Ķīna atcels subsīdijas elektrisko un hibrīda automašīnu iegādēm 11

 

Foto: iAuto.lv

Nozare.lv | 3.janvāris 2022 11:07

Ķīna šī gada beigās pārtrauks subsīdiju piešķiršanu elektrisko un hibrīda automobiļu iegādēm, jo spēcīgie tirdzniecības apjoma rezultāti šajā nozarē liecina, ka valsts atbalsts vairs nav nepieciešams, paziņojušas varasiestādes.

Ķīnas Finanšu ministrija pavēstījusi, ka šo automobiļu iegādēm paredzētās subsīdijas šī gada sākumā tiks samazinātas par 30%, bet gada beigās tās tiks atceltas pavisam.

Elektrisko un hibrīda automobiļu tirdniecība Ķīnā piedzīvojusi strauju izaugsmi, pēdējos mēnešos uzrādot izaugsmi gada griezumā par vairāk nekā 100%.

Ķīnas Autobūves asociācija (CAAM) pagājušajā nedēļā lēsa, ka elektriskie un hibrīda automobiļi 2022.gadā veidos 18% no kopējā automašīnu tirdzniecības apjoma, salīdzinot ar vien 5% 2019.gadā.

No 27,5 miljoniem Ķīnā šogad pārdotu automobiļu pieci miljoni būs elektriskās vai hibrīda automašīnas, prognozē CAAM.

 
Visi komentāri
 
650 3.janvāris 2022 11:16
0 2 Atbildēt

Labrīt, ļ.cien. Huņ Luņ Lohi !

GTD2 3.janvāris 2022 11:47
3 0 Atbildēt

Ķīnieši, kā vienmēr pionieri, atliek tik minēt vai eiropā atcels šogad vai nākamgad

msh 3.janvāris 2022 12:23
1 1 Atbildēt

Nu nu. Ķīniešiem tāpat paliek lielāks pamudinājums tās elektrokastes pirkt - kaut vai numuru izsniegšanas sistēma.

Hi 3.janvāris 2022 12:06
10 5 Atbildēt

Hi hi hi hi

Sabiedriskā tr. joslas - nākamās. Tad - bezmaksas stāvvietas. Uzrullējiet lūpu ļ.cien. elektrolohi

A vot 3.janvāris 2022 12:53
2 2 Atbildēt

Interesanti - mīnuso esošie elektroauto īpašnieki vai tie, kas ticēja ka 2022.g. iebrauks Gaišajā Elektriskajā Nākotnē ar Mazlietotu Dabai Draudzīgo Tīrauto, kam 100km nobraukums izmaksā eir1.50

Asaris 3.janvāris 2022 14:01
1 0 Atbildēt

Interesanti, kapēc dinozauru sulas nozarei negriež subsīdijas nost, tie laikam labāk uzpērk valdības.

Hm 3.janvāris 2022 15:51
1 0 Atbildēt

Ko tieši tu domā ar subsīdijām? Sulas tirgotāji paši maksā visiem pēc kārtas.

msh 3.janvāris 2022 19:14
0 0 Atbildēt

Par kādām subsīdijām tu runā? Vai Saūda Arābija un Norvēģija ir tik turīgas jo valstij piederošās naftas kompānijas budžetā atskaita atpakaļ subsīdijas? Vai tomēr peļņu? Vienīgās subsīdijas kas tur var būt - subsīdijas ASV un, iespējams, rietumeiropas pārstrādes rūpnīcām lai tās neizkonkurētu arābu un citu trešo valstu pārstrādes rūpnīcas, tādējādi radot stratēģiskus riskus - kur viens no iemesliem kāpēc naftas pārstrāde tajās valstīs izmaksā dārgāk ir augstākas dabas aizsardzības prasības. Ja subsidē vēl kaut ko, avotu studijā, savādāk tukša diršana no elektrokastu jūsmiņa puses.

650 3.janvāris 2022 15:01
0 0 Atbildēt

Personīgais autotransports ir jālikvidē kā suga.Tas ir nepārprotami skaidrs, skaties no kura gala gribi.Visus Lohus sabāzt trollejbusos un tml (lopu) vagonos.Vidēji turīgajiem atstāt iespēju izīrēt reno zoju ar 0.5 dzelteno zvaigzni/pierē.

Īpaši vip izredzētie lai (pagaidām) mauc 30km rādiusā pa riņķi ar pers.elektro par 30eur/100km un fosīlo motoru jājējiem no 25tā papildus sodu 30eur/h..Jā.

wes 3.janvāris 2022 17:05
10 0 Atbildēt

Nesens notikums norgē. -7 un snieg! Norgē parasta parādība šai gadalaikā. Sastrēgums dēļ smagajiem, kuri nav tikuši kalnā apm 3-4km., bet nekas nekust jau 4stundas, jo vikingi brauc glābt smagos no otras kalna puses, jo no šīs nevar dēļ sastrēguma. Toties no šīs puses izsaukti glābēji ar DĪZEĻĢENERATORU!+tējas termosiem, jo korķī atradās 3.teslveidīgie ar mirušiem akumulatoriem, kas saprotams nozīmē nosalšanu...Morāle? Teslveidīgie kā ikdienas un kā vienīgais auto ir nekam nederīgs mēsls! Vismaz šajos platuma grādos un uz augšu-ziemeļiem.

imzz 3.janvāris 2022 23:55
1 0 Atbildēt

Izskatās, ka Ķīna orientējas uz metilspirtu vismaz kravas auto segmentā, un pareizi vien ir. Jo lietot tonnīgas baterijas nešķiet dabai draudzīgi ne no viena viedokļa.

Jau Tesla S baterija sver vairāk kā 540 kg. Un, ja lieto saudzējošā režīmā, 20-80% uzlāde, tad 40% baterijas vadā kā balastu. Savukārt , lētučiem ir mazākas baterijas, toties tās biežāk jālādē un tāpēc ātrāk nosprāgst. Starp citu, Ķīna ir aizliegusi importēt lietotās auto baterijas pārstrādei, jo pašiem savu pietiek. Tāpēc, piem. ASV firmas meklēs kādus partnerus Āzijā šim nolūkam, jo, visticamāk, vides aizsardzības noteikumi pašu valstī bateriju pārstrādi padara par nerentablu.

Tavs komentārs
 
 

Pievienot bildi Pievienot video
 
 
Stingri aizliegts iAuto.lv publicētos materiālus izmantot, kopēt vai reproducēt citos interneta portālos, masu informācijas līdzekļos vai kā citādi rīkoties ar iAuto.lv publicētajiem materiāliem bez rakstiskas EON SIA atļaujas saņemšanas.

Izceltie raksti

Busiņa šoferis zaudē tiesības (+ VIDEO) 3

Busiņa šoferis brauc pa kreiso malējo joslu un bloķē ātrāk braucošos, bet, kas vēl ļaunāk, vienā brīdī viņš apstājas un iet izskaidroties ar Audi vadītāju. Lasīt vairāk

 

Nissan modernizējis krosoveru Qashqai (+ FOTO) 7

Pēc trim gadiem apritē, modernizāciju piedzīvojis viens no Nissan kompaktās klases modeļiem - krosovers Qashqai. Lasīt vairāk

 

TV AUTO ZIŅAS TESTĒ: 1000 ZS un 2 sek. līdz 100. Porsche Taycan.(+VIDEO) 5

Lai gan uzlabotais Porsche Taycan ārēji izskatās ļoti līdzīgs oriģinālajam, tas uzlabots pilnīgi visos parametros, un, kas svarīgi, visās modeļu versijās, ieskaitot paaugstināto Cross Turismo. Ar atjaunināto Taycan TV Autoziņas iepazinās testa braucienā Spānijā, tostarp arī Monteblanko ātrumaplī. Lasīt vairāk

 

Bankrota ēnā - Fisker izziņo milzīgas atlaides; klienti dusmīgi 21

Bankrota priekšā nonākušais ASV elektroautomobiļu ražotājs Fisker paziņojis par iespaidīgām atlaidēm savai produkcijai, kas dažos gadījumos sasniedz 24 000 dolāru. Lasīt vairāk

 
 

Lasītākie raksti

Jaunie raksti