Cookie Consent by Free Privacy Policy Generator

CITROEN XSARA picasso

casius Reģ.: 26.08.2002

Ir doma iegaadaaties! Ko varat komentēt par sho auto? + un -

 
1 2 3 4 5 6 7 8 9 ..11
edzulis Reģ.: 17.11.2001
0 0 Atbildēt

nomiks rakstīja:

VPP rakstīja: Ir nācies ar pastūrēt Peugeot 406 universāli, arī ar 2.0 HDI dīzeli.

Tāds pats piepūšamais matracis kā Picasso, tā nekontrolējamā

žvangošanās laikam ir franču auto identitāte, nez kā viņiem WRC

tik labi iet.

Ar 406. pegiju barucis neesmu, tāpēc nevaru komentēt, bet C5 gan uz ceļa turās vairāk kā stabili. Un ar to var braukt pat ļoti baudāmi. It sevišķi, ja to darbina jaunais 2,0 HDI.

Nesāc pievienoties šizofreniķu klubam ar VWfanu priekšgalā?

C5 ir pats nepiemērotākais auto LV ceļiem.

nomiks Reģ.: 30.10.2002
0 0 Atbildēt

edzulis rakstīja: Nesāc pievienoties šizofreniķu klubam ar VWfanu priekšgalā?

C5 ir pats nepiemērotākais auto LV ceļiem.

Pat vēl mazāk piemērots kā Picasso???

Lai arī neuzskatu VWfanu par šizofrēniķi (par mazliet savādu gan varētu nosaukt, jo citādi grūti izskaidrot, kā var visu tik prežīzi aprēķināt un kam tas viss ir vajadzīgs), tomēr domāju, ka man līdz viņa līmenim ir tālu. Litru simtdaļās pateºiņus nerēķinu, tomēr izteikt savu subjektīvo viedokli vienmēr esmu gatavs. Neesmu no tiem, kas dzīvo vecu stereotipu pasaulē.

Masn mērķis šajā diskusijā nav visiem iestāstīt, ka tieši Picasso ir pats labākais auto, kādu cilveče ir jebkad izgudrojusi, bet gan no savas personīgās piredzes (nevis no "a manam čomam...") pierādīt, ka velns nav tik melns kā viņu mālē. Visā visumā Picasso ir normāls ietilpīgs un eknomisks ģimenes auto, kurš nav paredzēts tādiem agresoriem, kā piemēram, Edzulis (tas periods man jau ir pagājis pirms kādiem 3-4 gadiem), un kurš nav dārgs.

Ja varētu atļauties ko daudz dārgāku, tad noteikti šobrīd brauktu ar kādu pilnīgi citas markas auto.

Mashiic Reģ.: 22.10.2003
0 0 Atbildēt

edzulis rakstīja:

nomiks rakstīja:

VPP rakstīja: Ir nācies ar pastūrēt Peugeot 406 universāli, arī ar 2.0 HDI dīzeli.

Tāds pats piepūšamais matracis kā Picasso, tā nekontrolējamā

žvangošanās laikam ir franču auto identitāte, nez kā viņiem WRC

tik labi iet.

Ar 406. pegiju barucis neesmu, tāpēc nevaru komentēt, bet C5 gan uz ceļa turās vairāk kā stabili. Un ar to var braukt pat ļoti baudāmi. It sevišķi, ja to darbina jaunais 2,0 HDI.

Nesāc pievienoties šizofreniķu klubam ar VWfanu priekšgalā?

C5 ir pats nepiemērotākais auto LV ceļiem.

ko nozīmē nepiemērots Latvijas ceļiem ???

ko , a ?

manam c5 ir tāda podziņa Sport, kad gribas cietākas atsperes.

pat bez podziņas ir ok braucot diezgan agresīvi.

galvenais NAV jāklabina zobi uz viesiem nelīdzenumiem, bet kad

vajag tad ar podziņu var izņem līkumu pat ļoti pieņemami.

95% auto nav tāda atsperu regulēšanas iespēja, tā kā nav ko di*st bumbiņas. c5 ir citi trūkumi tajā skaitā veho lošu serviss.

bet negribas te tagad klārēt.

VWfans Reģ.: 21.02.2004
0 0 Atbildēt

VPP rakstīja: Reku TV reklāma, kur reklamē Peugeot 207 jamie pat uzsver

cik ļoti auto ir ļurīgs, ja pat divas bizmārītes jamo var sašūpināt

Ne jau no bizmārītēm tas Peugeot grīļojās, bet gan no seksa, kas notikās mašīnas iekšpusē. Bizmārītes vienkārši priecājās par nebēdnīgajiem mīlniekiem.

Labucis Reģ.: 17.04.2002
0 0 Atbildēt

C5 = ūdensgulta...

nomiks Reģ.: 30.10.2002
0 0 Atbildēt

Labucis rakstīja: C5 = ūdensgulta...

Runājot par jauno C5, zinātāji stāstīja, ka, lai tam nomainītu spuldzīti priekšējā lukturī, ir jāmocās aptuevni stundu. Pat pēc kataloga ir paredzētas 0,6 darba stundas, kas nozīmē to, ka lampiņa maksā aptuveni Ls 2,50, bet tās nomaiņa VEHO servisā - vēl kādi Ls 10.

Manam C3 joprojām nesmu iemanījies spuldzīti nomainīt, jo tur jābūt labai roku veiklībai, bet profesionālis to izdara 4 minūtēs. Savukārt Picasso gan spuldzīets nomaiņa besagādā nekādas problēmas.

Jau iepriekš esmu rakstījis, ka vismaz C3 tuvo uguņu spuldzītes pārdeg kā pēc grafika - akurāt ik pēc 10 000 km (+/- 500 km). Par Picasso vēl nezinu, jo šobrīd vēl tik daudz ar to neesmu nobraucis.

Roneens Reģ.: 03.01.2003
0 0 Atbildēt

VPP rakstīja: Ir nācies braukt ar to picasso 2.0 dīzeli. Motors tiešām fantastiski ekonomisks, tiesa mans brauciens bij 100% pa šoseju ~ 300km,

bet nu citādi sajūtas nebija labas. Apmēram kā ar galertu pa bobsleja

trasi.

Pašam arī nācies braukt/izbraukt ar šādu transportu. Nav ne vainas ģimenes automobīlim, bet par oriģinālo salīdzinājumu žetons.

apaljais_buss Reģ.: 15.07.2002
0 0 Atbildēt

nomiks rakstīja:

KSI rakstīja: Tad jau jūs te bazarējat par minimālo, nevis vidējo patēriņu

Nezinu, par ko bazarē citi, bet es, kad lūdzu VWfanam aprēºkina precizējumus, ar 5l/100km domāju vidējo nevis minimālo patēriņu. Pie ātruma 70km/h borta kompis (kurš, starp citu, ir ļoti precīzs atšķirībā no C3 borta kompja) rāda patēriņu 3,7-4,0 //100km (atkarībā no ceļa seguma kvalitātes, vēja un priekšā (ne)braucošām automašīnām.

Kā tev izdodas tik mazs vidējais patēriņš? Man Scenic 1.9 dCi vidējais ir virs 7 l. Bet nu iznāk lielā puse braukšanas pa pilsētu un arī kāja pasmaga.

nomiks Reģ.: 30.10.2002
0 0 Atbildēt

apaljais_buss rakstīja: Kā tev izdodas tik mazs vidējais patēriņš? Man Scenic 1.9 dCi vidējais ir virs 7 l. Bet nu iznāk lielā puse braukšanas pa pilsētu un arī kāja pasmaga.

Kā reiz manam fāterim, arī ir Scenic ar 1,9dCi, tādēļ varu arī diezgan labi salīdzināt. Ekonomiskāks par Scenic mans Picasso ir noteikti. Mana maršruta proporcijas varētu teikt, ka ir 70 šoseja un 30 pilsēta. Kad fāterīts ar savu taksi brauca uz Pērnavu (ne ātrāk par 100km/h), tad viņa taksim (Scenic) patēriņš bija ap 6 l/100km, bet manam pa šoseju tāds patēriņš ir tikai pie ātruma 120km/h, neskatoties uz to, ka Scenic ir 6 pakāpju, bet Picasso - tikai 5pakāpju manuālā ātrumkārba. Bet pa pilsētu braucot, vairs tik traki kā savios 18-20.gados nebraucu. Tagad man ir sieva, dēls un vispār forša dzīve, tādēļ pusstundai ātrāk/vēlāk nav izšķirošas nozīmes.

Kā jau kaut kur iepriekš rakstīju, Picasso nav paredzēts agresīvai braukšanai.

Runājot par jauno Scenic, jāsaka, ka man šis konkrētais auto arī nenormāli patīk, bet diemžēl manai sievai nē.

apaljais_buss Reģ.: 15.07.2002
0 0 Atbildēt

nomiks rakstīja:

VPP rakstīja: Ir nācies ar pastūrēt Peugeot 406 universāli, arī ar 2.0 HDI dīzeli.

Tāds pats piepūšamais matracis kā Picasso, tā nekontrolējamā

žvangošanās laikam ir franču auto identitāte, nez kā viņiem WRC

tik labi iet.

Ar 406. pegiju barucis neesmu, tāpēc nevaru komentēt, bet C5 gan uz ceļa turās vairāk kā stabili. Un ar to var braukt pat ļoti baudāmi. It sevišķi, ja to darbina jaunais 2,0 HDI.

Neesmu braucis ar 406 vai C5, bet piemēram salīdzinājumā ar Mazda5 (nu tas mazda pregnancy aizstājējs) manējais Scenic ir reāls kartings. Tā ka nevajag te par franču auto šūpošanos.

VWfans Reģ.: 21.02.2004
0 0 Atbildēt

Es ar Citroen-C5 esmu nobraucis ap 100 km divās dienās, un kaut cik par to varu spriest. Braukšana notika pagājušā gada septembrī ar astoņus mēnešus vecu mašīnu, kad ar radiem bijām ceļojumā Liepājas rajonā un pamainījāmies ar mašīnām. Citroenam-C5 tobrīd bija 12 tūkst.km nobraukums, komplektācija - 2,0 litru benzīna motors, automātiskā kārba, klimatkontrole, hečbeks. Uz mani šis Citroens atstāja ārkārtīgi patīkamu iespaidu - tas uzvedās kā liels, līgans kuģis. Bija ļoti baudāmi braukt pa grants ceļiem ar ātrumu ap 60 km/h, bet pa asfaltu - 80-90 km/h. Automātiskā ātrumkārba pārslēdza ātrumus ļoti maigi, klimatkontrole darbojās teicami, ļoti ērta sēdēšanas pozīcija pie stūres un pilnīgi nekādu defektu - viss bija lieliski. Ar šo Citroenu agresīvi nebraucu, bet tas nemaz nav vajadzīgs manā 34 gadu vecumā.

VWfans Reģ.: 21.02.2004
0 0 Atbildēt

C5 manā skatījumā ir arī skaists:

foto.inbox.lv/...

VWfans Reģ.: 21.02.2004
0 0 Atbildēt
VWfans Reģ.: 21.02.2004
0 0 Atbildēt

Atvainojos, pirmais links neiet, taču iet otrais, kur redzams skaists Citroen-C5 Pērnavā.

Kamikadze Reģ.: 21.11.2003
0 0 Atbildēt

mosh kaads zin kur atrast user manuaali xsara picasso cilveeciigaa valodaa? t.i. lv, en, ru, citaadi nav saprotams, ko taas visas podzinjas dara + veel apkopju grafiku, tjip cik biezji jaamaina motors, transmisija, kuzovs ..

nomiks Reģ.: 30.10.2002
0 0 Atbildēt

Kamikadze rakstīja: mosh kaads zin kur atrast user manuaali xsara picasso cilveeciigaa valodaa? t.i. lv, en, ru, citaadi nav saprotams, ko taas visas podzinjas dara + veel apkopju grafiku, tjip cik biezji jaamaina motors, transmisija, kuzovs ..

Tikai nesaki, ka esi iegādājies Picasso!!!

Manējam manuālis bija angļu mēlē, bet diemžēl pie tā vairs netieku.

Varbūt varu tev podziņas virtuāli paskaidrot? Displejam arī var nomainīt valodu uz vācu, frančū vai angļu. To var izdarīt, izmantojot pogu ar grāmatiņu virsū (atrodas lielajam displejam labajā pusē).

Kamikadze Reģ.: 21.11.2003
0 0 Atbildēt

ir gan iepirkts picasso ... displejam valoda ir anglju - tur viss ok nesaprotu ko noziimee visas bildiites ko labajaa displejaa raada, utt

Uggga Reģ.: 04.01.2006
0 0 Atbildēt

Kamikadze rakstīja: mosh kaads zin kur atrast user manuaali xsara picasso cilveeciigaa valodaa? t.i. lv, en, ru, citaadi nav saprotams, ko taas visas podzinjas dara + veel apkopju grafiku, tjip cik biezji jaamaina motors, transmisija, kuzovs ..

Atradu šitādu: citroen.org.ru/...

Uggga Reģ.: 04.01.2006
0 0 Atbildēt

Uggga rakstīja:

Kamikadze rakstīja: mosh kaads zin kur atrast user manuaali xsara picasso cilveeciigaa valodaa? t.i. lv, en, ru, citaadi nav saprotams, ko taas visas podzinjas dara + veel apkopju grafiku, tjip cik biezji jaamaina motors, transmisija, kuzovs ..

Atradu šitādu: citroen.org.ru/...

= vēl citiem Citroeniem citroen.org.ru/...

nomiks Reģ.: 30.10.2002
0 0 Atbildēt

Kamikadze rakstīja: ir gan iepirkts picasso ... displejam valoda ir anglju - tur viss ok nesaprotu ko noziimee visas bildiites ko labajaa displejaa raada, utt

Brīnišķīga ģimenes auto izvēle! Kāds motors, gads?

Tev laikam ir krutā aprīkojuma Picasso, jo man nekādas nesaprotamas bildītes displejs nerādīja. Viss bija viegli saprotams arī bez manuāļa palīdzības!

Kamikadze Reģ.: 21.11.2003
0 0 Atbildēt

tas citronu saits labais - noskaidroju visu ko gribeeju

21.11.2000 pirmaa regjistraacija, 1,8 benziina biidelis, par apriikojuma krutumu nezinu, tik to ka ir klimatkontrole un pakaljeejie logi ar rokaam jaaskrullee benkjos saanu airbagi ir ..

siicis seezj aizmuguree vidusbenkjii un visu redz - shim baigie prieki kaa gjimenes auto toch ok ... kaut kaa jau ir jaaiztop sievieteem

bildiites ta saprotamas, tikai ko iisti taas noziimee un kaa tur mainiit kaut ko nezinaaju - taga zinu

nomiks Reģ.: 30.10.2002
0 0 Atbildēt

Kamikadze rakstīja: tas citronu saits labais - noskaidroju visu ko gribeeju

21.11.2000 pirmaa regjistraacija, 1,8 benziina biidelis, par apriikojuma krutumu nezinu, tik to ka ir klimatkontrole un pakaljeejie logi ar rokaam jaaskrullee benkjos saanu airbagi ir ..

siicis seezj aizmuguree vidusbenkjii un visu redz - shim baigie prieki kaa gjimenes auto toch ok ... kaut kaa jau ir jaaiztop sievieteem

Mans arī bija 2000.gada novembra beigas, tik 2.0 dīzelītis.

Aprīkojums bija arī līdzīgs - klima, pakaļējie logi ar ručku skrūvējami, bet pārējais gan viss bija iekšā, izņemot ādas sēdekļus.

Par kādām naudām paņēmi, ja nav noslēpums?

bildiites ta saprotamas, tikai ko iisti taas noziimee un kaa tur mainiit kaut ko nezinaaju - taga zinu

Kamikadze Reģ.: 21.11.2003
0 0 Atbildēt

5k eerikus samaksaaju par citronu ar 2 meeneshus atpakalj izietu skati

nomiks Reģ.: 30.10.2002
0 0 Atbildēt

Kamikadze rakstīja: 5k eerikus samaksaaju par citronu ar 2 meeneshus atpakalj izietu skati

Cena normāla. Par kādiem 1000 EUR vairāk pirms mēneša būtu tev atdevis savu dīzeļPicasso ar tikko izietu TA.

Lai labi ripo! Varbūt pēc kāda laika padalies ar iespaidiem!

Labucis Reģ.: 17.04.2002
0 0 Atbildēt

Pilnīgi noteikti es arī vēlos par iespaidiem - savulaik likās ļoti simpātisks, kad parādījās...

1 2 3 4 5 6 7 8 9 ..11
 

Lasītākie raksti

Jaunie raksti