Maybe tad ir vērts gāzi likt, bet jaunam auto nezinu kā tur ar tām gāzēm... Ko sakāt ļaudis?
- Sludinājumi
- Ziņas
- Vīriem
- Tehnoloģijas
- Sports
- Video&TV
- Forums
- Lasītāju pieredze
- Akcijas
- Jautā ekspertam
Maybe tad ir vērts gāzi likt, bet jaunam auto nezinu kā tur ar tām gāzēm... Ko sakāt ļaudis?
LyNx8 rakstīja: Respektīvi, nafig man pie pirkšanas samaksāt uzreizi par 1,5 - 2 tk EUR vairāk, ja pie mana konkrētā nobraukuma (vairāk toč nebūs) es šo papildus izdoto naudiņu reāli atgūšu 3 gadu laikā... Hren zina, kas pa to laiku notiks.
No sērijas "znatj neznaju, no mnjenije imeju"- man liekas, ka ne tikai tie 1,5kgE tev jārēķina, bet arī apkopes, kas diesel auto ir dārgākas nekā benzīnniekam. Jeb jau ierēķināji?
KSI rakstīja:
LyNx8 rakstīja: Respektīvi, nafig man pie pirkšanas samaksāt uzreizi par 1,5 - 2 tk EUR vairāk, ja pie mana konkrētā nobraukuma (vairāk toč nebūs) es šo papildus izdoto naudiņu reāli atgūšu 3 gadu laikā... Hren zina, kas pa to laiku notiks.
No sērijas "znatj neznaju, no mnjenije imeju"- man liekas, ka ne tikai tie 1,5kgE tev jārēķina, bet arī apkopes, kas diesel auto ir dārgākas nekā benzīnniekam. Jeb jau ierēķināji?
Neierēķināju. Hmmzzz... Tad jau tā 300 Ls (gadā ietaupītie tikai tīri pēc patēriņa un km aprēķiniem) laikam tāds mānīgs ieguvums vien ir. A par cik aptuveni % vai Ls tās apkopes ir dārgākas?
vienā BMW interneta lapā (aizmirsu kurā) bija ļoti uzskatāmi parādīta dažādu dzinēju dinamika ekonomiskums utt. Es protams ņemtu 3 litrīgo turbodīzeli ekonomisks un ļoti dinamisks.... ja ņemtu!
Ar to es gribēju teikt, ka modernie dīzeļi ir ne tikai ekonomiski, bet arī dinamiskāki par dažu labu benzīnieku, smird mazāk un ir klusi!
Izlem ko tu īsti gribi lēti vai labi?
Diizelim paardodot veelaak buus lielaaka veertiiba. pareekjini arii to!
Benzīns, man nepatīk dīzeļi, tie visi mazie tarrkšķi nekur neder.
Man nav nepieciešamība iegūt maksimālo rāvienu vai vēl nez ko. Just, prātoju par jaunu auto un zinu, ka gada jānorullē ap 28 tk km. Laikam tā uz aci parēķinot tiešām izskatās, ka benzīns tomēr sanāks "lētāks". Aber vai tad jauni dīzeļi by default ir asāki, enerģiskāki?
shearer rakstīja: Diizelim paardodot veelaak buus lielaaka veertiiba. pareekjini arii to!
1,5K eiro lielāka diez vai
dīzeļiem eļļas jāmaina biežāk, degvielas filtri un ziemā jāsatraucas kādu sūdu tev tankā ielies
Oscar rakstīja: vienā BMW interneta lapā (aizmirsu kurā) bija ļoti uzskatāmi parādīta dažādu dzinēju dinamika ekonomiskums utt. Es protams ņemtu 3 litrīgo turbodīzeli ekonomisks un ļoti dinamisks.... ja ņemtu!
Ar to es gribēju teikt, ka modernie dīzeļi ir ne tikai ekonomiski, bet arī dinamiskāki par dažu labu benzīnieku, smird mazāk un ir klusi!
Izlem ko tu īsti gribi lēti vai labi?
Kas smird mazaak, diizslis? manupraat ka stipri otrādi, dēl taa melnaa duumu mākoņa vien es sev dizeli negribeetu.
un vispār jau autotirgotāju mājas lapās ir cenu lapas ar visu pirmo gadu obligāto apkopju izmaksām attiecīgajiem dzinējiem. ņem un salīdzini. vismaz Wesam viss ir smuki ekseļos
nu vo ņemam Avensis 1,8 benzīns un 2,0 dīzels ar manuālajām kārbām
benzīnam apkopes līdz 105 000 km izmaksā 743.20 Ls dīzelim 1006.37 Ls. Starpība 262Ls dīzelim par sliktu.
Aprēķini ir gan Wessam, gan Bensonam. Aprēķini protams vienkārši - dīzelis sanāk dārgāks apkopēs. Ja 3 gadu laikā uz apkopēm pārmaksāšu tik pat, cik būšu ietaupījis uz dīzeļa dzinēja ekonomiskumu, tad laikam pie manas kilometrāžas dīzelis laikam vēl neatmaksājas. Turklāt, ja jādomā par ziemas potenciālajām problēmām, tad laikam tomēr dīzelis nederēs.
Redz, jūsu padoms, cienījamie iAuto lasītāji, lieti noder! Danke!
Ja es brauktu divreiz tik pat km, tad gan laikam nebūtu īpaši daudz jādomā...
Pie šada nobraukuma dīzeļmašīnu pirkt neatmaksājas.
Ir pieredze gan ar jaunu dīzeli, gan benzīnnieku.
Par apkopēm: būtiskas atšķirības nav.
Piekrītu anonimiķa teiktajam, t.i. ieberzties uz sūdīgu dīzeli ir daudz lielāka iespēja nekā uz benzīnu, un jaunie dīzeļi ir īpaši jūtīgi uz sliktu degvielu.
par patēriņiem runājot, piem: 2006 honda civic vidējais patēriņš dabā pašlaik tāds pats, kā rūpnīcas noteiktais 6.4l/100km? šajā gadījumā priekš kam dīzeli?
Vēl svarīgs moments, ko pierādīja š.g. ziema pie - 30 grādiem negāja arī liela daļa pajaunu un jaunu dīzeļauto. Tā kā, itkā ietaupīto naudu naudu var zaudēt nokavējot svarīgu tikšanos - nu tās tā .
Dīzelis jau savu ekonomiju vislabāk parāda pilsētā, bet cik saprotu, galvenokārt brauksi pa šoseju. Nav jēga pie tik maza nobraukuma pirkt dīzeli. Nevar arī zināt kādas nākotnē būs dīzeļdegvielas cenas, skat, šobrīd atkal benzīns lētāks par dīzeļdegvielu.
Ja to vāģi esi gatavs nodzīt līdz kliņķim un atstāt lūžņos, tad dīzeļdzinējs vismaz 1,5 ilgāk nokalpos, jo tam ir lielāks resurss. Ja pamatā braukā pa pilsētu un esi ar smagu kāju, tad dīzelis Tev piedos, benzīnnieks nē (uzreiz pa kabatu sitīs). Dīzelim patīk katru dienu braukāt, ilgākas dīkstāves it sevišķi ziemā tas smagi pārdzīvo, ja nu vienīgi nav apveltīts ar ziemas paketi. Dīzelim patīk gari gabali, bet nav obligāti. Pie pēdējā dīzelim ir viens + degvielas patēriņš praktiski nepalielinās vai dīzelis ir auksts vai silts. UN auksts dīzelis ir spējīgs jau pirmajā minūtē atdod gandrīz visu savu jaudu (protams nav vēlams bet ja vajag, tad ir), pretstatā benzīnniekam kurš auksts jaunajiem šoferiem pabieži slāpst visnepiemērotākajās vietās... Par remontiem... nu nav tiem dīzeļiem lielākas remontizmaksas. A pašreizējiem benzīnniekiem ar saštopēto elektronoku varbūt pat dārgāk.
Vēl... beigsies nafta ir rapsis... a ko benzīnnieki darīs - spirts ir vēl dārgāks par benžu. Un degvielas cenas tikai celsies ar katru gadu...
Chuguns rakstīja:
Oscar rakstīja: vienā BMW interneta lapā (aizmirsu kurā) bija ļoti uzskatāmi parādīta dažādu dzinēju dinamika ekonomiskums utt. Es protams ņemtu 3 litrīgo turbodīzeli ekonomisks un ļoti dinamisks.... ja ņemtu!
Ar to es gribēju teikt, ka modernie dīzeļi ir ne tikai ekonomiski, bet arī dinamiskāki par dažu labu benzīnieku, smird mazāk un ir klusi!
Izlem ko tu īsti gribi lēti vai labi?
Kas smird mazaak, diizslis? manupraat ka stipri otrādi, dēl taa melnaa duumu mākoņa vien es sev dizeli negribeetu.
Pabrauc aiz veca benzīnnieka tad zināsi kas smird vairāk. Un runājot par dizēļiem nebija doma pieminēt 90g. autiņus.
Ja gribi paekanomeet ir, vismaz bija OPEL Zafira ar rūpnīcas gāzi, man minivens nepatiik, bet cik saprotu ka shitais sanaaks letaak gan pa benziinu gan pa diizeli.
Sunis rakstīja: Nevar arī zināt kādas nākotnē būs dīzeļdegvielas cenas, skat, šobrīd atkal benzīns lētāks par dīzeļdegvielu.
Dīzelim ir augstāks lietderības koeficients - līdz ar to jebkurā režīmā dīzelis būs ekonomiskāks un krietni! Dažos gadījumos pat 1,5 x! Ja ar mašīnu ir doma braukt kādi 10 gadi, tad dīzelis bez šaubām atmaksāsies, ja līdz noģībst dzinējs, tad sanāks lētāk pat par propānu benzīnniekā.
Sunis rakstīja: Dīzelis jau savu ekonomiju vislabāk parāda pilsētā, bet cik saprotu, galvenokārt brauksi pa šoseju. Nav jēga pie tik maza nobraukuma pirkt dīzeli. Nevar arī zināt kādas nākotnē būs dīzeļdegvielas cenas, skat, šobrīd atkal benzīns lētāks par dīzeļdegvielu.
Dīzelis savas spējas parāda tieši uz šosejas kad ir nepieciešamība apdzīt, Jo pateicoties lielākam griezes momentam apdzīšana notiek ātri un bez liekas sajūga pumpēšanas.... gudriniek!
Pat 1.9 turbo dīzelim griezes moments pie nelieliem apgrieziemiem ir 310Nm. vai kādam benzīniekam tāds ir? ne tuvu!
George, civica 6.4 litri ir uz šosejas, pilsētā???.
Vismaz iepriekšējā paaudze rija 8-9 litri droši, aktīvi braucot.
šogad pie -30 grādiem negāja arī ļoti liela daļa benzīndzinēju. Arī jaunas mašīnas tai skaitā.
Sunis, benzīns lētāks nekā dīzels, manuprāt dīzels turās biški zem 60saņiem visu pēdējo laiku, Statoilā 60.4 kaut kur. Benzīnam stabili virs 60saņiem.
Tas ir neaugliigs tirgus , ja netiek mineec konkreeta ziimola subjekc .
LyNx8 rakstīja: Maybe tad ir vērts gāzi likt, bet jaunam auto nezinu kā tur ar tām gāzēm... Ko sakāt ļaudis?
Protams ka gāzi cipars būs ap 800LVL bet ietaupījum salīdzonot ar dīzeli daudz lielāks un pie tava nobarukuma atmaksāsies 1-2 gadu laika atkarībā no tā ko pirksi vai lupo 1.0 benzīnu vai kādu 7beemwwee ar 5.0 vee 12 motoru
Tak nav manupraat tagat vairaak nekaadas shkjirbas ko peerk - dizeli vai benzinu, protams ja runa iet par nelieliem motoriem, piem. tur līdz - 2.5l. Remontēt jaunos benzīnauto tak sanaak tikpat dārgi kā jaunu dīzeli. Kam no tiem ir lielaaks resurs - par to var ilgi striideties - un jauns auto ir braucams kameer tam ir garantija, veelams to veel paardot kameer garantija kaadu meenesi ir saglabaajusies, tas cenu notur limenii. Un vispaar kam kas patiik.
a kādu mašīnu vispār pirksi? Pa TV motors rādīja renailt megane jauno ar iebūvētu rūpniicas gaazes iekaartu par iekaartas klaatesamiibu liecinaaja vieniigi sleedziitis gaz nekaadi baloni bagaazniekaa utml. Nu un protams ekonomija tur nu man liekas neviens diizelis un benziinnieks netur liidzi.
Jauns Dīzelis vai Benzīns ???
Kā jums šķiet - pērkot jaunu automašīnu un zinot savu nobraukumu (28 000 km gadā) - vai ir vērts samaksāt, piemēram, 1500 Eur vairāk par dīzeļa dzinēju, ja es zinu, ka šāds gājiens atmaksāsies tikai 3 gadu laikā?
Respektīvi, nafig man pie pirkšanas samaksāt uzreizi par 1,5 - 2 tk EUR vairāk, ja pie mana konkrētā nobraukuma (vairāk toč nebūs) es šo papildus izdoto naudiņu reāli atgūšu 3 gadu laikā... Hren zina, kas pa to laiku notiks.