Ford vadītājs Džims Fārlijs sarunā ar žurnālistiem atklājis, ka ikdienā pārvietojas ar Ķīnas uzņēmuma Xiaomi ražoto SU7, ir sajūsmā par šo automobili un negrasās to mainīt pret citu.
Savas nozares konkurentus parasti nav pieņemts slavēt, īpaši jau apstākļos, kad tie grasās tev atņemt daļu peļņas. Ford vadītājs Džims Fārlijs arī neslēpj, ka Ķīnas autobūve “ASV rada eksistenciālas briesmas”, tajā pašā laikā nav spējis atturēties no sajūsmas par jaunā zīmola Xiaomi panākumiem, kas katru mēnesi realizē aptuveni 20 000 elektromobiļu un ir izpārdevis plānoto daudzumu sešus mēnešus uz priekšu.
Fārlijs pastāstījis, ka Xiaomi SU7 Ford pirms pusgada atvedis no Pekinas, lai novērtētu tā īpašības. Kopš tā laika viņš ar elektrisko sedanu pārvietojas ikdienā un nevēlas to mainīt pret citu, jo “mašīna ir fantastiska”.
Fārlijs atgādinājis to, ko eksperti jau labu laiku pamanījuši: Ķīnas tehnoloģiju un autobūves nozares ir daudz vairāk savstarpēji saistītas nekā automobiļu un tehnoloģiju nozares Rietumos. Xiaomi SU7 ir vienkārši vēl viens produkts Xiaomi plaša patēriņa elektronikas un mobilo tālruņu klāstā. Xiaomi automašīna izmanto to pašu operētājsistēmu, ko tā tālruņi un planšetdatori; automašīnas piederumus var iegādāties tajā pašā veikalā, kur pērkat tālruni.
Ķīnas tehnoloģiju nozares un automobiļu zīmoliem ir laba sadarbība, tie kopīgiem spēkiem veiksmīgi virzās uz priekšu, tādēļ Rietumu ražotājiem būs jādomā kā tikt galā ar šiem izaicinājumiem un neatpaliktu no Ķīnas.
Situāciju, iespējams glābs tikai mīlas trijstūris. Tesla. Ķ+A+E