"Porsche Taycan" elektroauto modeļu saimei pievienojas jauns virsbūves variants 5

 

Foto: Publicitātes attēls

Porsche | 16.februāris 2022 9:48

"Porsche" inovatīvā elektroauto "Taycan" sporta sedanam un "Cross Turismo" modelim pievienojas trešais virsbūves variants – "Sport Turismo", teikts uzņēmuma paziņojumā.

Jaunais "Taycan Sport Turismo" paredzēts cilvēkiem, kuri vēlas apvienot "Cross Turismo" praktiskumu ikdienā ar "Taycan" sporta sedana dinamiku uz ceļa. GTS, kā pirmais "Taycan Sport Turismo" saimes loceklis, tirgū nonāks 2022. gada februārī, bet pārējie modeļi sekos pēc trīs nedēļām - marta vidū.

Panorāmas jumts ar "Sunshine Control" funkciju "Taycan Sport Turismo" pieejams kā jauna papildu ekstra. Savukārt īpašs šīs funkcijas elements ir elektriskā atspīduma aizsardzība.

Sākot no pavasara, pieejami būs pieci modeļi:

"Taycan Sport Turismo" ar 240 kW (326 ZS) un aizmugurējo riteņu piedziņu, papildu komplektācijā pieejams ar "Performance Battery Plus" un 280 kW (380 ZS)

"Taycan 4S Sport Turismo" ar 320 kW (435 ZS) un visu riteņu piedziņu, papildu komplektācijā pieejams ar "Performance Battery Plus" un 360 kW (490 ZS)

"Taycan GTS Sport Turismo" ar 380 kW (517 ZS) un visu riteņu piedziņu

"Taycan Turbo Sport Turismo" ar 460 kW (625 ZS) un visu riteņu piedziņu

"Taycan Turbo S Sport Turismo" ar 460 kW (625 ZS) un visu riteņu piedziņu.


"Esmu pārliecināts, ka jaunais variants turpinās "Taycan" veiksmes stāstu. Piecu "Sport Turismo" modeļu sniegtais līdzsvars un dažādība, manuprāt, ir ļoti pievilcīga," norāda "Taycan" modeļu līnijas viceprezidents Kevins Gīks.

Ātrumu 100 km/h "Taycan Turbo S Sport Turismo" sasniedz vien 2,8 sekundēs, bet tā maksimālais ātrums ir 260 km/h. Modelis ar vislielāko nobraucamo distanci ir "Taycan 4S Sport Turismo" - līdz pat 498 kilometriem, balstoties uz WLTP datiem.

Kā daļai no jaunākās "Taycan" paaudzes, visu riteņu piedziņas "Sport Turismo" modeļiem ir sevišķi efektīva piedziņas stratēģija. Uzlabotas arī termiskās pārvaldes un uzlādes funkcijas.

Abus akumulatorus no 5% līdz 80% iespējams uzlādēt vien 22 minūtēs un 30 sekundēs. Tas arī nozīmē, ka ar piecu minūšu lādēšanu iespējams iegūt papildu 100 kilometru nobraucamo distanci.

Funkcionāls dizains ar daudzām praktiskām detaļām

"Taycan Sport Turismo" ir tāds pats sportiskais siluets, ieslīpā jumta līnija un funkcionālais dizains, kāds atrodams "Taycan Cross Turismo". Pretstatā tā līdziniekam, "Taycan Sport Turismo" atteicies no jebkādiem bezceļa dizaina elementiem. Tas arī pieejams ar aizmugurējo riteņu piedziņu.

Griestu augstums aizmugurē ir par vairāk nekā 45 milimetriem lielāks, nekā "Taycan" sporta sedanam. Savukārt šofera zonā griesti ir par deviņiem milimetriem augstāki.

Lielais bagāžas nodalījuma vāks ļauj bagāžas nodalījumam piekļūt bez piepūles. Atvērums ir krietni lielāks - 801 milimetrs kā arī krietni augstāks - 543 milimetri, salīdzinot ar sedanu (attiecīgi 434 un 330 milimetri). Precīza aizmugurējā bagāžas nodalījuma ietilpība atkarīga no komplektācijas.

Apvienojumā ar "Sound Package Plus" skaņas sistēmu bagāžas nodalījumā var ietilpt līdz 446 litriem (sedanā: 407 litri). Ar BOSE® skaņas sistēmu (iekļauta "Taycan Turbo Sport Turismo" standarta komplektācijā) tajā var ietilpt 405 litri. Noliecot aizmugurējos sēdekļus (dalīta noliekšana 60:40), ietilpību var pat palielināt attiecīgi līdz 1212 vai 1171 litram. Un tas, neņemot vērā 84 litrus priekšējā bagāžas nodalījuma ietilpības.

Panorāmas jumts ar "Sunshine Control": caurspīdīgs vai matēts, regulējams ar vienu pieskārienu

Jaunajam panorāmas jumtam ar "Sunshine Control" funkciju kā īpašs elements ir elektriskā atspīduma kontrole. Lielā stikla virsma sadalīta deviņos posmos, kurus var kontrolēt atsevišķi. Tas nozīmē, ka atsevišķus posmus vai visu jumtu iespējams padarīt caurspīdīgu vai matētu. Arī matēta uzstādījuma gadījumā interjerā ieplūst gaisma.

Papildus caurspīdīgam un matētam uzstādījumam var izvēlēties arī daļēji un pilnībā aptumšotu režīmu. Šie ir iepriekš noteikti uzstādījumi ar šauriem vai platiem segmentiem. Šai sistēmai ir arī "Roller Blind" uzstādījums, kas aktivizē pārslēgšanas secību atsevišķos segmentos, kad "Taycan" šoferis ekrānā slidina pirkstu pār jumta attēlu.

Attālinātās parkošanās asistents un "Android Auto" integrēšana

"Taycan Sport Turismo" modernizēts ne tikai auto komforta, drošības funkciju, bet arī informācijas un izklaides sistēmas ziņā. Ar papildu komplektācijā pieejamo attālinātās parkošanās asistenta sistēmu automobiļa novietošanu stāvvietā var kontrolēt ar viedtālruni, bez nepieciešamības autovadītājam atrasties pie stūres. Automātiskā kontrole pieejama paralēlajai un perpendikulārajai automobiļa novietošanai stāvvietā, kā arī garāžās. Sistēma automātiski nosaka vietu un izmēra to, izmantojot ultraskaņas sensorus un kameru.

Papildus "Apple Car Play" "Porsche" komunikāciju sistēmā (PCM) kopš pēdējā modeļa gada atjauninājuma integrēts arī "Android Auto". Tagad šī sistēma atbalsta ne tikai "iPhone", bet arī viedtālruņus, kas aprīkoti ar "Google" operētājsistēmu.

Turklāt "Voice Pilot" balss asistents tagad vēl labāk saprot normālā balsī paustās instrukcijas. Navigācijas sistēma aprēķinus veic ātrāk, interesējošo vietu meklēšanai tagad galvenokārt izmantojot meklēšanu internetā un attēlojot informāciju krietni skaidrāk. "Charging Planner" saņēmis papildu uzlabojumus, tas labāk veic plānošanu ātrās uzlādes stacijās un izvairās no pieturvietām ar īsu uzlādes laiku. Turklāt uzlādes stacijas tagad var filtrēt pēc veiktspējas klases.

 
Visi komentāri
 
WALA 16.februāris 2022 10:07
3 0 Atbildēt

Aparāts jau nu ļoti izdevies, bet nu tā kloķu "noblēdīšana par labu bakstekrānam", mani konkrēti kaitina ...

Krotow 16.februāris 2022 17:30
0 0 Atbildēt

Precīzi. Varētu saprast ka lētucim ražotājs taupoties pogas apgrieztu. Taču darīt to auto pa 100+ pakām ir kaut kas neiedomājams.

boliks 16.februāris 2022 10:11
0 1 Atbildēt

Smuks vakar Vecrīgā ar EST numuriem bija apskatāms.

eidis 16.februāris 2022 10:39
0 1 Atbildēt

Ja netonē stiklus aizmugures durvīm, izskatās pēc kārtīga shooting brake

MX5 16.februāris 2022 18:04
0 2 Atbildēt

Man patik jo PORSCHE pat pec 40 gadiem ir PORSCHE

Patikami kad varu izbraukt ar 924 ja tas letais bet tapat ka MAZDA MX5 pirmais rodsters brauc un priecajies kad vejs matos…

Tavs komentārs
 
 

Pievienot bildi Pievienot video
 
 
Stingri aizliegts iAuto.lv publicētos materiālus izmantot, kopēt vai reproducēt citos interneta portālos, masu informācijas līdzekļos vai kā citādi rīkoties ar iAuto.lv publicētajiem materiāliem bez rakstiskas EON SIA atļaujas saņemšanas.

Izceltie raksti

Porsche pastāsta par jauno Macan

Vācijas sportisko luksusa automobiļu ražotājs atklājis informāciju par jauno Macan, kas tagad būs pieejams kā pilnībā elektrisks transportlīdzeklis, divās divmotoru pilnpiedziņas versijās. Lasīt vairāk

 

Arī pārāk lēna braukšana var radīt avārijas situācijas (+ VIDEO) 11

Satiksmes drošību veido daudz un dažādi aspekti. Viens no tādiem ir – cik droši vadām savu transportlīdzekli un cik labi iekļaujamies satiksmes plūsmā. Nereti no autovadītājiem dzirdamas sūdzības par citu satiksmes dalībnieku pārgalvīgu braukšanas stilu. Tomēr ir arī tādi, kas kopējā satiksmes plūsmā neiekļaujas, jo dažādu iemeslu dēļ brauc pārāk lēni. Arī šāds braukšanas stils var radīt neprognozējamas situācijas uz ceļa. Lasīt vairāk

 

Putas vai rezerves ritenis ? TV Autoziņu eksperiments (+VIDEO) 13

Modernajās vieglajās automašīnas vietas rezerves ritenim itin bieži nemaz nav, jo rats aizņem vietu un ir smags. Tomēr melnajā stundā tas noderētu. Tā uzskata arī Autoriepu Nama direktors Oskars Krampāns, kurš izrāda Autoziņām dažādus rezerves riteņu veidus. Populārākais ir pagaidu jeb mazais rezerves ritenis, tautā saukts par "desu" vai "tableti". Pagaidu rezerves ritenis ir kompromiss starp pilnvērtīgu riepu un vispār neko. Ar tādu drīkst braukt ne tālāk par 80 km un ne ātrāk kā 80 km/h. Pagaidu riepa ir ne vien mazāka, bet arī plānāka. Lasīt vairāk

 

Laika kapsula: sportiskais 1992.gada Volkswagen Polo Coupe GT ar tikai 716 km nobraukumu (+ FOTO) 6

Nīderlandē piedāvā lieliski saglabātu „laika kapsulu” – 1992.gada Volkswagen Polo Coupe GT, kas savā 32 gadus garajā mūžā nav nobraucis pat 1000 kilometrus. Lasīt vairāk

 
 

Lasītākie raksti

Jaunie raksti