Visi komentāri - Vēl viens elektroauto "Renault 4 E-Tech Electric" (+ FOTO)

Vēl viens elektroauto "Renault 4 E-Tech Electric" (+ FOTO)

 

Foto: iAuto.lv

iAuto | 11.jūnijs 2025 10:18

Šogad, 2025. gadā tika atklāts vēl viens Renault elektroauto ar vēsturisko modeļa nosaukumu "4".

Renault 4 E-Tech Electric ir vēl viens franču zīmola modelis, kas veidots retro tematikas stilā. Par piemēru ņemot leģendāro R4 (1961.-1994.g.) Renault radījis autobūves ikonas mūsdienu variantu, kas saglabā aizgājušo gadu šarmu un apvieno elektrisko piedziņu ar modernajām tehnoloģijām un ikdienā nepieciešamo praktiskumu.

Foto: iAuto.lv

Renault 4 E-Tech Electric Foto: iAuto.lv

Pirmais šāda stila modelis Renault aptverē ir R5 E-Tech, bet “ceturtais”, kas tam seko, ir nedaudz lielāks. Automašīnas garums sasniedz 4,14 m, kas to ierindo B segmenta krosoveru segmenta vidū.

Foto: iAuto.lv

Mūsdienu variants saglabā oriģinālā modeļa atpazīstamos elementus, piemēram, aizmugurējos sānu logus, apaļos priekšējos lukturus un trīsdaļīgos aizmugurējos lukturus, taču tagad tie atbilstoši laikmetam strādā LED tehnikā.

Foto: iAuto.lv

Foto: iAuto.lv

Salons pazīstams no R5 E-Tech – arī šeit apvienotie 10,1 collu mērinstrumentu un 10 collu multivides ekrāni dārgākai versijai un 7 collu instrumenti bāzes modelim, OpenR-Link tehnoloģija viedtālruņu un multivides savietojamībai, Renault avatars Reno, kas reaģē uz lietotāja balss komandām un nodrošina personalizētu pieredzi, mācoties no lietotāja mijiedarbības. Līdzīgi kā mazākajam brālim, arī šeit salonā daļa apdares materiālu veidoti no pārstrādātiem materiāliem.

Foto: iAuto.lv

Foto: iAuto.lv

Renault 4 E-Tech bagāžnieka kopējā ietilpība ir 420 litri, ko nolaižot atzveltnes, var palielināt līdz 1405 litriem, turklāt garāku priekšmetu pārvadāšanai sēdekļu atzveltnes dalās, bet vadītāja blakussēdētāja atzveltni var nolocīt pilnībā, izveidojot līdzenu virsmu. Jāpiebilst, ka iekraušanas augstums ir tikai 61 cm, bet zem bagāžnieka grīdas ir vēl 35 litri uzglabāšanas vietas. Priekšpusē zem pārsega mantu glabātuves nav, tādēļ uzlādes kabelis, kas tiek noglabāts nišā zem bagāžnieka grīdas, būs grūti pieejams, ja kravas telpa piekrauta ar smagām somām.  

Renault šo modeli veidojis kā krosoveru, kas ar savu 18,1cm klīrensu un nekrāsotas plastmasas virsbūves uzlikām, vismaz teorētiski, ir gatavs izaicinājumiem arī kādos mazāk uzturētos lauku ceļos.

Renault 4 E-Tech Electric Foto: iAuto.lv

Renault 4 piedziņas koncepcija līdzīga daudziem Renault brāļiem. To izmanto jau pieminētais R 5 E-Tech, arī elektriskais Scenic un gaidāmais Nissan Micra.

Foto: iAuto.lv

Renault 4 gadījumā tas nozīmē versijas ar 90 kW vai 110 kW elektromotoru (120 vai 150 ZS) un 40 kWh vai 52 kWh ietilpības akumulatorus. Uz borta arī viena pedāļa braukšanas funkcija, kas veicina labāku patēriņu un ir diezgan līdzīgs mazākajam R5. ar lielāko bateriju ekipētais R4 spēj nobraukt līdz 409 km, bet uzlāde no 18 līdz 80 procentiem aizņem 30 minūtes, ja izmanto maksimālo uzlādes jaudu līdz 100 kW. Būtiski, ka R4 jau bāzes versijā aprīkots ar siltumsūkni. Tāpat kā R5, arī R4 spēj atdot enerģiju, lai barotu mazākus patērētājus.

Jāpiemin 92 x 80 centimetru salokāmais audekla jumts, kas ir pietiekami liels, lai arī aizmugurē sēdošie var izbaudīt svagu gaisu un dabas tuvumu.

Renault 4 E-Tech Electric Foto: iAuto.lv

Foto: iAuto.lv

Foto: iAuto.lv

Par Renault 4 E-Tech Electric konkurentiem var uzskatīt Fiat 600e, Jeep Avenger, Opel Mokka Electric, Mini Aceman.

Renault 4 E-Tech TEHNISKIE DATI:

  • Garums/platums/augstums (mm) – 4140/1800/1570 mm
  • Riteņu bāze (mm): 2620
  • Motors: elektrisks
  • Motora jauda: 150 Zs
  • Maks. griezes moments: 245 Nm
  • Piedziņa: priekšējo riteņu
  • Ieskrējiens: 0 - 100 km/h: 8,2 sekundes
  • Maks. ātrums: 150 km/h
  • Akumulatora ietilpība (kWh): 52
  • Elektrības patēriņš kWh/100 km: 15,1
  • Sniedzamība, WLTP: līdz 409 km.
  • CO2 emisijas: 0 g/km
  • Bagāžnieka tilpums: 420 – 1405 litri
  • Pašmasa: 1410 kg
  • Velkamās piekabes masa: 750 kg

Renault 4 E-Tech Electric Foto: iAuto.lv

Foto: iAuto.lv

Foto: iAuto.lv

Renault 4 E-Tech Electric Foto: iAuto.lv

Foto: iAuto.lv

Foto: iAuto.lv

Foto: iAuto.lv

Foto: iAuto.lv

Foto: iAuto.lv

Foto: iAuto.lv

Foto: iAuto.lv

Foto: iAuto.lv

Foto: iAuto.lv

Foto: iAuto.lv

Foto: iAuto.lv

Foto: iAuto.lv

Foto: iAuto.lv

Foto: iAuto.lv

Foto: iAuto.lv

Foto: iAuto.lv

Foto: iAuto.lv

Foto: iAuto.lv

Foto: iAuto.lv

Foto: iAuto.lv

Foto: iAuto.lv

 
Komentāri
 
Nav pievienots neviens komentārs.
Tavs komentārs
 
 

Pievienot bildi Pievienot video
 
 
Stingri aizliegts iAuto.lv publicētos materiālus izmantot, kopēt vai reproducēt citos interneta portālos, masu informācijas līdzekļos vai kā citādi rīkoties ar iAuto.lv publicētajiem materiāliem bez rakstiskas EON SIA atļaujas saņemšanas.

Izceltie raksti

Plānotās izmaiņas vinješu likmēs attiecas tikai uz kravas automašīnām 3

Plānotie grozījumi Autoceļu lietošanas nodevas (ALN) likumā nosaka vinješu jeb likmju izmaiņas, kuru mērķis ir mazināt negatīvo ietekmi uz vidi un autoceļiem. Likmju paaugstināšana nodrošinās taisnīgāku līdzdalību infrastruktūras izmaksu segšanā – jo lielāka transportlīdzekļa radītā slodze uz autoceļiem, jo lielāks maksājums. Lasīt vairāk

 

Ford Bronco būs arī Eiropā, taču – ne tāds kā ASV 4

2027. gadā Eiropas tirgū Ford modeļu piedāvājumu varētu papildināt jauns SUV ar nosaukumu Bronco, kas no tādā pat vārdā nosauktā aizokeāna radinieka diezgan būtiski atšķirsies. Lasīt vairāk

 

Jaguar jaunais tēls – galveno dizaineri palūdz aiziet (+ FOTO) 11

Pirms dažām dienām no amata atkāpās JLR izpilddirektors Adrians Mardels, un nu tiek ziņots, ka uzņēmums atlaidis arī ilggadējo dizaina komandas vadītāju Džeriju Makgovernu. Lasīt vairāk

 

iAuto.lv rīta pārdomas par satiksmes organizēšanu Rīgā, braucot kopā ar prezidentu uz darbu! 1.daļa (+ VIDEO) 19

Pārdomas par satiksmes organizēšanu Rīgā – no jaunā Depo krustojuma līdz Kalnciema ielai. Rīta brauciens kopā ar Latvijas Valsts prezidentu izgaismo tipiskās problēmas: sastrēgumi, luksofori un joslas? Skaties un dalies ar savām domām! Lasīt vairāk

 
 

Lasītākie raksti

Jaunie raksti