Vācu medijos parādījusies ziņa, ka Stellantis koncerna zīmols RAM sūtīs 1500 saimes pikapus uz Eiropu, ieskaitot arī pilnībā elektrisko RAM 1500 REV.
Eiropas pircējiem tiks piedāvāts RAM 1500 ar vienas tonnas kravnesību un 3,5 tonnu vilkšanas jaudu. Standarta versijā tas aprīkots ar trīslitru benzīna motoru, kas attīsta 420 ZS jaudu un 636 ņūtonmetrus griezes momentu, augstas veiktspējas modelis nodrošina par 120 ZS (540 Zs) un 70 Nm (706 Nm) vairāk, bet kā alternatīva tiek piedāvāta bāzes versija ar 3,6 litru V6, kas attīsta 305 ZS un 364 Nm. Visi trīs agregāti savienoti ar astoņu pakāpju automātisko pārnesumkārbu. Ceturtā izvēle būs pilnībā elektriskais Ram REV ar 563 km sniedzamību un supermenam piemītošu vilkšanas jaudu līdz 6,3 tonnām.
RAM 1500 kabīnē būs 12,3 collu instrumentu bloks, centrālais displejs ar izmēru līdz 14,5 collām un ekskluzīvs 10,25 collu ekrāns priekšējam pasažierim, turklāt aprīkojumu var uzlabot ar projekcijas displeju (izmērs līdz 10 collām) un digitālo salona spoguli.
Jaunās funkcijas ietver piekabes sistentu, kas ļauj transportlīdzeklim izlīdzināties ar piekabes āķi, un piekabes atpakaļgaitas palīgsistēmu ar dinamiskām režģa līnijām, kas skārienekrānā parāda piekabes paredzamo virzienu.
RAM 1500 kravas platforma ir 2,2 kvadrātmetrus liela, un tai ir daudzfunkcionālas bagāžas nodalījuma durvis ar divām sānu eņģēm, kas ir sadalītas attiecībā 60:40.
Papildaprīkojumā ir pieejamas arī elektriski vadāmas bagāžas nodalījuma durvis, kuras var automātiski atvērt un aizvērt, izmantojot atslēgas piekariņu, pogu griestu konsolē vai bagāžas nodalījuma durvju sānos.
Īpaša iezīme ir Ram Box Cargo Management System, papildu ārējā uzglabāšanas telpa ar apgaismojumu un 115 voltu strāvas kontaktligzdu. Pateicoties borta 2 kW invertoram, klienti var darbināt arī ārējās iekārtas, piemēram, gaismas ierīces, televizorus un instrumentus, izmantojot divas nosegtas kontaktligzdas.
Bezceļu izaicinājumu cienītājiem paredzēts Ram Rebel ar paaugstināmu pneimatisko piekari, 33 collu bezceļu riepām un apakšas aizsardzību. Vēl niknāka, taču līdzīgas nozīmes versija RHO piedāvā 35 collu riepas un augstas veiktspējas amortizatorus ar vairāk nekā 40 procentiem lielāku piekares gājienu, nodrošinot vēl lielāku klīrensu.
Eiropā Ram 1500 jau var pasūtīt. Amerikāņu pikaps sākotnēji būs pieejams Tradesman, Big Horn, Laramie, Rebel, Limited Tungsten un RHO aprīkojuma līmeņos par cenām, sākot no 62 000 eiro, savukārt pilnībā elektrisko RAM 1500 REV ar gaidīt aptuveni pēc gada.
Labi. Tikai mūsu nodokļu sistēma nav draudzīga šādiem auto.
Nu gan gvelz. Pilnībā elektriskajam RAM nodokļi būs pat ļoti draudzīgi.
EEV laukos, ar esošajām elektrolīnijām? Nopietni?
Nevar pabraukt zem elektrolīnijas? Kur tik zemi vadi? Uzzvani Sadales tīkliem, lai tie salabo.