tetis rakstīja: es nekur nesmu pazudis,taisu 69 Bobi uz TA,šonedeļ bus gatavs ,ja tev vajg to atslegu zvani un brauc,
OK,,
tetis rakstīja: es nekur nesmu pazudis,taisu 69 Bobi uz TA,šonedeļ bus gatavs ,ja tev vajg to atslegu zvani un brauc,
OK,,
Vajag drusku pēc palīdzības. Lieta tāda, ka dabūju veco jawiņu. Iepriekšējais saimnieks bija sava laikā viņu nopircis, bet ta arī nebija nekad izbraucis, jo aizdedze čakarejoties un vinjam viņa z.b. tā jawina. Viens cilindrs nestrādāja. Izskrūvēju sveces un parbaudīju vai ir dzirkstele. Konstatēju, ka dzirkstele ir. Beigās izrādījās, ka aizdedzei nebija attālums starp kontaktiem. Tagad stradā abi cilindri, bet nav jaudas. Pirmajā ātrumā sajūgu spīdzinot var izkustināt, bet vairak nekā. Tad nokachaju no neta info par aidzedzes reguleshanu un radās neskaidrības.
Tur rakstīts, ka labam virzulim jābūt augšējā stavoklī, kad sāk vērties vaļā augšējie aidzedzes kontakti. Bet man ir tā, ka verās vaļā tajā mirklī apakšējie kontakti. It kā to visu asi, kas kustina tos kontaktus vajadzētu pagriezt pa 180 grādiem. Bet tad sāku domāt varbūt, ka labais cilindrs ir domāts tas, kurš ir labajā pusē skatoties no moča priekšas nevis sēžot uz moča. Tad it kā viss sapasētu. Galīgi vairs nesaprotu kas un kā tur visam ir jābut. Domāju noskrūvēt galvu nost, lai precīzi redzetu virzulu stavokli un tad noregulēt aizdedzes momentu. Ceru, ka sapratāt ap ko lieta grozās un varēsiet dot kādus padomus un ieteikumus no savas pieredzes. Vai arī pasakiet ko es daru ne tā.
Vajag drusku pēc palīdzības. Lieta tāda, ka dabūju veco jawiņu. Iepriekšējais saimnieks bija sava laikā viņu nopircis, bet ta arī nebija nekad izbraucis, jo aizdedze čakarejoties un vinjam viņa z.b. tā jawina. Viens cilindrs nestrādāja. Izskrūvēju sveces un parbaudīju vai ir dzirkstele. Konstatēju, ka dzirkstele ir. Beigās izrādījās, ka aizdedzei nebija attālums starp kontaktiem. Tagad stradā abi cilindri, bet nav jaudas. Pirmajā ātrumā sajūgu spīdzinot var izkustināt, bet vairak nekā. Tad nokachaju no neta info par aidzedzes reguleshanu un radās neskaidrības.
Tur rakstīts, ka labam virzulim jābūt augšējā stavoklī, kad sāk vērties vaļā augšējie aidzedzes kontakti. Bet man ir tā, ka verās vaļā tajā mirklī apakšējie kontakti. It kā to visu asi, kas kustina tos kontaktus vajadzētu pagriezt pa 180 grādiem. Bet tad sāku domāt varbūt, ka labais cilindrs ir domāts tas, kurš ir labajā pusē skatoties no moča priekšas nevis sēžot uz moča. Tad it kā viss sapasētu. Galīgi vairs nesaprotu kas un kā tur visam ir jābut. Domāju noskrūvēt galvu nost, lai precīzi redzetu virzulu stavokli un tad noregulēt aizdedzes momentu. Ceru, ka sapratāt ap ko lieta grozās un varēsiet dot kādus padomus un ieteikumus no savas pieredzes. Vai arī pasakiet ko es daru ne tā.
nu lai viņš ta ir ,galvenais lai otrs virzulisari butu augšā kad veras vaļā viņa kontakti,nu es ta teoretiski apdomaju,bet ta tas varetu but
Bet kas varētu būt pa lietu ka nav jauda? Principiali viss it kā sakristu un būtu. Vajadzētu vismaz kustēt uz priekšu, ja ne par visiem 100%, tad kaut vai pa 70-80%, bet tagad ir tā, ka knapi no vietas var izkustinat.
kaa var nebuut jauda ja ruuc,un ar pirmo nevar izkustinaat?
daudz ko nesaprotu,tad jau arii palaist nevar buut iespeejams...
varbut sajuugs paarvilkts un sliid?
gaazei klausa normaali?
kursh nu bija kursh cilndrs....
P.S. ja pareizi atceros saak reguleet ar taalaako cilindru no generatora puses,un griezj kopeejo plati.
tad tuvaakaias cilindrs un atseviskjaa plate(pamat staav uz vietas !)
nu vienalga es te kaut ko nesaprotu... klusinaataajs aizaudzis?
un kam galvu vajag skruuveet nost? tam domaats indikators...
mashiinai lai nomainiitu elju nav motors jaizjauc...
Tu viņai cilindrus esi noņēmis, paskatījies, kas tur darās?
Izklausās, ka kādam virzulim kāda gabala pietrūkst.
Man tā ir bijis, ka tukšgaitā vis labi, griežas nezvērā, apgriezienus uzņem viegli, bet kā braukt slapst nost - virzulim paliela gabala pietrūka!
Pirms aizdedzes regulēšanas ir jānotīra piedegums - tā ka galvu jau iepriekš vajadzēja skrūvēt.
i_edgars rakstīja: forum.jawaold.ru/...
Pirms aizdedzes regulēšanas ir jānotīra piedegums - tā ka galvu jau iepriekš vajadzēja skrūvēt.
bet tak piekritiisi,ka tas nebuus iemesls lai ar 1 !!! aatrumu pat nespeetu braukt...
Bez šaubām nē! Bet paliels piedegumu slānis var ļoti ietekmēt aizdedzes ieregulēšanas precizitāti. Vēl bez tā visa ko es rakstīju jawaold.ru... regulējot kulaciņu aizdedzi no savas pieredzes iesaku uzlikt moci uz pekas, ieslēgt 4. robu un kloķeni grozīt aiz pakaļējā ripuka - tas izslēgs kloķenes gultņu brīvgājiena radīto kļūdu. Ja netici pamēģini... pēc aizdedzes ieregulēšanas uzliec atslēgu uz kloķenes skrūves paralēli zemei un brīvo galu liekot uz moča priekšu... pagriez kloķeni pulkst virzienā un piefiksē cik ir aizdedze, tad to pašu bet atslēgas brīvo galu liekot uz moča pakaļu... Nebrīnies ka atšķirība būs 3, 4 un pat vairāk milimetru!
Palasiet jawaold... tur ir ļoti daudz informācijas, man vienkāši ir slinkums (un nav laika) visu tur meklēt, tulkot un pārrakstīt vēlreiz.
Skatos ka droom arī saslimis..)
Bet man Jums veči jautājums... ar ko vislabāk bāku aizlīmēt? Tas divkomponentu metāls der?
Var mēģināt - soļarku tas tur labi, bet tomēr labāk un drošāk būtu nopirkt citu bāku.
fokz rakstīja: Skatos ka droom arī saslimis..)
Bet man Jums veči jautājums... ar ko vislabāk bāku aizlīmēt? Tas divkomponentu metāls der?
LODEET !
ursis rakstīja:
fokz rakstīja: Skatos ka droom arī saslimis..)
Bet man Jums veči jautājums... ar ko vislabāk bāku aizlīmēt? Tas divkomponentu metāls der?
LODEET !
var jau ari lodet,bet ja tas bleķis ir izrusejis vienā vietā tad nav garantija kapec kada laika neparadas citā vietā.
fokz rakstīja: Skatos ka droom arī saslimis..)
Bet man Jums veči jautājums... ar ko vislabāk bāku aizlīmēt? Tas divkomponentu metāls der?
Veselu nedēļu pa vakariem esmu noņēmies. Draudzene jau greizsirdiiga kļuvusi Bet gudrāks neesmu ticis. Kā negāja tā arī neiet. Pēc Jāņiem būs brīvāks laiks, tad skatīšo tālāk. Bet jawiņa man patīk. Domāju jāved uz moču darbnīcu, lai pārlasa motoru. Paskatās, paklausās kas ko un kā. Pašam nav laiks. Ne jau visiem ir pieredze un var padoties ņemšanās gar tehniku. Katrs dara savu darbu, kas viņam labāk padodas. Tāpat jawiņa man domāta tik svētdienas izbraukumiem un acu pamielošanai.
Yo, esmu atgriezies normālajā pasaulē...
droom ja tu buutu netaalu vareetu pie tevis pieskriet...
nu neticu ,ka defekts ir neredzams...pie shaadiem simptomiem...
Labvakar visiem..)
Nez kā droom iet, sataisīji?
Nu es pamūģināju ar to metālu...tur,bet cik ilgi...hvz..)
Bet nu man ir cita problēma, ceru ka tikai regulācijas vaina - auksta lēc uz otrā kurbuļa, siltu kaut nosities nevar pielaist, nu labi ka ar kādu 10 reizi sanāk i tad tā dudinādama, bet kad iet, atd iet... kas par vainu ar to palaišanu var būt? Brt tikai kad karsts dzinējs... Aizdedze ir OK, karbūzis nūū... tā skrūve ir pagriezta par 540 grādiem ( pusotrs apgrieziens) Jā bet svece netiek apsista, tur tas joks...
Ceru uz palīdzību..
Savādāk viss OK, motoram skaņa ir kļuvusi daudz labāka, laikam pa mazam piebraucas.. Kaimiņš man vakar teica - un kur tu ar to sarkano nāvi dosies? Viņam bijusi slikta pieredze jaunībā...
Man minskai bija ļoti līdzīga kaite - auksta leca, bet silta neleca...
Loģiski domājot - karburātors... Pamēģini kartsam dzinējam papludināt vairāk degvielas, varbūt labāk leks.
Jāiet gulēt, rītdien jāstrādā.
Star[citu, atcerējos - piektdien viens Jawiņa manīta stāvam krasta ielas statoilā - tas, kurš pie mcdonalds...
Mjā... bet lieta tāda, ka 205 nav ar ko uzpludināt..)
A kāda ir atšķirība starp to karbūzi kuram ir gaisinieks un kuram nav... kurš labāks?
fokz rakstīja: Mjā... bet lieta tāda, ka 205 nav ar ko uzpludināt..)
nu tu kautko jauc ,vai ari nesi atradis,mans tev padoms;taisi dambi un pludini uz nebedu,tur tads pipsitis ap to vietu kur šlangs ieiet karbuļtorā japaspaida
Vecā JAWA