Šodien (6.09.2019) iAuto bija iespēja Francijā, Marseļā izbraukt ar jaunāko Kia modeli XCeed.
Kia XCeed tiek pasniegts kā pilsētas SUV ar paaugstinātu klīrensu un sēdpozīciju.
Kia XCeed ir 4395 mm garš, 1826 mm plats un 1490 mm augsts. Automobilis apveltīts ar 2650 mm riteņu bāzi un 426-1378 litru bagāžnieku. Pasažieri šajā modelī sēž 42 mm augstāk, bet klīrenss sasniedz 174 vai 184 mm (ar 16 un 18 collu riteņiem). Pēdējā gadījumā XCeed atstatums līdz zemei būs par 42 mm lielāks nekā hečbekam Ceed.
Krosoveram ir savādāka balstiekārta, kas nodrošina kompromisu starp nesteidzīgu ikdienas gaitu un dinamisku pārvietošanos, aizsarguzlikas, kas pasargās virsbūvi no skrāpējumiem, 12,3 collu ciparu mērinstrumentu panelis un braukšanas režīmu izvēle Normal un Sport, kas izmainīs auto stūrēšanas un pārnesumu darbību.
Komplektā arī multimediju iekārta ar 10,25 collu ekrānu, bet UVA Connect funkcija dažas automobiļa izvēles ļaus kontrolēt attālināti.
Atkarībā no versijas krosovers var būt aprīkots ar LED dienas, miglas un LED aizmugures lukturiem, automātisko kruīzkontroli, palīgsistēmu uzbraukšanai kalnā, joslu maiņas asistentu, brīdinājumu par vadītāja nogurumu, atpakaļskata kameru u.c. elektroniskajiem palīgiem.
Kia XCeed piedāvās ar 1,0, 1,4 un 1,6 litru benzīna turbomotoriem, kas attīsta 120, 140 un 204 Zs, bet dīzeļdzinēju cienītājiem piedāvās 1,6 litru agregātu 115 un 136 Zs versijās. Atskaitot vājāko benzīna versiju, kur motors strādā savienībā ar mehānisko pārnesumkārbu, visus pārējos motorus komplektē ar septiņu pakāpju divsajūgu robotizēto pārnesumkārbu.
Latvijā Kia XCeed cena būs nepilni 24 990 eiro, Latvijā tas kļūs pieejams no oktobra.
Kia XCeed tehniskie dati
Degviela |
benzīns |
Dzinēja tilpums |
1353 ccm |
Jauda |
140 Zs |
Griezes moments |
242 Nm |
Pārnesumu kārba |
7 pakāpju divsajūgu robotizētā |
Vid. degvielas patēriņš WLTP |
5,9 l/100 km |
CO2 emisijas |
130-135 g/km |
Garums / Platums / Augstums |
4,36 / 1,83 / 1,49 m |
Garenbāze |
2,65 m |
Klīrenss |
184 mm |
Degvielas tvertne |
50 l |
Pašmasa |
1436 kg |
Piekabe ar bremzi |
1000 kg |
Riepas |
235/40 R18 |
Izmeši |
Euro-6d |
Cena Latvijā |
24 990 eiro |
PLUSI UN MĪNUSI
+ Sakiet, ko gribat, bet šis dizains vienkārši aizies
+ Apdares kvalitāte pārsteidz ļoti pozitīvi
+ Atsevišķi jāizceļ multimediji + ekrānu izšķirtspēja (abu) un grafika + caur Bluetooth var pieslēgt 2 mobilos tālruņus + nē, to es izcelšu atsevišķi
+ 7 gadus pēc Kia iegādes Tev ir bezmaksas pieeja visiem tiešsaistes pakalpojumiem, tā ir
+ 1.6L dīzeļa automāts uzrādīja labāko dinamiku
- Cena, cena, cena! Jā, lielisks auto ar vienu no labākajām apdarēm savā klasē, bet ne jau no 24 990 EUR
- Griestu augstumu varētu būt augstāks, arī aizmugurē
- Līniju asistenta sistēmas piestūrēšana ir pārāk asa
Sakarina plastmasas un brauc meklēt lohus, kuriem varēs iestāstīt, ka tas ir parketnieks. Man jaunībā bija devītais žigulis un tā klīrenss bija 170 mm, bet nevienam nenāca prātā saukt to par džipu.
Tas ir C-klases piepacelts auto, visstraujāk augošais tirgus segments.
Angliski tas ir krosovers, Latvijā sanāk vienīgais vārds apvidus auto ar kuru tiek saprast, ka automobilis ir ar paaugstinātu klīrensu, paaugstinātu sēdpozīciju.
Ir grūti ar tiem nosaukumiem, bet var. Lielākie konkurenti šajā segmentā ir Toyota CHR, Nissan Juke, Volkswagen T-Cross un T-Rock utt
da pofig. Nesaprotu, kāpēc cilvēki ir tik stulbi, pārmaksājot par butaforiju. Ar ko neapmierina parastais sīds?
Paskaties lūdzu 8 attēlu no apakšas. Tur ir pradīti klientu vēlmju (izvēles kritēriju) aptaujas rezultāti.