Zini, neuztver kā uzbraucienu, bet kaut kas Tavā stāstā neiet kopā. Pirmkārt, neviens apdrošinātājs, īpaši jau BTA, neiebilst pret garantijas automašīnu remontu pie dīlera. Zinu gadījumu, ka BTA paziņam neļāva garantijas mašīnu taisīt citā servisā. Otra lieta - pašriska lielums vairāk ir atkarīgs no apdrošinājuma summas un vēstures konkrētajā kompānijā. Bez tam, cik zinu, bet varbūt kļūdos, kraviniekiem bez pašriska KASKO piedāvāts netiek. Varbūt agrāk bija, tad jāskatās, cik vecs Tev tas gadījums. Kas attiecas uz stiklu, paskaties, kas Tev polisē rakstīts par stiklojuma pašrisku. Ja tāds ir, tad jāmaksā, ja nav, dod BTA depešu. If, piemēram, ir tā, ka, ja pēc polises stiklojums ir ar pašrisku, bet Tu maini to 3 konkrētos servisos (Šmerļa 3, Mūkusalas 41b vai Slāvu 7), tad pašrisks netiek ieturēts. Tad nu klients var izvēlēties, zaudēt garantiju uz stiklu vai maksāt pašrisku. Ja ir tā, kā saku, tad tas darbinieks no BTA, kas Tev to vēstuli atsūtījis, ir vai nu galīgi nekompetents, vai ķēris Tevi uz muļķa. No BTA nebūtu brīnums. Ne tādi vien stāsti dzirdēti.
- Sludinājumi
- Ziņas
- Vīriem
- Tehnoloģijas
- Sports
- Video&TV
- Forums
- Lasītāju pieredze
- Akcijas
- Jautā ekspertam
KASKO
Gribētu zināt no kā atkarīga ir KASKO gada maksa? Vai tas ir no auto ražošanas gada, markas, vai no auto novērtējuma?
Varbūt kāds uzreiz var ietekt kadu labu kantori (auto Opel Vectra, 97.)
Un vēl varbūt kāds zin ietekt samērā lētu vietu, kur var uzstādīt auto signalizāciju, kura derētu arī KASKO?