Vecā JAWA

Ksneps Reģ.: 01.08.2004
 
ursis Reģ.: 11.07.2002
0 0 Atbildēt

ir indikators un viitne(korpuss) kuraa vinju liek galvaa lai reguleetu aizdedzi. ruupniicas izpildiijums... pat nezinu vai kaadam vaig,bet aizdedzi reguleet ekselenti.

veel man indikators dereeja kad zigulim vaarstus reguleeju... arii vazika vairs nav...

ir kaadam interese?

fokz Reģ.: 22.05.2006
0 0 Atbildēt

A nocentrēt vienpodniecei vai tad nevar ieliekot precīzā trubā??

ursis Reģ.: 11.07.2002
0 0 Atbildēt

fokz rakstīja: A nocentrēt vienpodniecei vai tad nevar ieliekot precīzā trubā??

NEE !

var likt virpaa ! bet jaaizdomaa kaa klani nostiprinat lai puss pasauli nesasit un veel kustas !

un ar indikatoru meeram mesanos. pielaujam bija 0.05mm ?

esmu redzeejis ka to dara...

klani atsien gumijaa lai vinsh staigaa kaa klokjenee - gumija ir taa kas pilda kustibas,piesiesanas funkciju.

pirms tam protams iesit atrasanaas vietas...

taapeec jau mainiija klokjeni...

ursis Reģ.: 11.07.2002
0 0 Atbildēt

fokz rakstīja: A nocentrēt vienpodniecei vai tad nevar ieliekot precīzā trubā??

tu saproti ka abas asis ir jaanocentree taa lai taa buutu kaa viena !!! ko ar trubu gribi panaakt?

fokz Reģ.: 22.05.2006
0 0 Atbildēt

A Tu Ursi nemāki nocentrēt? varbūt vari ieteikt kur to dara?

Tev gultņus vajag?

fokz Reģ.: 22.05.2006
0 0 Atbildēt

Tā truba man tikai tā prātā iešāvās...)))

ursis Reģ.: 11.07.2002
0 0 Atbildēt

fokz rakstīja: A Tu Ursi nemāki nocentrēt? varbūt vari ieteikt kur to dara?

Tev gultņus vajag?

es esmu ideologiskais,jeb pieredzes bagaatais.

man sen nav jawas bet visu atceros,jo psrs laikaa nekaa labaaka nebija. un teeva darba vietaa vecji njeemaas ar motocikliem...viss visaadiem,jau ar taadiem par ko neviens vairs neko nezina

vienvaard sakot esmu ideologjiskais padom deveejs,un ceru ka noder !

ursis Reģ.: 11.07.2002
0 0 Atbildēt

jau no 6 klases JAWA 250,mopeeda nav bijis ...

pat zinu kaa pareizi pieviileet lai buutu jauda,bet tad jaaraada dziivee uz cilindra un virzulja. uzskatu ka laba klokjene nav jaaiztiek.

ir vaariita elja solidolaa-lai ilgak kalpo

un ne tas vien...

ursis Reģ.: 11.07.2002
0 0 Atbildēt

ursis rakstīja: jau no 6 klases JAWA 250,mopeeda nav bijis ...

pat zinu kaa pareizi pieviileet lai buutu jauda,bet tad jaaraada dziivee uz cilindra un virzulja. uzskatu ka laba klokjene nav jaaiztiek.

ir vaariita elja solidolaa-lai ilgak kalpo

un ne tas vien...

: kjeede !! solidolaa

ursis Reģ.: 11.07.2002
0 0 Atbildēt

laps i tad uzparikte aizdedzes reguleesanai paliek atminjai...skapii

i_edgars Reģ.: 08.02.2005
0 0 Atbildēt

Nu paskati www.jawaold.ru sadaļās garž un kņigi, tur visu par Jawām var atrast. Šī spriedelēšana manī izsauc smīnu - nu nav Jums īsti saprašanas ne par metālmācību, ne par Jawas motora uzbūvi.

Zem galvas liek vai nu alumīnija (ne duralumīnija) blīvi vai atlaidināta vara blīvi.

Zem cilindriem, kartera vākiem u.c. liek blīvju kartonu 0,5 mm biezumā ieziestu no abām pusēm smērē (vēlam grafīta).

Kartera pusītes liek uz hermētiņi (auto).

Lai izjauktu dzinēju ir vajadzigi vismaz 2 dažādi novilcēji un nekāds āmurs, lai saliktu ir jāsilda tā ap 180 grādi. Pirms likšanas jawai obligāti ir jāsamet ātrumkaste un jānoregulē tā pat ja neviena detaļa netika mainīta, tad ātrumkasti demontē. Kloķeni ieliek karstā kreisajā pusītē, samontē ātrumkasti, pārbauda un pēc atdzišanas uzliek karstu labo pusīti un fiksi saskrūvē kamēr karsta.

Klanim ir jābūt brīvgājiemam radiālā virzienā ap 1,5 - max 3,0 mm, ja nebūs tad viņš elementāri nebūs spējīgs kustēties!

Sajūga automātu regulē ar jau piminēto skrūvi, līdz dabuj spraugu starp pusmēnesi un kulisi 0,2 mm, bet obligāti ar atslābinātu sajūga trosīti... tad pieregulē trosīti.

Kloķeni var pārpresēt, bet tam ir jābūt speciāli pielagotai rokas hidrauliskai presei tā virs 5 tonnām. Centrē viņu virpā ar vismaz 2 indikātoru palīdzību, bet pirms tam ir jābūt sapresētai noteiktās pielaižu robežās! Vēlāk iegūstot praksi nocentrēt ir iespējams arī bez virpas un bez indikātoriem, bet līdz tam veiksmīgi ir jāpārpresē kads ducis kloķeņu!

ursis Reģ.: 11.07.2002
0 0 Atbildēt

0,2 mmm sviests ! padomaa ka nu pats

nekur neteicu ka duralluminija,jo te jau aunam skaidrs ka vinsh nav miiksts...

virziens radiaals zini kas ir???? tad 1,5-3mmm klokjenei sen jau ir BEIGAS ! es ta sapratu kas ar to domaats,bet citiem galvu NEJAUC ! protms ka pa kreisi vai labi jaabuut kustiibai ! lai virzulis nespiestu kaadai no cilindra malaam klaat ! LOGJISKI,ja nebuus tad ir cauri !

ursis Reģ.: 11.07.2002
0 0 Atbildēt

0,2 mm aatrumpaarsleega klokjis pacs izspiediis sajugu ar savu svaru !

atziisjos ka sho atstarpi esmu reguleejis iespeejami minimaalu... bet viegli ir izspiest... ko nepieredzeejis pat isti nesaklausiis kameer neieliks vismaz 3 aatrumaa...

i_edgars Reģ.: 08.02.2005
0 0 Atbildēt

Sākumā palasi moča instrukciju (manuāli) tad kaut vienu pamēģini atregulēt un tad vartēsi spriest vai ir sviests vai ne!

Klanim kustības amplitūdu (kustinot to no viena kloķenes vaiga uz otru) mēra klaņa brīvajā galā, ja vēl nezināji!

i_edgars Reģ.: 08.02.2005
0 0 Atbildēt

==0,2 mm aatrumpaarsleega klokjis pacs izspiediis sajugu ar savu svaru ! ==

Nomaini atsperes kas atspiež ātrumpārslēgu atpakaļ, tad nekas ar savu svaru nekur nespiedīs!

i_edgars Reģ.: 08.02.2005
0 0 Atbildēt
fokz Reģ.: 22.05.2006
0 0 Atbildēt

A kā viņu uzsildīt? tas ir karteri?

fokz Reģ.: 22.05.2006
0 0 Atbildēt

Kā noregulē kārbu?

ursis Reģ.: 11.07.2002
0 0 Atbildēt

i_edgars rakstīja: ==0,2 mm aatrumpaarsleega klokjis pacs izspiediis sajugu ar savu svaru ! ==

Nomaini atsperes kas atspiež ātrumpārslēgu atpakaļ, tad nekas ar savu svaru nekur nespiedīs!

atsperu speeks pret paarsleega plecu... nja. un nevis abas bet pietiek ar apakseejo uz kuru guljas parsleega plecs... umnjiks...

ar manuaali taalu tiksi,un daudziem vinsh ir

es runaaju tikai ko zinu,un manas jawinjas skreeja kaa bitiites !

man jau vispaar po,bet gan jau calji pasji tiks galaa !

un klanja paarbaudi es zinu un saprotu.tiesa par beigtu klani pateiks sujmashiinas(ljoti liidziigs) troksnis

fokz Reģ.: 22.05.2006
0 0 Atbildēt

Beigts klanis neskan tā kā zirņi sabērti tu būtu?

fokz Reģ.: 22.05.2006
0 0 Atbildēt

Ursi, Tu no kurienes?

ursis Reģ.: 11.07.2002
0 0 Atbildēt

fokz rakstīja: A kā viņu uzsildīt? tas ir karteri?

elektriskaa pliits...

mums darbniicaa bija speciaali salikti triis rinkji rindaa uz kaa sildiija,bet var uz viena rinkja arii.

domaata ir krievu ar plakano virsmu.

vot aatrumkasti kaa regulee es nezinu,bet zinu ka to dara !

un te jaapiebilst normaali tur neko neregulee,bet var panaakt ka sasleedzas ar pilnu sazobi (izplatiits ir 3 roba defekts-nepilnas sazobes deelj kaa rezultaataa met no aatruma).

panaak ar plaanaam metaala sheibaam? ar kuraam regulee...

buutu jauki ja te kaads kaut ko taadu zinaatu...

ja atrumkastee zobrati ir oki - viss buus oki(arii daksinjaam jaabuut oki). parasti mainiija tresjaa aatruma sasleedzosjo zobratinju un viss +daksinju.

ursis Reģ.: 11.07.2002
0 0 Atbildēt

fokz rakstīja: Beigts klanis neskan tā kā zirņi sabērti tu būtu?

nu kaa lai saka... tuk,tuk,tuk ...es teiktu kaa sujmashiina...unfrekvenece mainaas liidz ar apgriezieniem...

fokz Reģ.: 22.05.2006
0 0 Atbildēt

ursis rakstīja:

fokz rakstīja: A kā viņu uzsildīt? tas ir karteri?

elektriskaa pliits...

mums darbniicaa bija speciaali salikti triis rinkji rindaa uz kaa sildiija,bet var uz viena rinkja arii.

domaata ir krievu ar plakano virsmu.

vot aatrumkasti kaa regulee es nezinu,bet zinu ka to dara !

un te jaapiebilst normaali tur neko neregulee,bet var panaakt ka sasleedzas ar pilnu sazobi (izplatiits ir 3 roba defekts-nepilnas sazobes deelj kaa rezultaataa met no aatruma).

panaak ar plaanaam metaala sheibaam? ar kuraam regulee...

buutu jauki ja te kaads kaut ko taadu zinaatu...

ja atrumkastee zobrati ir oki - viss buus oki(arii daksinjaam jaabuut oki). parasti mainiija tresjaa aatruma sasleedzosjo zobratinju un viss +daksinju.

Man otrajā robā bija baigā klaudzoņa un nevilka...

ursis Reģ.: 11.07.2002
0 0 Atbildēt

normaali ir divi novilceeji pastaisiiti.

rotoram(generatora) un bloka vaakiem. originaalus neesu redzeejis.

sajuuga zvaigznite naak ar parastu novilceeju nost.

 

Lasītākie raksti

Jaunie raksti