļi, divi USB interfeisi, elektriski vadāmas bagāžas nodalījuma durvis un sudrabkrāsas anodētas jumta sliedes.

19 collu vieglmetāla diski, komforta apgaismojums, LED matricas priekšējie lukturi, stūres apsilde un "Easy Open & Close" funkcija bagāžas nodalījuma durvīm pieejama vidējai aprīkojuma komplektācijai Elegance, bet R-Line ir īpašs aerodinamisko detaļu dizains, platāki sliekšņi, aizmugurējais spoileris, sporta sēdekļi un daudzfunkcionāla ar ādu apvilkta sporta stūre.

 
Visi komentāri
 
Antons 13.novembris 2021 9:44
0 3 Atbildēt

Vadamība - garām, piekares komforts - garām, skārienekrāns - garām - cilvēkiem pofig, galvenais, ka krosovers ar pareizu bedžu.

Tavs komentārs
 
 

Pievienot bildi Pievienot video
 
 
Stingri aizliegts iAuto.lv publicētos materiālus izmantot, kopēt vai reproducēt citos interneta portālos, masu informācijas līdzekļos vai kā citādi rīkoties ar iAuto.lv publicētajiem materiāliem bez rakstiskas EON SIA atļaujas saņemšanas.

Izceltie raksti

Krievijas autotirgus “ķīnizācija”

Krievijas automobiļu tirgu pārņem Ķīnas autobūve, Krievijas ražotāji nespēj konkurēt ar lielā Austrumu kaimiņa piedāvājumu. Lasīt vairāk

 

TV AUTO ZIŅAS TESTĒ: Visu laiku labākais VW Passat? (+VIDEO) 13

Jaunais Volkswagen Passat bija un ir gada gaidītākais D segmenta modelis, kas turpmāk būs tikai universāļa izpildījumā. Pats galvenais, ka jaunais Passat būs ļoti “gardi” aprīkots un tas lieliski brauks. Lasīt vairāk

 

TV AUTO ZIŅAS TESTĒ: Izmēģinām jauno Toyota C-HR PHEV (+VIDEO) 1

Jaunais Toyota C-HR ir lielāks, greznāks un jaudīgāks par iepriekšējo, turklāt tagad tam ir arī lādējamā hibrīda versija. TV Autoziņām bija izdevība iepazīties ar šo C-HR modeli testa braucienos Francijā. Lasīt vairāk

 

Šis hibrīds nav tas hibrīds. Kā atšķiras elektrificētie auto? (+VIDEO) 2

Daudzzīmolu auto dīleris Autohalle tagad saucas Auto Bassadone. Šoreiz sadarbībā ar AB servisa tehnisko speciālistu Edgaru Lulli salīdzināsim trīs veidu pašuzlādes hibrīdus - Opel mikrohibrīdu, Alfa Romeo vieglo jeb mild hybrid kā arī pavisam īstu Hyundai pašuzlādes hibrīdu. Lasīt vairāk

 
 

Lasītākie raksti

Jaunie raksti