Volkswagen paziņojis par izgudrojumu, kas daļai lasītāju liek aizdomāties par 1.aprīli.
Vācu autobūves uzņēmums sadarbībā ar Melnburnas universitāti izstrādājis RooBadge (Roo – ķengura saīsinājuma forma austrāliešu angļu valodas versijā), firmas logotipu ar iebūvētiem skaļruņiem, kas izplata speciāli atlasītu skaņas staru, lai atbaidītu ķengurus un neļautu dzīvnieciņiem nokļūt uz ceļa.
Papildus pašai emblēmai Volkswagen Australia strādā arī pie atsevišķa numura zīmes turētāja, kurā ir integrēts RooBadge. Šeit tas redzams pielāgots pikapam Amarok, taču nākotnē to salāgos ar citiem transportlīdzekļiem, nododot pieeju dzīvnieku pasargāšanas tehnoloģijai arī citu ražotāju rīcībā.
Volkswagen apgalvo, ka RooBadge nav 1.aprīļa joks – tehnoloģija ir izstrādāta, pārbaudīta un testēta trīs gadu garumā, transportlīdzeklī tā darbosies, izmantojot GPS un telemetrijas datus, automātiski izstarojot skaņas signālu ķenguru koncentrēšanās vietās.
Amarok tas tiek piedāvāts kā plug-and-play risinājums, kur oriģinālā emblēma tiek aizstāta ar augsto tehnoloģiju VW logotipu.