Cookie Consent by Free Privacy Policy Generator

Atkal un atkal par degvielu.

irbux Reģ.: 27.09.2004

Tātad sākumam salīdzinājums:

Valsts Benzīns 95 Benzīns 98 Dīzeļdegviela

Igaunija 0.51 0.53 0.45

Latvija 0.47 0.48 0.44

Lietuva 0.53 0.55 0.49

Krievija 0.20 0.21 0.16

Tātad šajā mazajā eksperimentā ir novērots, ka no Baltijas valstīm mums ir lētākais benzīns, bet tie, kam 0.47 ir par dārgu, jāsāk meklēt kāds draugs pie Latvija - Krievijas robežas.

 
1 2 3 4 5 6 ..27
modena Reģ.: 03.09.2003
0 0 Atbildēt

Aga, Krievijas benzīnu ar kaitīgam piedevam.... =)))))

irbux Reģ.: 27.09.2004
0 0 Atbildēt

Pasaules naftas tirgū jau otro nedēļu vērojama tendence, ka melnā zelta cenas, kas nesen strauji pārspēja visus iespējamos rekordus, mazinās. Naftas cenu paaugstināšanos parasti visai drīz izjūt katrs autobraucējs, arī Latvijā. Taču naftas cenu samazināšanās vēsmas Latviju gan nav skārušas. Jau vairāk nekā mēnesi gandrīz visu lielāko Latvijas degvielas tirgotāju noteiktā maksa par litru benzīna ir nemainīga. Un tuvāko mēnešu laikā esot gaidāms jauns cenu kāpums. Turklāt dažādu Latvijas reģionu iedzīvotājiem tas ir un būs atšķirīgs.

(c) Jānis Geste ( LTV )

Šeit mazliet viela pārdomām...

irbux Reģ.: 27.09.2004
0 0 Atbildēt

Nu un lai Jūs neatslābtu - te Jums vēl...

Aizvien jauni rekordi tiek pārspēti pasaules naftas tirgū. Rekordliels ir gan melnā zelta daudzums ko ik dienu gūst naftas eksportētājvalstu organizācija OPEC, gan naftas cenas biržās un degvielas cenas uzpildes stacijās . Cena par barelu jēlnaftas šīsnedēļas beigās sasniedza teju 45 ASV dolārus un tiek prognozēts, ka tas vēl nav viss. Jau tuvākajā laikā barels var maksāt 50 ASV dolārus.

Cenu kāpums saistīts ar naftas tirgus jūtīgumu uz notikumiem pasaulē- gan nestabilā politiskā situācija vairākos pasaules reģionos, kur iegūst naftu, gan peripetijas ap Krievijas kompāniju JUKOS, gan brīdinājumi par jauniem terora aktiem. Norises pasaules naftas tirgū izjūt arī Latvijas autobraucēji. Latvijas lielākais degvielas mazumtirgotājs “Statoil” šonedēļ kārtējo reizi palielināja degvielas cenas par 0,3 santīmiem un norāda, ka nākamo nedēļu laikā cena augs vēl reaģējot uz šīsnedēļas notikumiem pasaules tirgos. Šobrīd par litru 95 markas benzīna “Statoilā” jāmaksā gandrīz 48 santīmi, bet “Nestē”- 47. Piebildīsim, ka “Statoil” piemēram cenu celšanā parasti seko pārējie Latvijas degvielas tirgotāji. Taču kaimiņvalstī Igaunijā konkurenti ierobežojuši “Statoil” vēlmi noteikt augstākas cenas un Tallinā jau otro nedēļu pēc kārtas degvielas cenas samazinās un ir lētākās Baltijas valstīs. Nedēļas vidū Igaunijas “Statoil” paaugstināja degvielas cenas, bet ne “Neste”, ne citi tirgotāji tā nedarīja un turpināja tirgot degvielu par iepriekšējām cenām. Nākamajā dienā “Statoil” bija spiests cenas samazināt un tas ir piemērs, kā patērētājs iegūst no reālas konkurences degvielas tirgū. Bet augsto naftas cenu dēļ Vācijā jūlija mēnesī ievērojami sarucis pieprasījums pēc jaunām automašīnām.

Loms Reģ.: 15.07.2002
0 0 Atbildēt

statoils lēnām sagatavo tautu cenu kāpumam...

irbux Reģ.: 27.09.2004
0 0 Atbildēt

Mjā....

lasi seit

Izlasot šo... paliek tā drūmi ap sirdi...

irbux Reģ.: 27.09.2004
0 0 Atbildēt

Tagad pārkāpt maksimālā ātruma ierobežojumus uz šosejām nav izdevīgi ne tikai no jaunās sodu sistēmas viedokļa. Jo lielāks ātrums, jo lielāks degvielas patēriņš. Lielākajai daļai automobiļu, braucot ātrāk par 100–110 km/h, degvielas patēriņš pieaug diezgan ievērojami.

Nekādu mazo degvielas patēriņu nevar gribēt no bojāta, neapkopta vai nenoregulēta automobiļa. Skaidrs, ka degvielas patēriņu iespaido gan ar dažādām nevajadzīgām lietām piepildīts bagāžnieks, gan jumta bagāžnieks, gan pat atvērti logi. Pieņemot, ka mašīna ir labā tehniskā stāvoklī, nebūs lieki atgādināt būtisku niansi, ko autobraucēji bieži aizmirst. Tas ir atbilstošs spiediens riepās. Pazemināts gaisa spiediens palielina rites pretestību, kas savukārt izraisa degvielas patēriņa kāpumu. Vispār jau ir tā, jo cietākas riepas, jo mazāka rites pretestība. Taču nevajadzētu pārāk aizrauties, jo arī pārāk stipri piepumpēt riepas nav labi.

irbux Reģ.: 27.09.2004
0 0 Atbildēt

Strauji kāpjot degvielas cenām, arī autogāze nemaksās pašreizējos 0,229 latus (0,423 dolārus) Rīgā, taču šīs degvielas lietotāji ir vismazāk pieredzējuši nepatīkamus pārsteigumus. Autogāzes pēdējās cenas izmaiņas Rīgā bija tikai 2003.gada augusta beigās, un tas ir bijis ilgs stabilitātes laiks autogāzes patērētājiem. Prognozējams, ka šī degviela iegūs lielāku popularitāti pēc benzīna un dīzeļdegvielas cenu straujā lēciena.

opc Reģ.: 04.01.2003
0 0 Atbildēt

kautko pa radio dzirdeeju, ka atkal jaagatavojas cenu kaapumam, jo pateicoties ES ir jaapalielina akciize un kautkaada degvielas kvalitate jaanodrosina, bet gan jau ka degvielas tirgotaaji to izmanots kaa labu propagandu un cels cenas jau aatraak..

KM Reģ.: 03.01.2004
0 0 Atbildēt

nu par gazi nevajag pasakas stastit.tagad maksa 0,25.9 lidz 0,26.5ls.

irbux Reģ.: 27.09.2004
0 0 Atbildēt

KM rakstīja:nu par gazi nevajag pasakas stastit.tagad maksa 0,25.9 lidz 0,26.5ls.

Nu nu, un maksās vēl dārgāk...

anonimikis Reģ.: 18.10.2002
0 0 Atbildēt

akcīze kāps, jo ir augsts eiro kurss.

pēc eiro kursa gada beigās jāfiskē akcīze.

pagaidām mēs maksājam pēc 2002. gada kursa, kad tas bija zemāks

cepure Reģ.: 19.12.2003
0 0 Atbildēt

To irbux

Kur to gāzi tik lēti var dabūt? Jelgavā jau mēnesi vismaz gāze maksā 0,26Ls.

Jonkee Reģ.: 28.07.2003
0 0 Atbildēt

Tie kuri paši nebrauc ar gāzi! Tiem joprojām maksā 22.9 s/l , ja nu vienigi varētu but jekabpilī! tikai sen neesmu tur bijis!

repo Reģ.: 29.01.2004
0 0 Atbildēt

Jā, Jēkabpils tā ir leģenda gāzes braucējiem

Vitamin Reģ.: 07.05.2004
0 0 Atbildēt

Statoils ir kļuvis par reālu monopolu un tagad mēs plūcam augļus. Būs tāpat, kā pirms pāris mēnešiem: sākumā paaugtināja par pāris santīmiem un tad, atsaucoties uz ES normām, vēl par pāris santīmiem, kā rezultātā ieguvām dubultu cenas pieaugumu.

Domāju, ka Statoilam politika ir balstīta uz to, ka uzņēmumiem piedāvā degvielu optam pa pazeminātu cenu, savukārt cenas starpību pievieno vienkāršam-ikdienas braucējam. Tā, lūk.

CyberGhost Reģ.: 29.06.2004
0 0 Atbildēt

Vitamin rakstījatatoils ir kļuvis par reālu monopolu un tagad mēs plūcam augļus. Būs tāpat, kā pirms pāris mēnešiem: sākumā paaugtināja par pāris santīmiem un tad, atsaucoties uz ES normām, vēl par pāris santīmiem, kā rezultātā ieguvām dubultu cenas pieaugumu.

Domāju, ka Statoilam politika ir balstīta uz to, ka uzņēmumiem piedāvā degvielu optam pa pazeminātu cenu, savukārt cenas starpību pievieno vienkāršam-ikdienas braucējam. Tā, lūk.

Ierosinu uzlikt miiksto Statoilam... na.hren to monopolu...

FF11 Reģ.: 21.01.2003
0 0 Atbildēt

Es jau gadi 2 Statoilaa nepildos. Deelj vinju fukinaas politikas. Kaut gan taapat ir skaidrs, ka Neste un Statoils droshi vien ir cenas norunaajushi un shii viena santiima starpiiba arii ir norunaata, respektiivi lai attieciigaas valsts iestaades nedabuutu par galvu par monopolu...skumji. Ka vienreiz autovadiitaaji vareetu vienotie, nevis vienkaarshi siet lupatas pie antenas, bet vot kaadu nedeelju nebraukt ar mashiinaam...

Rashns Reģ.: 12.06.2003
0 0 Atbildēt

vot varetu taa izdariit,nepildities tajaa jobanajaa statoilaa,pat ciisinju tur nepirkt,lai pildaas tikai uzneemumi.vienreiz gadaa varbuut uzpildos taja statoilaa arkartejos gadijumos

CyberGhost Reģ.: 29.06.2004
0 0 Atbildēt

FF11 rakstīja:Es jau gadi 2 Statoilaa nepildos. Deelj vinju fukinaas politikas. Kaut gan taapat ir skaidrs, ka Neste un Statoils droshi vien ir cenas norunaajushi un shii viena santiima starpiiba arii ir norunaata, respektiivi lai attieciigaas valsts iestaades nedabuutu par galvu par monopolu...skumji. Ka vienreiz autovadiitaaji vareetu vienotie, nevis vienkaarshi siet lupatas pie antenas, bet vot kaadu nedeelju nebraukt ar mashiinaam...

Tā nevar... nobankrotēs momentā un kur tad mēs pildīsimies?!

mixeris2 Reģ.: 30.12.2003
0 0 Atbildēt

Jums gan gruuti

Noliku savu autinju pa ziemu pie seetas, lai gulj un neosta saali, un meenesha izdevumi transportam 7.15Ls un varu braukt gan ar tramvaju gan ar autobusu

Rashns Reģ.: 12.06.2003
0 0 Atbildēt

Vairaak stradaas vairaak brauks,nejustiis tad to starpibu tai degvielai

draco Reģ.: 25.07.2002
0 0 Atbildēt

electromobile.by.ru/

wot - jaabrauc ar electrocaariem,tad nebuus jaapildaas statoilaa,jaaizmet veejaa sava nauda,uttp.

izmaksas elektrokaaram uz 100 km pie mums vareetu buut zem 1 ls....

un elpot varees - shodien pie akmens tilta probkaa staavot bezmaz slikti sametaas - vienas vieniigas izpluudes gaazes apkaart,un priekshaa staavoshajam auto veel benziinu pa daudz leeja - vainu lambda,vai karbuuzis neatreguleets...nu iespaidi nekaadi labie nebija

aicih Reģ.: 29.03.2003
0 0 Atbildēt

Cik var piikstet,taapat nekas nemainiisies

draco Reģ.: 25.07.2002
0 0 Atbildēt

Rashns rakstīja:Vairaak stradaas vairaak brauks,nejustiis tad to starpibu tai degvielai

atvaino,bet shii imho ir debiila filozofija, kaut arii hesus & co vinju ar aktiivi visur biida.

jo ja jau tev taada filozofija: pelni vairaak nestraadaajot. kaa bils geitss,piemeeram. un ta tev degviela vispaar po buus,jo uz darbu / etc jaabrauc nav,utt. ja nu vieniigi kaadu ferrari nopirkt,lai var paprikoliities,kad garlaiciigi paliek. jeb jums darbadeveeji taadi apsakuzhami - atnaak Rshns no riita uz darbu,un saka shefam: eu,saippal tu jau tik maz maksaat man,neredzi,zupa daargaaka,viss daargaaks,dod man algu nevis 400 ls,bet 600 !

un taa katrus 3-5 meeneshus....nu neticaas,ka ir pie mums tadi darba deveeji

un veel no citas puses sauklis "pelni vairaak" - davai uzcelsim taas cenas 10x.

un lai "pelniitu vairaak" tu straadaasi pa 18 stundaam katru dienu,ieskaitot sestdienas,sveetdienas,un sveetku dienas.....buusi prieciigs "pelniit vairaak" ?

tipa "dziivo lai pelniitu vairaak" ? )

DM Reģ.: 14.11.2002
0 0 Atbildēt

var arī vienkārši taupīt:

www.trest.lv/trest/index.php?mod=addr&lng=lat

TREST CENAS:

95E 0.463

98E 0.495

DD 0.425

+ izmantoju atlaižu karti, kur atlaide sākumā 0.005 Ls/L, jo vairāk lejies trestā, jo atlaides aug, līdz pat 0.015 Ls/L !!!!!!!!!!!

un nevajag te sākt D I R ...., ka tas ir sūdīgs benzīns.

1 2 3 4 5 6 ..27
 

Lasītākie raksti

Jaunie raksti