Krievijas smago automašīnu ražotājs "Kamaz" paziņojis, ka vairāk nekā 5000 darbinieku nosaka trīs dienu darba nedēļu, ņemot vērā rezerves daļu deficītu, ko radījušas rietumvalstu Maskavai noteiktās sankcijas saistībā ar tās īstenoto uzbrukumu Ukrainai.
Kopumā ietekmēti 5500 darbinieki.
Kopš Krievijas īstenotā uzbrukuma Ukrainai vairāki starptautiskie autoražotāji pārtraukuši Krievijai piegādāt automobiļus un to detaļas. Turklāt vairākas autobūves kompānijas pārtraukušas darbību Krievijā.
Vācijas kravas automobiļu ražošanas uzņēmums "Daimler Truck" februāra beigās paziņoja, ka pārtrauc sadarbību ar "Kamaz", kas ilgusi 12 gadus.
Manis pēc tie nacisti var pakārties. Kad viņi izjutīs tās šausmas, ko viņu dēļ ir izjutuši ukraiņi un nodarīto kompensēs kaut daļēji, jo nav tādu līdzekļu, lai kompensētu cilvēka nāvi, tad arī parunāsim. Pagaidām mirstiet, padlas!
Drīz pēc sankciju ieviešanas viens krievu blogeris, Kamaz šoferis, plātījās: sankciji-*ujankciji, da vsjo mi pereživjom. Pēdējā video izskatījās ievērojami sašļucis - žņaugs degvielas sistēmas caurulei 20 eiro, pārdevējs teicis beri poka jestj, sļedušij buģet na tretj dorože - jesļi privezjot, koņečno.
Priekš tam jau šitādi raksti ir domāti - lai tādi nacisti kā tu un es nepamanītu savu stāvokli, bet tikai priecātos ka citur slikti.
Mūžīgi apbižotie pāķi. Stājies rindā aiz mūžīgi apbižotajiem urļikiem.
Jā, es esmu apbižots. Atšķirībā no pilsētas sprukstiņiem, kuru vienīgās intereses tupākajai daļai ir tupa piedzerties, un inteliģentākajai - nodarboties ar kaut kādu modernu huiņu pa to pašu piedzeršanās tēmu - man kā kārtīgam pāķim ir tehniskas intereses un tehniskas vajadzības. Kuras ir problemātiski izpildīt ja pēdējā gada laikā cenas lielākajai daļai lietu ir pieaugušas 2-3 reizes. Es kaut vai laikam smuki notrāpīju uzbūvēt pitonu pagājušogad - neesmu bijis dzelžu veikalā, bet cenas tur tagad noteikti ir vismaz x2 - pie noteikuma ka viņiem nav problēmas ar piegādes ķēdēm, jo gan jau līdz šim dzelži nāca no Krievijas. Tagad ir doma golfam nomainīt motoru, un pie viena beidzot uzbūvēt ņeržas izpūtēju - detaļām kas nepieciešamas motoram, par laimi, cenu kāpums lielākoties ir apmēram tik, cik precēm pārtikas veikalā, jo tās pamatā tepat ES robežās štancētas - abet ņeržas trubām Sanistalā cenas ir x3, un tādai īsai mašīnai kā golfs uzbūvēt izpūtēju - būs labi ja izdosies ierakstīties 300 eirās. Vēl gribas šo to uzbūvēt, no koka - abet mana darbavieta cilvēkiem no malas prasa 350 eiras par kubu , kur parēķinot manas intereses, sanāk jau četrciparu skaitlis. Un jā, vēl arī tāda nesvarīga lieta kā malka - lētāk nekā pilsētniekiem, bet drīz jau noteikti būs x2 salīdzinot ar pagājušo gadu.
Tā ka jā, nav nekāds brīnums kāpēc es esmu "apbižots" bet tu nē - jo lietām ko man vajag cenas kāpums ir 2-3 reizes, kamēr taviem tesmeņiem cenu kāpuma nav gandrīz nemaz - kā maksāja 1,35 litrā tā arī maksā
Nekas jau nav mainījies, pirms tam tev bija grūti, tagad grūti un būs vēl grūtāk. Kā jau teicu mūžīgi apbižotais, valsts nepārtraukti dara pāri pat skolā lika iet, un tagad neļauj pilnvērtīgi izbaudīt pāķistānas nostūrus. Un kurš pāķis pērk kokmatetiālu nevis pats to nosper un sazāģē.
Nu tāpēc jau es saku ka man ir grūti - man ta gribas kaut ko sataustāmu, nevis kā tev - daži apinīši vai latvijas sevišķie, ķīselis galvā un pilna laime...
Kurš nu sektants būtu runājis par ķīseli galvā.
jautājums nacistam feliksam:
ar ko ukraiņi atšķiras no krieviem?
Cik atceros, tad Moldovā Piedņestras republiku veidoja kopā... Un arī Latvijā ukraiņi svinēja savu 9.maiju.
Bet fēliksam atmiņa ir kā zivij.
Ukraiņi pamazām atskurbst būs cits ko svinēt.
Pēc šī kara Ukrainā 9. maiju vairs nesvinēs.