Cookie Consent by Free Privacy Policy Generator

KASKO

username Reģ.: 29.11.2004

Gribētu zināt no kā atkarīga ir KASKO gada maksa? Vai tas ir no auto ražošanas gada, markas, vai no auto novērtējuma?

Varbūt kāds uzreiz var ietekt kadu labu kantori (auto Opel Vectra, 97.)

Un vēl varbūt kāds zin ietekt samērā lētu vietu, kur var uzstādīt auto signalizāciju, kura derētu arī KASKO?

 
1.. 5 6 7 8 9 10 11 12 13
Pirmais Reģ.: 16.05.2003
0 0 Atbildēt

Dark_Side rakstīja:

jugasvilli rakstīja:

Seene rakstīja:

jugasvilli rakstīja:

Seene rakstīja:

jugasvilli rakstīja: OCTA metodika bojāejas gadījumā paredz dabūt vietā lietotu, bet tik pat vecu, tādas pašas komplektācijas auto. Klients griezās pie vainīgā OCTA kompānijas, kas visu izdarīja saskaņā ar metodiku.

Pag... OCTA atmaksāja daļu nauda bankai, nevis dabūja vietā līdzvērtīgu auto. Domāju, ka pēc tevis pieminētās metodikas visi būtu laimīgi - cietušais turpinātu braukt ar auto un maksāt līzingu. Kaut kā tu savos apgalvojumos sapinies.

Sēne, liecies gudrs džeks, bet stulbības runā. Pirmkārt, atlīdzību maksā auto īpašniekam (tātad, līzings), otrkārt, apdrošinātājam nav obligāts uzdevums nopirkt vietā auto, bet atlīdzīnāt auto vērtību, par kādu var nopirkt līdzvērtību (var arī nopirkt), treškārt, jauns auto nozīmē - jauns līzinga līgums, jauna maksātspējas izvērtēšana, jaunas procentu likmes utt., un gan jau ka labi zini, cik aktīvi šobrīd tiek doti līzingi, varbūt damsīte pa šo laiku bez darba palikuse, un Parex tikai priecājas, ka naudu dabūjis atpakaļ.

Isāk sakot - nauda, kas izmesta par KASKO, būtu lieti noderējusi parāda segšanai. Bet tagad nau ne auto, ne naudas.

Tur bija līzings, tātad bez KASKO nevarēja. Mašīna bija jauna un polises pārdevējam bija jāieliek polisē jaunvērtība, tad viss būtu OK.

Cirviit, pirms drist, pacuksteeshu, ka tas raksts ir BULLSHIT!!!! JO PAREX KOPSH oktobra NEFINANSEE JAUNU AUTO IEGAADI VISPAAR!!!! tapec viss kas tur ir rakstiits neatbilst patiesiibai! netici - pajautaa Fuktukam (zinaataaji pateiks kas tas ir)

paga.... vēl ir septembris

Yetti Reģ.: 28.11.2007
0 0 Atbildēt

kak raz, pa tēmu...

www.tvnet.lv/...

Maija_Eskuella Reģ.: 07.04.2005
0 0 Atbildēt

Yetti rakstīja: kak raz, pa tēmu...

www.tvnet.lv/...

To Tu pareizi uztvēri! Tik sēne šo jau pirms pāris lapām iemeta.. par ko arī te ir runas.

Yetti Reģ.: 28.11.2007
0 0 Atbildēt

Maija_Eskuella rakstīja:

Yetti rakstīja: kak raz, pa tēmu...

www.tvnet.lv/...

To Tu pareizi uztvēri! Tik sēne šo jau pirms pāris lapām iemeta.. par ko arī te ir runas.

tad ups...

bet tik un tā - man ģimen;e 3 auto + puikas auto... un neredzu jēgas kaskai...

Yetti Reģ.: 28.11.2007
0 0 Atbildēt

P.S. Sievas auto virs 700.-, manējam zem 300.-, trašajam ap 1K.-...

pēdējo trīs gadu laikā nav bijuši vērā ņemami accident, tā kā par šo laiku ir "ietaupīts" ap 6K.- Ls... par tādu naudu var uzcelt uz jumta bijušu auto...

Seene Reģ.: 18.12.2002
0 0 Atbildēt

jugasvilli rakstīja:

A kā tu domā, no kurienes tad tā nāk. No kurienes nāk, tava pensija, tavuprāt? No kurienes tavs darba devējs tev algu maksā? Kas attiecas uz regresiem, kur tu pēdējā laikā esi dzirdējis, ka kāda kompānija baigi štepselētu nepamatotus regresus? Taviem draugiem? Tad jājautā, kas ir tavi draugi. Es apdrošināšanā ar nelielu pārtraukumu strādāju kopš pagājušā gada janvāra un praksē ir bijuši tikai 2 nepamatoti regresi, no kuriem apdrošinātāji pēc manas iesaistīšanās arī atteicās.

Un, protams, ka apdrošināšana ir bizness, nevis tavas pakaļas sponsorēšana. Arī manā gadījumā apdrošinātājs centās nopelnīt, neizdevās, jo sanāca neplānots apdrošināšanas gadījums. Bet tev nevienu sponsorēt negribas, bet tai pašā laikā kādam jāsponsorē tevi. To vispār par parazītismu sauc.

Nesaņemu un negribu saņemt pensiju. Nav man darba devēja. Un nevienu neesmu lūdzis mani sponsorēt. Izdomātus argumentus vispār par tukšpļūtīšanu sauc.

Interesanta jums tiem apdrošinātājiem pieeja. Vispirms atnāk DarkSide un nosauc par muļķiem tos, kas nepērk viņa lielisko produktu. Kad nu saku, lai liek galdā savu piedāvājumu, atsūta sūdu. Kad atsakos no tāda, nosauc par piekasīgu. Un beigās vēl ierodas otrs "brālis", kas no tā visa izsecina, ka es esmu parazīts.

Neesmu redzējis nevienu citu biznesu (ja vien par tādu neuzskata LV valsts pārvaldi), kas gribētu tik nekaunīgi nokāst naudiņu, izrādot klaju necieņu pret potenciālajiem un esošajiem klientiem. Diezgan pamatīgi jums "trekno gadu" obligātie līzingKASKO ir sačakarējuši izpratni par to, kā ir jādara savu darbu.

Pirmais Reģ.: 16.05.2003
0 0 Atbildēt

vispār jau arī es kasko uzskatu par līzinga maksājumu piedevu un vienmēr ņemu vispār pēc minimuma lai maksājums būtu pēc iespējas mazāks....

un man nekad nav dieviņš nav prātiņu tik traki aptumšojis, lai es ņemtu 300ls dāgu kasku 2000 latu vērtai tačkai tikai tāpēc lai "gulētu mierīgi"

es saprotu, ka filmas ir filmas, bet tur ir iespējama situācija, kad salonā ieiet "labais tēls" piezvana aprošinātājiem, iesēžas tačkā un uzreiz izbrauc cauri sienai pa taisno virsū "sliktajam". tad pēc 5 minūtēm pa durvīm ienāk apdrošinātāja pārstāvji ar $$$iem čemodānos un noskaita kāpostu

aizejošais Reģ.: 23.05.2005
0 0 Atbildēt

vispār jau pats jēdziens, kā apdirsinātāji apzīmē viņiem samaksāto naudu par pakalpojumu ir stipri skaists - tā, lūk, esot prēmija...

saprotu, ka man tūlīt kāds kritīs visrū, ka tā lūk, esot iegājies terminoloģiski, bet no tīri saprotami loģiski nu tas nav

Yetti Reģ.: 28.11.2007
0 0 Atbildēt

siekalas, pļē...

zvans Armani izplatītājiem, tjipa kontrafakts,,, izrādās, ka konfliktsituācija regulējas ar ~200 USD... vot tev izpistas autortiesības...

Seene Reģ.: 18.12.2002
0 0 Atbildēt

jugasvilli rakstīja:

Nebiju personīgi tevi domājis, jo nezinu, ar ko tu nodarbojies. Kaut gan, vecumā taču badā neplāno mirt. Ko darīsi, kad nevarēsi pats līdz podam aizrāpot? Gaidīsi, ka sīči tevi uzturēs un nevarēs sagaidīt, kad pekas atstiepsi? To arī par parazītismu sauc. Bet tas nu tā. Ne man tevi tiesāt un tavu dzīvi dzīvot.

Tu pats atzīsti, ka KASKO nepirktu, līdz ar to tu neesi nekāds potenciālais klients, īpaši jau tāpēc, ka nezini, ko pārstāvu, kā mani sauc utt. Tev arī neko nepiedāvāju, par muļķi nesaucu tāpēc, ka nepērc. Palasi mazliet iepriekš, pats vēl apgalvoju, ka tavā vietā arī KASKO visticamāk nepirktu. Līdz ar to mums te tikai veidojas diskusija par to, cik KASKO kā produkts vajadzīgs, un nekas vairāk.

Es tevi par parazītu nenosaucu, vienkārši tavi uzskati šajā gadījumā ir parazītiski. Kā gan savādāk var nosaukt to, ka tu maksāt nevēlies, bet gribi, lai apdrošinātājs tavā priekšā bezmaz uz ceļiem rāpo. Gribi (atkal nepārproti, ne tikai uz tevi domāts), lai apdrošinātājs maksātu par visu, ātri, kā vecās Eiropas valstīs, bet tādas prēmijas kā tur maksāt negribi. Pie tam, pie notikuša negadījuma sāk mocīt bezmiegs, jo nevari izdomāt, kā piečakarēt apdrošinātāju. Šī domāšana sevī ir mazliet jāpamaina, tad arī apdrošinātāji tik piekasīgi uz katru ar lielāku izmaksu saistītu gadījumu neskatīsies.

Par nekaunīgo biznesu - bankas aizmirsi pieminēt. Bet katrs pelna naudu, kā prot. Kaut gan, parādi man tekstu, kur es no kāda būtu gribējis nekaunīgi naudu nokāst. To, kā tu jau pareizi pateici, par tukšpļūtīšanu sauc.

Pensiju Latvijā vīriešiem ir paredzēts saņemt nepilnu gadu. Gan jau kaut kā ar saviem uzkrājumiem iztikšu. Bet ja nopietni, tad gluži vienkāºši neuzskatu, ka LV sociālā sistēma līdz mana mūža baigām spēs sasniegt tādu līmeni, lai varētu paļauties uz normālām vecumdienām - attiecīgi par tām parūpēšos pats.

Nekad neesmu teicis, ka nepirktu KASKO. Tikai gribētu, lai prēmijas apmērs un noteikumi ir sakarīgi. Nez kādēļ citās apdrošināšanas nozarēs ir iespēja sagatavot normālus līgumus un noteikumus.

Vecās Eiropas valstis velti pieminēji bubuļa lomā. Ja sanāks, kā plānots, nākamā gada sākumā iegādātes jaunu auto, tad tas noteikti tiks apdrošināts Vācijā. Tur patiesībā ir jāmaksā mazāk - painteresējies labāk, ko viņu apdrošinātāji pateiks ieraugot kādu LV "standartlīgumu". Cilveks, ar ko runāju (brokeris), pajautāja, vai tiešām pie mums par šādu patērētāju krāpšanu neliek cietumā, nerunājot par licenzes atņemšanu... Protams, mazliet jau pārspīleja savas emocijas, bet pamata būtību, cerams, saprati.

Un tu personīgi nemēģināji ne no viena naudu nokāst, bet gan meties aizstāvēt DarkStaru, kurš to mēģināja.

Pirmais Reģ.: 16.05.2003
0 0 Atbildēt

jugasvilli rakstīja: ..... 5000 ls vērtajam auto (ja nav noslēpums, kas tā par mašīnu, kurai apkope 1200 ls maksā)?

sābs tak, tas tak pat no mežciema ir redzams

Pirmais Reģ.: 16.05.2003
0 0 Atbildēt

jugasvilli rakstīja:....Cits paziņa dzīvo Norvēģijā....

man paziņam norvēģijā apdrošinātāji nopirka hiacei jaunu motoru, jo servisā pampari nebija ielējuši eļļu....

pasaki par ko man maksāt apdirsinātājam?

pie reizes pasaki kura kompānija latvijā tā izpildās un cik maksā pakalpojums?

Seene Reģ.: 18.12.2002
0 0 Atbildēt

jugasvilli rakstīja:

Seene rakstīja:

jugasvilli rakstīja:

Nebiju personīgi tevi domājis, jo nezinu, ar ko tu nodarbojies. Kaut gan, vecumā taču badā neplāno mirt. Ko darīsi, kad nevarēsi pats līdz podam aizrāpot? Gaidīsi, ka sīči tevi uzturēs un nevarēs sagaidīt, kad pekas atstiepsi? To arī par parazītismu sauc. Bet tas nu tā. Ne man tevi tiesāt un tavu dzīvi dzīvot.

Tu pats atzīsti, ka KASKO nepirktu, līdz ar to tu neesi nekāds potenciālais klients, īpaši jau tāpēc, ka nezini, ko pārstāvu, kā mani sauc utt. Tev arī neko nepiedāvāju, par muļķi nesaucu tāpēc, ka nepērc. Palasi mazliet iepriekš, pats vēl apgalvoju, ka tavā vietā arī KASKO visticamāk nepirktu. Līdz ar to mums te tikai veidojas diskusija par to, cik KASKO kā produkts vajadzīgs, un nekas vairāk.

Es tevi par parazītu nenosaucu, vienkārši tavi uzskati šajā gadījumā ir parazītiski. Kā gan savādāk var nosaukt to, ka tu maksāt nevēlies, bet gribi, lai apdrošinātājs tavā priekšā bezmaz uz ceļiem rāpo. Gribi (atkal nepārproti, ne tikai uz tevi domāts), lai apdrošinātājs maksātu par visu, ātri, kā vecās Eiropas valstīs, bet tādas prēmijas kā tur maksāt negribi. Pie tam, pie notikuša negadījuma sāk mocīt bezmiegs, jo nevari izdomāt, kā piečakarēt apdrošinātāju. Šī domāšana sevī ir mazliet jāpamaina, tad arī apdrošinātāji tik piekasīgi uz katru ar lielāku izmaksu saistītu gadījumu neskatīsies.

Par nekaunīgo biznesu - bankas aizmirsi pieminēt. Bet katrs pelna naudu, kā prot. Kaut gan, parādi man tekstu, kur es no kāda būtu gribējis nekaunīgi naudu nokāst. To, kā tu jau pareizi pateici, par tukšpļūtīšanu sauc.

Pensiju Latvijā vīriešiem ir paredzēts saņemt nepilnu gadu. Gan jau kaut kā ar saviem uzkrājumiem iztikšu. Bet ja nopietni, tad gluži vienkāºši neuzskatu, ka LV sociālā sistēma līdz mana mūža baigām spēs sasniegt tādu līmeni, lai varētu paļauties uz normālām vecumdienām - attiecīgi par tām parūpēšos pats.

Nekad neesmu teicis, ka nepirktu KASKO. Tikai gribētu, lai prēmijas apmērs un noteikumi ir sakarīgi. Nez kādēļ citās apdrošināšanas nozarēs ir iespēja sagatavot normālus līgumus un noteikumus.

Vecās Eiropas valstis velti pieminēji bubuļa lomā. Ja sanāks, kā plānots, nākamā gada sākumā iegādātes jaunu auto, tad tas noteikti tiks apdrošināts Vācijā. Tur patiesībā ir jāmaksā mazāk - painteresējies labāk, ko viņu apdrošinātāji pateiks ieraugot kādu LV "standartlīgumu". Cilveks, ar ko runāju (brokeris), pajautāja, vai tiešām pie mums par šādu patērētāju krāpšanu neliek cietumā, nerunājot par licenzes atņemšanu... Protams, mazliet jau pārspīleja savas emocijas, bet pamata būtību, cerams, saprati.

Un tu personīgi nemēģināji ne no viena naudu nokāst, bet gan meties aizstāvēt DarkStaru, kurš to mēģināja.

Nevienu aizstāvēt nemetos, pat nezinu, ko darksaids pārstāv - aģentu vai brokeri, pat nezinu, ko viņš tev tur piedāvāja. Pagaidām nezinu, kā ir Vācijā. Zinu, ka Īrijā radiniekam ir apdrošināts 2001. gada Passat 1.6 (OCTA un KASKO kopā), pirmajā gadā maksāja 2000 EUR, tagad, pēc 5 gadiem, 550 EUR, jo nobraucis bez gadījumiem. Tikko būs kāds gadījumā, tā atkal prēmija būs 2000. Dēļ sīkumiem pie apdrošnātāja neskrien, jo tur, tāpat kā šeit, tas nav izdevīgi. Cits paziņa dzīvo Norvēģijā, tur ir diezgan līdzīgi, tikai brokeri nestrādā, jo ir 2 apdrošināšanas kompānijas, kuras abas labi maksā (starp vitu, If un Gjensidige). Un tagad, lai varam normāli padiskutēt - uzraksti, vienā tekstā, kas, tavā uztverē, ir normāli noteikumi? Kāda būtu normāla apdrošināšanas cena par esošajiem noteikumiem un sapņu noteikumiem tavam 5000 ls vērtajam auto (ja nav noslēpums, kas tā par mašīnu, kurai apkope 1200 ls maksā)?

SAAB 9-5 - lielā apkope pie 150kkm nobraukuma. Izmaksas, ja patiešām nomaina visu, ko ražotājs ir paredzējis. Kā izrādījās, tad es biju pirmais dīvainis, kas sagribēja arī kārbas eļļu nomainīt - to neviens meistars šim dzinējam vēl nebija darījis un nemaz uzreiz nezināja, kā. Domāju, ka tas daudz ko izsaka par to, kā pie mums tiek koptas mašīnas - un attiecīgi arī manu nevēlēšanos saņemt no apdrošinātāja "līdzvērtīgu" auto.

Seene Reģ.: 18.12.2002
0 0 Atbildēt

jugasvilli rakstīja:

Man jau arī uz SAABu aizdomas bija. Sēne, neuztver, kā uzbraucienu, bet mazliet jocīgi liekas, ka tu esi gatavs tādu naudu izmest tikai par to, ka serviss saucas OFICIĀLAIS DĪLERIS. Neliels piemērs - pirms daudziem gadiem bija 9000. Aizdzinu uz diagnostiku, kur 600 latu vērtai mašīnai uztaisīja defektāciju par 1600 latiem. Apbraukājot vairākus servisus (ne kaut kādus krūmu), lielākā daļa pusi no defektiem izsvītroja (ķēdes maiņu tai skaitā), kopā saremontēju par apmēram 250.

Jebkurš normāls serviss tev to apkopi 2x lētāk uztaisīs.

Es pie dīlera esmu tikai 1x atslēgai bateriju nomainījis un nopircis jaunu emblēmu apdilušās vietā. Atkal jau kaut ko esi izzīdis no pirksta. Jā - oriģinālās detaļas pērku gan, tikai arī ne no oficiālā dīlera, kur cena būtu vēl x2. Un tevis minēto ķēdes maiņu jau ir viegli izsvītrot - servisā kur es kopju savu auto gan šādus padomus nedod, bet ļauj izvēlēties pašam, parādot, piemēram, kā izskatās motors, kam ķēde ir pārtrūkusi. Ja esi mierīgs vietējais braucējs, var jau mēģināt uz to ietaupīt. Bet man nav vēlēšanās riskēt ar pārsteigumu vairāku tūkstošu km attālumā no mājām. Bet nu tu jau laikam pats no tehnikas maz saproti, ja saņemot defektācijas aktu, nespēj pats pieņemt lēmumu ko vajadzētu remontēt, un ko ne. Diagnostika gluži vienkārši uzrāda visas vainas - un to nav jāuztver kā absolūtu nepieciešamību visu uzreiz novērst. Manam auto pērkot arī diagnostikā bija virkne problēmu, kas nav novērstas līdz pat šim brīdim. Piemēram - vairākas salonā nedegošas lampiņas (pats vēl neesmu mācējis atrast nevienu), grabošs vadītāja durvju stiks nolaistā stāvoklī, tipiskā SID pikseļu prolēma - tāme bija krietni iespaidīga. Tajā pat laikā kārbas eļļu Vikings ieteica nemainīt, lai ietaupītu...

Pirmais Reģ.: 16.05.2003
0 0 Atbildēt

sābs ir dīvaina tačka

viņam ķēde jāmaina biežāk kā citām mašīnām zobsiksna

un jau gadus 20mit visi sāba īpašnieki (pēc kārtas) šito uzskata par fīču, nevis defektu un novērst vismaz nākamajā modelī nemaz netaisās

vispār normālam sābistam vajadzēja būt starā par to, ka kāds pārdod dārgu apdirsināšanu, kas ņikujā nesedz - tas sābistiem ir asinīs

Pirmais Reģ.: 16.05.2003
0 0 Atbildēt

jugasvilli rakstīja:

Pirmais rakstīja:

jugasvilli rakstīja:....Cits paziņa dzīvo Norvēģijā....

man paziņam norvēģijā apdrošinātāji nopirka hiacei jaunu motoru, jo servisā pampari nebija ielējuši eļļu....

pasaki par ko man maksāt apdirsinātājam?

pie reizes pasaki kura kompānija latvijā tā izpildās un cik maksā pakalpojums?

Par mūsu cenām? Tu smejies, ko? Bez tam, tā gan ir servisa vaina, par ko servisu var paņemt priekšā.

vot tur tev taisnība

mūsu apdirsinātāji par to vien domā, kā kādu paņemt priekšā

a norvēģijā vienkārši paņem motoru un iestutē klienta tačkā.... bez busa jamais bija precīzi 5 dienas

ja baigi vajag, varu piezvanīt paprasīt cik tur maksā viņu octa un cik kasko

ValdisM Reģ.: 09.11.2005
0 0 Atbildēt

Pirmais rakstīja: sābs ir dīvaina tačka

viņam ķēde jāmaina biežāk kā citām mašīnām zobsiksna

un jau gadus 20mit visi sāba īpašnieki (pēc kārtas) šito uzskata par fīču, nevis defektu un novērst vismaz nākamajā modelī nemaz netaisās

vispār normālam sābistam vajadzēja būt starā par to, ka kāds pārdod dārgu apdirsināšanu, kas ņikujā nesedz - tas sābistiem ir asinīs

kuram auto zobsiksna jāmaina retāk kā 150 tk km? (sāba ķēdes maiņas intervāls pēc Sēnes teiktā)

Pirmais Reģ.: 16.05.2003
0 0 Atbildēt

ValdisM rakstīja:

Pirmais rakstīja: sābs ir dīvaina tačka

viņam ķēde jāmaina biežāk kā citām mašīnām zobsiksna

un jau gadus 20mit visi sāba īpašnieki (pēc kārtas) šito uzskata par fīču, nevis defektu un novērst vismaz nākamajā modelī nemaz netaisās

vispār normālam sābistam vajadzēja būt starā par to, ka kāds pārdod dārgu apdirsināšanu, kas ņikujā nesedz - tas sābistiem ir asinīs

kuram auto zobsiksna jāmaina retāk kā 150 tk km? (sāba ķēdes maiņas intervāls pēc Sēnes teiktā)

kuram vēl auto ir jāmaina ķēde pie 150k?

Seene Reģ.: 18.12.2002
0 0 Atbildēt

ValdisM rakstīja:

Pirmais rakstīja: sābs ir dīvaina tačka

viņam ķēde jāmaina biežāk kā citām mašīnām zobsiksna

un jau gadus 20mit visi sāba īpašnieki (pēc kārtas) šito uzskata par fīču, nevis defektu un novērst vismaz nākamajā modelī nemaz netaisās

vispār normālam sābistam vajadzēja būt starā par to, ka kāds pārdod dārgu apdirsināšanu, kas ņikujā nesedz - tas sābistiem ir asinīs

kuram auto zobsiksna jāmaina retāk kā 150 tk km? (sāba ķēdes maiņas intervāls pēc Sēnes teiktā)

Man nav ne jausmas, kāds ir ķēdes maiņas intervāls. Manam auto ir siksna, kas jāmaina pie 150000. Ķēdi tikai minēju, kā iepriekš izvēlētā piemēra turpinājumu.

ValdisM Reģ.: 09.11.2005
0 0 Atbildēt

Pirmais rakstīja:

ValdisM rakstīja:

Pirmais rakstīja: sābs ir dīvaina tačka

viņam ķēde jāmaina biežāk kā citām mašīnām zobsiksna

un jau gadus 20mit visi sāba īpašnieki (pēc kārtas) šito uzskata par fīču, nevis defektu un novērst vismaz nākamajā modelī nemaz netaisās

vispār normālam sābistam vajadzēja būt starā par to, ka kāds pārdod dārgu apdirsināšanu, kas ņikujā nesedz - tas sābistiem ir asinīs

kuram auto zobsiksna jāmaina retāk kā 150 tk km? (sāba ķēdes maiņas intervāls pēc Sēnes teiktā)

kuram vēl auto ir jāmaina ķēde pie 150k?

"sābs ir dīvaina tačka

viņam ķēde jāmaina biežāk kā citām mašīnām zobsiksna "

kuras ir tās citas mašīnas kam zobsikna jāmaina retāk kā 150 tk km?

Pirmais Reģ.: 16.05.2003
0 0 Atbildēt

ValdisM rakstīja:

Pirmais rakstīja:

ValdisM rakstīja:

Pirmais rakstīja: sābs ir dīvaina tačka

viņam ķēde jāmaina biežāk kā citām mašīnām zobsiksna

un jau gadus 20mit visi sāba īpašnieki (pēc kārtas) šito uzskata par fīču, nevis defektu un novērst vismaz nākamajā modelī nemaz netaisās

vispār normālam sābistam vajadzēja būt starā par to, ka kāds pārdod dārgu apdirsināšanu, kas ņikujā nesedz - tas sābistiem ir asinīs

kuram auto zobsiksna jāmaina retāk kā 150 tk km? (sāba ķēdes maiņas intervāls pēc Sēnes teiktā)

kuram vēl auto ir jāmaina ķēde pie 150k?

"sābs ir dīvaina tačka

viņam ķēde jāmaina biežāk kā citām mašīnām zobsiksna "

kuras ir tās citas mašīnas kam zobsikna jāmaina retāk kā 150 tk km?

kuras ir tās citas mašīnas, kurām kēde ir jāmaina biežāk kā 150k?

ValdisM Reģ.: 09.11.2005
0 0 Atbildēt

Pirmais rakstīja:

ValdisM rakstīja:

Pirmais rakstīja:

ValdisM rakstīja:

Pirmais rakstīja: sābs ir dīvaina tačka

viņam ķēde jāmaina biežāk kā citām mašīnām zobsiksna

un jau gadus 20mit visi sāba īpašnieki (pēc kārtas) šito uzskata par fīču, nevis defektu un novērst vismaz nākamajā modelī nemaz netaisās

vispār normālam sābistam vajadzēja būt starā par to, ka kāds pārdod dārgu apdirsināšanu, kas ņikujā nesedz - tas sābistiem ir asinīs

kuram auto zobsiksna jāmaina retāk kā 150 tk km? (sāba ķēdes maiņas intervāls pēc Sēnes teiktā)

kuram vēl auto ir jāmaina ķēde pie 150k?

"sābs ir dīvaina tačka

viņam ķēde jāmaina biežāk kā citām mašīnām zobsiksna "

kuras ir tās citas mašīnas kam zobsikna jāmaina retāk kā 150 tk km?

kuras ir tās citas mašīnas, kurām kēde ir jāmaina biežāk kā 150k?

atvaino ka "iedzinu stūrī"

Dark_Side Reģ.: 25.06.2003
0 0 Atbildēt

ValdisM rakstīja:

Pirmais rakstīja:

ValdisM rakstīja:

Pirmais rakstīja:

ValdisM rakstīja:

Pirmais rakstīja: sābs ir dīvaina tačka

viņam ķēde jāmaina biežāk kā citām mašīnām zobsiksna

un jau gadus 20mit visi sāba īpašnieki (pēc kārtas) šito uzskata par fīču, nevis defektu un novērst vismaz nākamajā modelī nemaz netaisās

vispār normālam sābistam vajadzēja būt starā par to, ka kāds pārdod dārgu apdirsināšanu, kas ņikujā nesedz - tas sābistiem ir asinīs

kuram auto zobsiksna jāmaina retāk kā 150 tk km? (sāba ķēdes maiņas intervāls pēc Sēnes teiktā)

kuram vēl auto ir jāmaina ķēde pie 150k?

"sābs ir dīvaina tačka

viņam ķēde jāmaina biežāk kā citām mašīnām zobsiksna "

kuras ir tās citas mašīnas kam zobsikna jāmaina retāk kā 150 tk km?

kuras ir tās citas mašīnas, kurām kēde ir jāmaina biežāk kā 150k?

atvaino ka "iedzinu stūrī"

piedod - seene ir seene... drish gudri iisteniibaa ir patups 30gadiigs puikaans... sorry - bet tavi argumenti jau nevis uzjaurina bet iedzin izmisumaa lai neteiktu vairaak

Yetti Reģ.: 28.11.2007
0 0 Atbildēt

Seene rakstīja: ...

Jā - oriģinālās detaļas pērku gan, tikai arī ne no oficiālā dīlera, kur cena būtu vēl x2. ...

pasūtīju autoveikalā stūres pirkstu... made in Taiwan ar jau saplēstu putekļu gumiju... 30.-Ls... atdevu atpakaļ un nopirku oriģinālu "Mopar" pie dīlera, tb TCMotors, arī 30.-Ls.... tā kā ne vienmēr pie dīlera ir x2...

Seene Reģ.: 18.12.2002
0 0 Atbildēt

Yetti rakstīja:

Seene rakstīja: ...

Jā - oriģinālās detaļas pērku gan, tikai arī ne no oficiālā dīlera, kur cena būtu vēl x2. ...

pasūtīju autoveikalā stūres pirkstu... made in Taiwan ar jau saplēstu putekļu gumiju... 30.-Ls... atdevu atpakaļ un nopirku oriģinālu "Mopar" pie dīlera, tb TCMotors, arī 30.-Ls.... tā kā ne vienmēr pie dīlera ir x2...

Es rakstīju par konkrētu dīleri - Viking.

1.. 5 6 7 8 9 10 11 12 13
 

Lasītākie raksti

Jaunie raksti