Lexus NX Overtrail izveidots kā versija sliktākiem ceļiem, kas papildinās pircēja izvēli Eiropas tirgum.
Ražotājs uzsver, ka Overtrail paredzēts ikdienas lietošanai un izbraucieniem pie dabas. Galvenās izmaiņas ir pa 15 mm augstāka adaptīvā piekare, kas klīrensu palielina līdz 200 mm, rupja protektora riepas 18 collu riteņu diskos un jauns braukšanas režīms Trail Mode, kas automašīnas piekari un sistēmas aktivizē automātiskai darbībai attiecīgajos braukšanas apstākļos.
Vizuāli Overtrail atšķiras ar ekskluzīvo Sahara virsbūves krāsu, (taču pieejamas vēl sešas citas), melnas krāsas elementiem un matētiem 18 collu riteņu diskiem. Salonā sēdekļi ar mīkstiem, taču izturīgiem Tahara sintētiskās ādas pārvalkiem melnā/sūnu zaļas krāsas kombinācijā, plus vairākas šī paša krāsu salikuma detaļas apvienojumā ar īsta koka dekoriem.
Priekšējie sēdekļi ir apsildāmi, ventilējami un elektriski regulējami, klimatkontrole precīzi ieregulējama katram braucējam, bet apkārtējā apgaismojuma izvēlei ir 64 krāsas. Par vadītāja un pasažieru drošību gādās arī Lexus Safety System + ar automātiskās bremzēšanas un izvairīšanās sistēmām, sensori, radari un 360 grādu kameras ar “caurspīdīgo motora pārsegu”, automātiskā distances uzturēšana līdz priekšā braucošajam transportlīdzeklim, brīdinājums par drošu izkāpšanu u.c. tehnoloģijas.
Vācijā Overtrail tiek piedāvāts tikai ar visu riteņu piedziņu hibrīda NX 350h un uzlādējamā hibrīda NX 450h versijās par attiecīgi 71 250 eiro un 72 290 eiro.
Nezinu, vai zemnieks tādu pirks lai kartupeļus novestu no lauka! Un arī makšķeri tur neieliksi!
Tas nav zemniekam. Zemniekam vajag lielu bagāžnieku ar taisnu jumta līniju, jo nošļauptā ir gaisa pretestības mazināšanai. Man grūti iedomāties, ka zemnieks, vedot kartupeļus, pārdzīvotu par "gaisa pretestību".
Šitas ir atkal šeiham. Aizbraukt tuksnesī priecāties par saulrietu.
Nez kā šitāds nabadziņš varētu šeihus ieinteresēt? - pirkt auto par tikai 70 000 eiro īstam šeiham būtu nopietns apvainojums.